Sunčana Seletković

Skinuti do četiri kilograma u tjedan dana? I to je moguće uz ovih pet koraka

Sve se vrti oko pravilna prehrane i tjelovježbe, uz pokoji trik Budifitmame

Skinuti do četiri kilograma u tjedan dana? I to je moguće uz ovih pet koraka

Čini vam se nemogućim? O da, to je itekako moguće - iako ovo nije dugoročno rješenje, može biti povoljan vjetar u leđa prema učinkovitom gubitku masnih naslaga i motivacija za dugoročne promjene životnih navika.

Da biste izgubili do četiri kilograma u tjedan dana, morate imati plan. U tih sedam dana nećete izgubiti isključivo masne naslage nego i dosta vode. To je zbog toga što ovaj plan snižava razinu inzulina i pomaže tijelu da se riješi ugljikohidrata koji za sebe vežu vodu. Poznato je da svaki gram ugljikohidrata na sebe veže tri grama vode.

Snižena razina inzulina pomoći će vašim bubrezima da se riješe viška natrija, što će smanjiti zadržavanje vode u organizmu. Također ćete izgubiti i na težini jer ćete zadržavati manje otpada i neprobavljene hrane u crijevima.

Evo koji su potrebni koraci da biste u tjedan dana izgubili i do četiri kilograma!

1. Izbjegavati prerađenu hranu i konzumirati isključivo hranu iz prirodnih izvora

Prirodna hrana kao što su povrće, voće, bijelo meso, riba, jaja i slično je zasitna. Dugo će vas držati sitima i nećete imati potrebu za slatkim ili masnim obrocima. Takva je hrana u načelu niskokalorična, tako da ćete konzumirati i manje kalorija dnevno što će dovesti do gubitka masnih naslaga.

2. Smanjiti unos ugljikohidrata i povećati unos bjelančevina

Pod ovime mislim da drastično reducirate ili eliminirate bijele ugljikohidrate kao što su brašno i sve proizvode od brašna, bijelu tjesteninu, bijelu rižu i šećer na tjedan dana. Zamijenite ih niskokaloričnim povrćem, a povećajte unos jaja, ribe te nemasnog mesa. Na taj način smanjit ćete zadržavanje vode u organizmu i nadutost uz istovremeno ubrzanje metabolizma.

3. Trenirati pet puta tjedno i to kombinaciju treninga snage i intervalnog treninga visokog intenziteta

Dobar trening kao što je trening snage cijelog tijela i/ili intervalni trening visokog intenziteta sagorijeva masne naslage i ubrzava metabolizam sljedećih 24-48 sati. Ovakvim treningom ne samo da definirate mišiće nego i oblikujete tijelo. Masne naslage se gube po cijelom tijelu i već nakon tjedan dana tijelo će izgledati vitkije i čvršće.

4. Smanjiti zadržavanje vode u organizmu ovim trikom

U litru i pol vode stavite vrećicu čaja od maslačka i vrećicu čaja od brusnica za okus. Pijte cijeli dan. Povećanjem konzumacije vode poboljšat ćete probavu i izbjeći zadržavanje vode u organizmu te nadutost. Izbacivanjem viška vode iz organizma koža vam više neće izgledati mekano i „pufasto“ nego čvršće i zategnuto.

5. Budite što aktivniji tijekom cijelog dana

Prošećite do posla ili auto zamijenite biciklom. Siđite s tramvaja ili autobusa nekoliko stanica prije. Trčite kad psa vodite u šetnju ili jednostavno pretrčite par krugova oko kvarta.

Kada završi tjedan dana, trebali biste krenuti s planom vježbanja i prehrane kako biste nastavili s gubljenjem masnih naslaga.

Za sva pitanja u vezi mršavljenja i oblikovanja tijela javite mi se s povjerenjem na suncana@budifitmama.hr.

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.