Naturalino zdravo proljeće

Tjedni meni za alergičare

Pravilnom ishranom možete se boriti protiv alergije

 Tjedni meni za alergičare

Buđenjem prirode nažalost počinje i sezona alergija. Osim lijekovima i ljekovitim biljem ublažavanje simptoma alergija može se postići i pravilnom, ciljanom ishranom. Tjedni meni za alergičare sadrži obroke bogate antioksidansima, omega-3 masnim kiselinama i drugim namirnicama koje će uravnotežiti vaš imunitet i pomoći vam da se lakše nosite s alergijama.

 
Prvi dan 

Doručak: Domaća ili niskokalorična zobena kaša s obranim mlijekom ili mlijekom obogaćenim vitaminom D i acidofilom; kivi ili naranča; svježe skuhana kava ili čaj.
 
Ručak: Sendvič s pečenom puretinom i sirom; umak od brusnice na integralnom kruhu; salata od tri vrste mahunarki začinjena lakim octom; obični ili light jogurt sa smrznutim jagodama ili malinama u njemu.
 
Večera: Teriyaki losos s rižom kuhanom na pari kao prilogom i šalicom miso juhe.
 
 
Drugi dan 
 
Doručak: Smoothie od breskve s nezašećerenim breskvama, bananama i jogurtom s aktivnim kulturama; vrući zeleni ili crni čaj.
 
Ručak: Vegetarijanska pizza (s češnjakom i lukom); voćna salata(crveni grožđe, jabuke i višnje ili kruške).
 
Večera: Piletina (ili nemasna govedina) i povrtna juha poslužena s integralnim krekerima; čaša obranog ili niskokaloričnog mlijeka s aktivnim kulturama.
 
 
Treći dan 
 
Doručak: Palačinke s malinama premazane medom; svježe skuhana kava, čaj ili vruća čokolada. 
 
Ručak: Salata Nica spravljena s  tunom konzerviranom u vodi, krumpiri i rajčice pomiješane s blagim octom i maslinovim uljem; crveno grožđe. 

Večera: Enchilada sa začinjenom suhom govedinom (ili piletinom) napravljena od kukuruznih tortilja uz dodatak isjeckanog sira i maslinovog ulja.
 
 
Četvrti dan 
 
Doručak: Kajgana od 3 jaja posuta nasjeckanom mozzarellom poslužena na tostiranom integralnom engleskom muffinu; jagode; svježe skuhana kava ili čaj.
 
Ručak: Vegetarijanska quesadilla (s prženim lukom i paprikama, sirom te integralnim tortiljama) poslužena s bezmasnim prženim grahom ili taco umakom; jogurt (s aktivnim kulturama i vitaminom D) upotpunjen smrznutim borovnicama i integralnim zobenim pahuljicama.

Večera: Mesna štruca s pečenicom ili puretinom poslužena s pireom od krumpira i kuhanim mrkvama
 

Peti dan 
 
Doručak: Tostirano integralno pecivo sa sirnim namazom; dinja; svježe skuhana kava ili čaj.
 
Ručak: Talijanski smotuljci s  piletinom; pesto; svježa mozzarella; rajčice i zelena salata; svježe voće.
 
Večera: prženi škampi s đumbirom, brokulom i maslinovim uljem; riža kuhana na pari ili njoki; mandarina.
 

Šesti dan 
 
Doručak: Integralni muffin s borovnicama; niskokalorično obrano mlijeko s dodatkom vitamina D.
 
Ručak: Začinjeni hamburger s pečenicom, sirom, paprikama i integralnim pecivom; jabuka; svježe skuhani zeleni čaj.
 
Večera: Integralne lasagne sa špinatom; marinara umak s češnjakom i lukom; ricotta i mozzarella; naranča.
 
 
Sedmi dan 

Doručak: Integralni pecivo sa svježim ili smrznutim jagodama i čaša obranog mlijeka s vitaminom D i acidofilom.
 
Ručak: Salata od piletine s indijskim oraščićima ili orasima i začinjenim senfom;  obični jogurt ili jogurt s vanilijom (s aktivnim kulturama i vitaminom D); zelena salata; mango; svježe skuhana kava ili čaj.

Večera: Thai tofu s curry-em te cvjetačom i brokulom; riža kuhana na pari ili njoki; krem juha.
 
 
Što manje šmrcanja i kihanja i dobar tek -  želi vam Naturala.hr!
 
 
 
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.