Advertisement
Događanja

U Beogradu počinje najveće regionalno turističko događanje – Međunarodni sajam turizma

Osim sajma turizma, u isto vrijeme održat će se sajam vina Beowine, sajam hotelsko ugostiteljske opreme Horeca – oprema te Sajam suvenira Vidi Srbiju

U Beogradu počinje najveće regionalno turističko događanje – Međunarodni sajam turizma
 





U restoranu Kalemegdanska terasa u Beogradu održana je konferencija za medije na kojoj je najavljen najveći turistički događaj u regiji jugoistočne Europe: 41. Međunarodni sajam turizma u Beogradu, 10. Međunarodni sajam vina BEOWINE, 15. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA – OPREMA i 15. Sajam suvenira „Vidi Srbiju“.

Najveća i najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i regiji jugoistočne Europe - 41. Međunarodni beogradski sajam turizma, u novom izdanju pružit će najbolji uvid u trenutno stanje u oblasti turizma i otvoriti nove perspektive u razvoju turističke privrede. Sajam s dugom tradicijom, simbol turističkog predstavljanja za čitavu branšu i omiljena manifestacija posjetilaca Beogradskog sajma, i ove godine, uz visok profesionalni nivo u poslovanju i organizaciji, privukao je još veći broj izlagača, poslovnih posjetilaca i najšire publike.

Ove godine na Sajmu turizma sudjeluje više od 650 direktnih izlagača i suizlagača iz 38 zemalja. Zajedno sa poslovnim gostima ukupno je prisutno 40 država. Zajedno sa preostala tri sajma na Beogradskom sajmu će predstavit će se preko 900 izlagača. Prvi put ove godine na Sajmu turizma će se predstaviti Maldivi, a na sajam se vraćaju i ponovo nastupaju Indonezija i Kuba.

Na konferenciji za medije govorili su Miroslav Knežević, državni tajnik u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Republike Srbije, NJ.E. Radko Vlajkov, ambasador Bugarske, Marija Labović, direktorica Turističke organizacije Srbije, Miodrag Popović, direktor Turističke organizacije Beograda i Gorica Škipina, zamjenica generalne direktorice Beogradskog sajma.

Državni tajnik u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Miroslav Knežević naglasio je da je turizam grana koja se u Srbiji razvija bilježeći dvoznamenkaste stope rasta kako u dolascima tako i u noćenjima.

On je istaknuo veliki i višestruk značaj za razvoj turizma koji ima Sajam turizma u Beogradu, koji posjeti 60 do 70 tisuća ljudi. Gospodin Knežević je pohvalio uvođenje B2B poslovnog programa, i posebno istakao veliki interes izlagača za salu 4, gdje se preko turističkih organizacija i udruženja predstavlja Srbija.

U Beogradu počinje najveće regionalno turističko događanje – Međunarodni sajam turizma

U vrijeme Sajma turizma u Srbiji će boraviti i bugarska ministrica turizma Nikolina Angelkova koja će s Rasimom Ljajićem, potpredsjednikom Vlade Srbije i ministrom turizma potpisati sporazume o suradnji.

Bugarsku, koja je zemlja partner ovogodišnjeg sajma, za godinu dana posjeti 9,3 milijuna turista, a od toga je 421 tisuća srpskih turista, dok u Srbiju stigne 471 tisuća bugarskih turista, rekao je ambasador Bugarske Radko Vlajkov, naglasivši da se radi o zemljama koje imaju mnogo sličnosti te da postoji potencijal za dalji razvoj suradnje.

Srbi u Bugarsku, koja kroz turizam ostvari 12 posto bruto nacionalnog dohotka, idu na more i na skijanje, a ambasador smatra da pored kulturno-povijesnog turizma, Bugarska može ponuditi i wellness turizam, omladinski i ekstremni turizam.

Gorica Škripina, zamjenica generalne direktorice Beogradskog sajma, najavila je novinu na Sajmu turizma, B2B portal razvijen u suradnji s Privrednom komorom Srbije i Europskom mrežom poduzetništva, gdje se zainteresirani unaprijed mogu upoznati s izlagačima i stupiti s njima u poslovnu komunikaciju, kao i poseban dio sajamskog prostora u kome će biti predstaviti omladinski turizam.

U Beogradu počinje najveće regionalno turističko događanje – Međunarodni sajam turizma

Marija Labović, direktorica Turističke organizacije Srbije, najavila je iznenađenja na prostoru u sali 4 gdje će TOS izlagati, kao što su multimedijalna soba, kviz s vrijednim nagradama i kreativne radionice.

A iznenađenja „od prvog dana do posljednjeg sata“ tijekom sajma najavio je Miodrag Popović, direktor Turističke organizacije Beograda.

Na sajmu suvenira bit će prisutno 30 izlagača, a posebno se vodilo računa da svaki suvenir bude i napravljen u Srbiji.

Na Sajmu vina predstavit će se 181 izlagač iz 10 država - po prvi put iz Turske i Austrije, dok će na Sajmu hotelijerske i ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA sudjelovati 71 kompanija iz oblasti proizvodnje i distribucije najsuvremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela.

Svečano otvaranje manifestacije će se održati u četvrtak, 21. veljače 2019. god. u 11 sati na Galeriji sale 4 Beogradskog sajma.

Radno vrijeme sajmova

ČET-SUB, 21-23. veljače: 10:00 - 19:00
NED, 24. veljače 10:00 - 18:00

Ulaznice: Cijena pojedinačne ulaznice je 400 RSD, grupna ulaznica 300 RSD, grupna ulaznica za đake i studente 300 RSD
Poslovna ulaznica s paketom pogodnosti: 1500 RSD
Parking: 200 RSD po satu.

Sve detalje o događaju i dešavanjima potražite na sajtu www.beogradskisajamturizma.rs

 

 

Komentiraj članak:

Želimo čuti tvoj glas - članak možeš komentirati ako si prijavljen/a preko Facebooka.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se