Zdravo i fino

Video: Zdrava i zasitna vege Cezar salata

Lagan, zdrav i osvježavajuć obrok dostojan svakog cara

Ovaj tjedan počnite s nečim laganim i osvježavajućim, a opet dovoljno hranjivim da vas opskrbi s pregršt energije. Kuharica Dunja Gulin za vas je pripremila pravu vege poslasticu u obliku Cezar salate. Ovdje možete pronaći kako se priprema, a za točan omjer namirnica posjetite stranicu Kuhari.com

 

Priprema

MARINIRANI KELJ

  • Izvadite središnje žile s listova kelja/raštike pa listove nasjeckajte na rezance.
  • Pokapajte limunovim sokom i malo posolite pa rukama izgnječite dok lišće ne počne ispuštati sok (minutu – dvije) 
  • Pustite da se par minuta marinira


UMAK OD TOFU-a

  • Tofu izmrvite u posudi visokih stranica, pa dodajte protisnuti češnjak, origano, papar, jabučni ocat, maslinovo ulje, sol, sok limuna i malo vode. 
  • Izmiksajte, po potrebi dodajući malo vode kako bi dobili teksturu poput majoneze. 
  • Probajte je li umak dovoljno kiseo i slan- ako nije još malo začinite. Mora biti malo pikantniji.

 

SLAGANJE SALATE

  • Očistite i operite dvije vrste salate te listove ubacite u veću posudu.
  • Mrkvicu operite, naribajte na sitno i dodajte salati.
  • Ubacite klice (2 vrste npr poriluk i kres), marinirani kelj, rikolu, očišćeno avokado narezan na kockice, nasjeckane orahe (ili bademe) i cvjetove vlasca.
  • Ubacite šnite kruha starog dan-dva koji ste prethodno narezali na kockice i u pećnici sušili na zraku (ventilator – topli zrak)
  • Sve pripremljene sastojke prelijte umakom od tofua i dobro promiješajte.
  •  Prije serviranja, salatu stavite da se u hladnjaku 10 minuta ohladi.

Vaš ručak je spreman! Ili možda večera?

 

Uživajte i dobar tek žele Vam!

Video: Zdrava i zasitna vege Cezar salata
 

 

 

 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.