Advertisement
Fitness i joga

VIDEO: Ova jedna vježba može prirodno povećati razinu energije – znaš li kako se pravilno izvodi?

Može i bez još jedne šalice kave – kretanje može biti odličan način da podignete broj otkucaja srca i poboljšate protok krvi, pogotovo kad je riječ o sljedećoj vježbi

 





Popodnevna fjaka je stvarna, a ponekad, bez obzira na to koliko ste se naspavali, lako vas može usred dana pogoditi manjak energije, umor i pospanost. No, možete je otjerati i bez šalice kave. Iako se može činiti protuintuitivno, kretanje tijela i poboljšanje protoka krvi kroz jednu jednostavnu vježbu zapravo može povećati razinu energije (Sjetite se samo svih onih koji započinju dan jutarnjim trčanjem, a svejedno imaju energije za uspješan dan pred sobom).

Znate li koja je to vježba „skok s raznoženjem i odručenjem"? Možda vam je poznata pod drugim imenom – Jumping Jacks. Bez obzira kako je zvali, vjerojatno ste je radili na satovima tjelesne kulture još od vremena osnovne škole. Iako se najčešće izvodi kao dio zagrijavanja prije druge aktivnosti, upravo ona može biti vaš trik za brzinsko razbuđivanje i energiziranje. Osnovna prednost ove vježbe je podizanje broja srčanih otkucaja, što poboljšava protok krvi, a u kombinaciji s dubokim disanjem, više kisika dolazi do vaših mišića i stanica. Samo, znate li kako se pravilno izvodi?

Iako na prvi pogled jednostavna, potrebno je pripaziti na koordinaciju tijela, njegov položaj i pravilne doskoke. Stanite uspravno, noge skupljene, a ruke položene uz tijelo. Iz početne pozicije, skočite uvis, raširite noge i doskočite, a u isto vrijeme raširite ruke i podignite ih iznad glave. (Idealno je ako možete dodirnuti dlanove, no to će ovisiti o fleksibilnosti ramenog dijela tijela). Drugi dio vježbe sastoji se od povratka u početnu poziciju – skočite, spojite noge i vratite ruke uz tijelo. Prilikom vježbanja, pripazite na disanje – udahnite u početnoj poziciji, a izdahnite na polovici vježbe, kad su ruke iznad glave.

Fitness instruktorica Rachel Buschert Vaziralli s YouTube kanala Howcast pokazuje kako pravilno izvesti vježbu te varijaciju treninga za lakše izvođenje.

Pročitaj i ovo:

Predugo sjediš? Istegni mišiće kukova uz 4 jednostavne vježbe
VIDEO: Do vitkog i definiranog struka uz 10-minutni kućni trening
Isprobaj ovaj joga flow za koncentraciju i energiju

Komentiraj članak:

Želimo čuti tvoj glas - članak možeš komentirati ako si prijavljen/a preko Facebooka.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se