Fitness i joga

Vježbe za zaposlene mame

Vježbanjem kvalitetno iskoristite vrijeme za sebe i opskrbite se energijom i vitalnošću koje zaslužujete

 Vježbe za zaposlene mame

Majke najčešće po cijele dane nesebično zadovoljavaju sve potrebe svoje obitelji, a da pritom u potpunosti zanemaruju svoje potrebe - uključujući zdravu ishranu i redovitu tjelovježbu. Trčanje za djecom cijeli dan može se doista činiti kao tjelovježba, ali mame trebaju i vježbe posvećene održavanju dobre forme - zbog njih samih. 

 
Vrijeme za sebe 
 
Prezaposlene mame najčešće nemaju vremena za vježbanje, iako ta tjelovježba predstavlja vrijeme posvećeno samo njima. Iskoristite vježbanje kako biste otklonile stres i kako biste se malo pobrinule same o sebi. Vježbanjem se možete ponovno povezati sa sobom.
Pokušajte barem s trčanjem odnosno hodanjem po lokalnim stazama ili vježbajte yogu u dvorištu dok djeca spavaju. Plivanje je također fizička aktivnost koja vam dozvoljava da bude malo same.
 
 
Pronađite vrijeme za vježbanje
 
Ukoliko niste u mogućnosti izdvojiti niti 30 minuta za vježbanje zbog prenatrpanog rasporeda, razbijte svoju dnevnu dozu tjelovježbe na dvije porcije. Počnite s 15 minuta vježbanja ujutro kako biste bolje započeli dan. Zatim ugurajte još 10 - 20 minuta za jačanje snage dok djeca ˝odrađuju˝ svoj poslijepodnevni spavanac. 
 
Pokušajte još ubaciti i pokoju kraću šetnju po susjedstvu prije večere. Te manje doze vježbanja pomoći će vam da dostignete svoj cilj, a kako biste sve bolje imali na oku - slobodno vodite evidenciju.
 
 
Pretvorite vježbanje u zajedničku aktivnost
 
Ne morate pobjeći daleko od svoje obitelji kako biste vježbali - ukoliko su vam djeca dovoljno velika odite s njima u šetnju, vožnju biciklima, rolanje ili zajednički posjet bazenu. Možete čak i pronaći neku novu obiteljsku aktivnost ili pak jednostavno zajedno vježbajte u svom domu. 
Polegnite vaše dijete na trbuh ili ga posjednite i zajedno razgibajte mišiće. Dok radite trbušnjake, leđnjake ili neku drugu vježbu okrenite se tako da se međusobno gledate u lice i uživate u zajedničkoj tjelovježbi.
 
 
Uklopite vježbanje u neku drugu aktivnost
 
Ukoliko zbilja ne možete naći načina da smanjite listu obveza na svom dnevnom rasporedu, pokušajte uklopiti vježbanje u neku drugu dnevnu aktivnost ili obvezu. Primjerice umjesto da vozite dijete autom u školu, pokušajte ga pješke otpratiti do tamo. Nabavite košaru za bicikl i koristiti ga za obavljanje manjih kupnji. Čak i odlazak s djecom u park otvara mogućnost za vježbanje. Trčite s njima kroz igru i na taj način istovremeno jačajte svoju kondiciju.
 
 
 
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.