Nutricionizam

Zeleni smoothie je savršeni izvor nutrijenata - evo kako ga napraviti!

Kad sljedeći put slažete svoj zeleni smoothie, ove će vam upute pomoći u otkrivanju vaše jedinstvene idealne kombinacije

Zeleni smoothie je savršeni izvor nutrijenata - evo kako ga napraviti!

Tražite načine kako biste dodali još povrća u svoju prehranu? Ako ne, trebali biste - konzumiranje raznih svježih namirnica važno je za vaše zdravlje. Neke hranjive tvari, poput vitamina C, oštećuju se toplinom u procesu kuhanja zbog čega ih je bolje konzumirati sirove. Izrada zelenog smoothieja ili soka nudi koncentrirani izvor nutrijenata koji zadržava prirodna vlakna namirnica. Dodatna je prednost ovih ukusnih napitaka što ih možete lako ponijeti sa sobom, na putu do posla ili treninga. Ginger Hutlin s portala LiveStrong donosi nekoliko prijedloga kako svoju prehranu obogatiti sirovim namirnicama u obliku savršenog zelenog smoothieja.

1. Odaberite tekuću bazu (jedna šalica)
- voda
- kokosova voda (nezaslađena)
- mlijeko
- nezaslađeno bademovo, sojino ili rižino mlijeko

2. Odaberite zeleno povrće
(tri do četiri šake ili dvije šalice)
- raštika
- kelj
- zelena salata (rimska salata, proljetni miks...)
- špinat
- blitva

3. Dodajte drugo zeleno povrće (koristite ih u manjim količinama, do pola šalice, zbog njihovih jakih aroma i okusa)
- rukola
- cikla (zeleni dio)
- korijander
- maslačak
- peršin

4. Dodajte voće (pola šalice, može i smrznuto za hladno piće)
- pola jabuke
- pola banane
- borovnice
- trešnje / višnje
- brusnice
- grožđe
- polovica naranče ili mandarine
- kruška
- ananas
- maline
- jagode

5. Dodajte zdrave masnoće (jedna do dvije žlice)
- kriška avokada
- indijski oraščić (namočen u vodi oko 30 minuta da omekša)
- chia sjemenke
- kokosovo ulje
- sjemenke lana
- laneno ulje

6. Odaberite svoj omiljeni okus (odaberite jednu do dvije navedene opcije, a zatim eksperimentirajte s omjerima dok ne pronađete onaj koji vam najbolje odgovara)

Sladila: dvije datulje, jedna žličica javorovog sirupa, dvije žličice nezaslađenog pekmeza, četvrtina šalice 100-postotnog voćnog soka

Začini: jedna čajna žličica kardamoma, cimeta, mljevenog đumbira ili muškatnog oraščića

Ostalo: pola svježeg limuna ili limete, svježe naribani đumbir, nezaslađen kakao u prahu, vanilija ili ekstrakt badema

Dodajte nekoliko kockica leda i pomiješajte u blenderu dok ne dobijete glatku smjesu. Ako je potrebno, dodajte više tekućine. Poslužite i uživajte!

Pročitaj i ovo:

Započnite dan zelenim napitkom za detoksikaciju
Priuštite tijelu dozu zelenog zdravlja
Revolucija zelenog: Zeleno za zdravlje
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.