Mršavljenje

Ubrzajte metabolizam uz nekoliko savjeta

Ako se mučite s gubitkom kilograma i okrivljavate svoj usporeni metabolizam za to što kilograme još niste izgubili – pročitajte ove savjete

Ubrzajte metabolizam uz nekoliko savjeta

Ako okrivljavate usporeni metabolizam za spori gubitak kilograma, savjetujemo da prije no što nešto poduzmete po tom pitanju konzultirate svog liječnika jer se u pozadini problema usporenog metabolizma može kriti i ozbiljniji poremećaj (Cushingov sindrom, hipotireoza). 

Najčešće se ipak, prije usporenog metabolizma, krivca za prekomjerne kilograme treba potražiti u:

- previše kalorija koje pojedete tijekom dana
- premalo tjelesne aktivnosti
- genetici i obiteljskim faktorima
- nekim lijekovima
- lošim prehrambenim navikama kao što je preskakanje doručka ili prekasni obroci
 
Bez obzira što poduzeli za ubrzanje metabolizma – morate imati na uma da jedino promjena prehrambenih i životnih navika može dugotrajno utjecati na zdrav gubitak i potom održavanje idealne tjelesne težine. Sve se svodi na kraju na to koliko redovito i koliko kalorija konzumirate i bavite li se fizičkom aktivnošću. 
 
Ako ste se osigurali da u pozadini problema nije neki metabolički poremećaj – možete pokušati na prirodan način potaknuti svoj metabolizam:
 
1. Smanjite unos kalorija koje unosite u sebe i jedite 5 puta dnevno manje obroke – kako biste ubrzali metabolizam i skinuli kilograme od vitalne je važnosti smanjiti unos kalorija, ali i povećati broj obroka koji konzumirate dnevno. Imajte na umu da što ste stariji - to manje kalorija trebate.
 
2. Aktivnost – vježba je jedan od najvažnijih čimbenika koji potiču metabolizam i vrlo je važna, kako u postizanju, tako i u očuvanju idealne tjelesne težine. Redovito vježbanje pomaže vam potrošiti kalorije, učvršćuje mišiće i podiže razinu energije.
 
3. Neke morske alge (Kelp i Fucus), zbog visokog sadržaja joda, poboljšavaju rad štitnjače, ubrzavaju metabolizam i time potiču i mršavljenje. Ove dodatke prehrani koristite samo ako ste sigurni da nemate problema sa štitnjačom (hipertireozu) te ako niste trudnica ili dojilja.
 
Izvor: Mayo Clinic

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.