Putovanja

Zagreb otkriva Sloveniju, sve poželjnije turističko odredište

Poslovna radionica u organizaciji portala Relaxino.com omogućila je velikom broju turističkih agencija iz Zagreba da se na jednom mjestu upoznaju s novostima u ponudi slovenskih hotelijera i drugih turističkih subjekata

Zagreb otkriva Sloveniju, sve poželjnije turističko odredište

U ugodnom ambijentu hotela Esplanade, u organizaciji portala Relaxino.com, održana je poslovna radionica koja je okupila 20 slovenskih turističkih subjekata koji su novitete iz svoje ponude predstavili hrvatskim turističkim agencijama i drugim turističkim subjektima koji su radionicu posjetili. Ovo poslovna radionica održava se treću godinu za redom u Zagrebu uz odličan odaziv hrvatskih agenata.

Više od 40 predstavnika iz 30-ak turističkih agencija iz Zagreba, koji su tijekom dana posjetili radionicu, imalo je priliku obnoviti kontakte, ali i razgovarati o daljnjoj suradnji s hotelijerima i ostalim turističkim subjektima iz Slovenije s kojima su već surađivali te se upoznati s ponudama nekih novih turističkih subjekata koji su se pojavili na slovenskom tržištu i ekskluzivno se, po prvi puta na ovoj radionici, predstavili turističkoj poslovnoj javnosti.

Među slovenskim predstavnicima koji su prezentirali svoje ponude turističkim agencijama bili su Slovenska turistička organizacija, Terme Olimia, Sava hotels & resorts, Hoteli Sava Rogaška, Thermana Laško, Rimske Terme, Terme Maribor, Zavod za Turizem Maribor – Pohorje, Terme Zreče-Rogla, Bled - Hotel Jelovica,  Bled - Hotel Astoria, Bohinj - Hotel Eco Park, Bohinj - Hotel Jezero, Sportina Turizem Bled, Dvorac Bled, Hit Alpinea Kranjska Gora, Postojnska jama, Golte Hotels & Mountain Resort, ETC Adriatic turistička agencija i Hotel Celjska Koča.

I ove godine najviše je bilo predstavnika slovenskih termi koji su uz planinske destinacije najpopularnija odredišta za hrvatske goste. Radionica je bila idealna za agencije koje organiziraju insentiv putovanja i receptivne programe jer su destinacije Bohinj, Bled, Maribor i Postojnska jama destinacije koje se najviše posjećuju na organiziranim grupnim putovanja.

Prisutni su imali prilike saznati i nekoliko zanimljivosti i novosti:
- dolazak na svijet u 6. mjesecu u Postojnskoj jami malih čovječjih ribica i otvaranje novog hotela 4*
- Kranjska Gora, jedinstveni glečerski wellness u hotelu Špik
- Terme Olimia, Wellness Orhidelija, već šestu godinu najbolji wellness centar u Sloveniji
- Bohinj, mjesto boravka Agathe Christie

Gospođa Smiljana Knez, veleposlanica Republike Slovenije u Hrvatskoj, pozdravila je sve prisutne i istaknula kako je turizam vrlo važna grana u gospodarstvu te su ovakve radionice važne za promociju Slovenije. Zahvalila se Relaxino.com na organizaciji ove radionice i dolasku u velikom broju slovenskih partnera.

Ekonomski savjetnik u veleposlanstvu Republike Slovenije u Hrvatskoj, gospodine Jakob Štunf, istaknuo je kako su prihodi dolazaka i noćenja hrvatskih gostiju u prva dva mjeseca 2016. godine povećani za 7,7 %. Broj gostiju iz Hrvatske u 2015. godini povećao je broj posjeta u gradove Ljubljanu i Maribor, dok su i dalje najposjećenije terme i planinske destinacije. Broj noćenja u 2015. godini hrvatskih gostiju bio je 311.453, što je brojka koja se približava rekordnoj 2008. godini.

Radionica je bila i prilika da se podsjeti na inicijativu Global Meeting Industry Day - 14. travnja 2016. godine profesionalci iz područja organizacije poslovnih skupova i događaja obilježili su diljem svijeta Prvi svjetski dan poslovnih skupova i svih djelatnosti povezanih uz organizaciju istih. Cilj ovogodišnjeg obilježavanja GMID-a je utjecaj na širu javnost u smislu osvješÄ‡ivanja o stvarnoj vrijednosti poslovnih skupova, bile to konferencije, kongresi, poslovne radionice, insentiv putovanja ili poslovni sajmovi za poslovne ljude, kompanije i ekonomiju, kako lokalno tako i globalno.

Posebno se ističe vrijednost osobne povezanosti profesionalaca unutar svoje poslovne branše, ali i njoj srodnih i kompatibilnih, te direktan pozitivan utjecaj na poslovanje u smislu sklapanja novih poslova i kreiranja novih usluga i proizvoda. Ne manje važna je i izgradnja čvrste poslovne zajednice – na poslovne skupove treba gledati šire od samih prostora gdje se oni održavaju jer njihova organizacija utječe na širu zajednicu.

Global Meetings Industry Day ideja je nastala iz The Meetings Mean Business Coalition (MMBC) koja se oformila u SAD-u u kriznoj 2009. godini. Profesionalci iz područja turizma željeli su kroz svoje akcije osvijestiti prvo svoju zemlju te nastaviti ideju širiti globalno. Organizirajući Relaxino poslovnu radionicu sa slovenskim turističkim partnerima upravo na taj dan, doprinijelo se na regionalnoj razini ovoj hvale vrijednoj svjetskoj inicijativi.

Više informacija o Global Meetings Industry Day može se naći ovdje ili prateći „hashtag“ GMID16 na društvenim mrežama.
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.