Medicina i farmacija

Žana Goić Petričević: Facilitator u području zdravstvenog turizma treba biti vješt u brojnim područjima

Sve tajne uspješnog facilitatora u području zdravstvenog turizma otkrila nam je Žana Goić Petričević

Žana Goić Petričević: Facilitator u području zdravstvenog turizma treba biti vješt u brojnim područjima

Žana Goić Petričević, nakon bogate karijere u korporativnom sektoru, danas je vlasnica facilitatorske agencije za zdravstveni turizam, Travel4Treatment, te je certificirani stručnjak u području medicinskog turizma i Co-Active trener. U suradnji s Ambitio College, radi na razvoju prvog hrvatskog nacionalnog certificiranog programa za facilitatore u zdravstvenom turizmu.

Vlasnica ste facilitatorske agencije za zdravstveni turizam. Facilitatori se često opisuju kao most između krajnjeg korisnika i pružatelja zdravstvene usluge. Raste li popularnost ovog zanimanja u Europi?
- Popularnost je izravno povezana s potražnjom za medicinskim uslugama u turizmu, tek će tada to biti smisleno i održivo. Uvjerena sam da je, iz perspektive klijenta, uvijek učinkovitije odabrati jednu referentnu točku za organiziranje usluge u tom vrlo osjetljivom sektoru.

Prema vašoj procjeni, tko najviše surađuje s facilitatorima? Jesu li još uvijek na prvom mjestu pružatelji dentalnih usluga ili se taj popis posljednjih godina proširio i na druga područja?
- Na hrvatskom tržištu, pružatelji dentalnih usluga i dalje imaju vodeću ulogu kada je riječ o uslugama u medicinskom turizmu. Međutim, i stručnjaci iz drugih medicinskih područja također su vrlo otvoreni za suradnju kad je riječ o pružanju usluga zdravstvenog turizma međunarodnim klijentima.

Koje vještine mora imati ili savladati uspješan facilitator?
- Facilitator u području zdravstvenog turizma doista treba biti vješt u brojnim područjima, uključujući prodaju i marketing, kvalitetnu komunikaciju, upravljanje rizicima, dobro reagiranje u stresnim situacijama i tako dalje. Međutim, željela bih naglasiti važnost razumijevanja cjelokupnog pozitivnog iskustva klijenta. Uspješan facilitator u potpunosti razumije značaj iskustva klijenta u smislu osiguravanja njegovog zadovoljstva.

Što predstavlja najveći izazov u vašem poslu?

- Ostati inspirirana i posvećena u poslovnim okolnostima u kojima se čini kako možda nećete imati kontrolu nad time kako će se stvari razvijati.

Zašto su za rad facilitatora u zdravstvenom turizmu važni certifikati?

- Moje je mišljenje da su certifikati prije svega važni u smislu znanja dostupnih u programu, koja je potrebno savladati kako bi se dobio certifikat. Stoga vjerujem u važnost certifikata kao završne faze kvalitetnog certificiranog programa koji nudi najbolje prakse iz industrije zdravstvenog turizma. Takva potvrda zasigurno jamči visoku razinu vjerodostojnosti i konkurentnosti za voditelja, a ujedno stvara osjećaj povjerenja i sigurnosti, kako kod pružatelja usluga tako i kod i klijenata koji vjeruju da, odabirom certificiranog facilitatora, biraju pouzdanog partnera.
 

Komentiraj članak:

Želimo čuti tvoj glas - članak možeš komentirati ako si prijavljen/a preko Facebooka.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se