Moja ljepota

Tako je jednostavno biti posebna

Ulaznica u modni svijet uz Pantene i kampanju Jednostavno je biti posebna

Tako je jednostavno biti posebna
Sve cure koje su tijekom siječnja i u prvoj polovici veljače kupile dva Panteneova proizvoda u dm-ovim trgovinama imale su priliku sudjelovati u natječaju kampanje „Jednostavno je biti posebna“ P&G-a, dm-a i modne marke Hippy Garden. Od brojnih prijavljenih djevojaka na završnom eventu žiri modnih stručnjaka odabrao je najbolju.
 
Ena Kiralj pobjednica je natječaja 'Jednostavno je biti posebna' i zaštitno lice nove kampanje Hippy Gardena. Nakon odličnog odaziva djevojaka iz svih dijelova Hrvatske, žiri je imao težak zadatak da kroz dva kruga predselekcije odabere tri finalistice – Enu Kiralj, Klaru Babić i Martinu Abramović. Djevojke su se u utorak još jednom predstavile žiriju na završnom eventu, noseći haljine modne marke Hippy Garden.
 
„Tražili smo svježe i novo lice, pobjednicu koja će slaviti žensku  ljepotu kao i osobnost jedinstvenim modnim izričajem marke Hippy Garden. Među prijavljenim curama odabrati finalistice bio je pravi izazov! Uistinu je puno žena i djevojaka koje su nam pokazale kako znaju da je „jednostavno biti posebna“ – izjavila je Đurđica Vorkapić , dizajnerica Hippy Gardena.
 
Uz Đurđicu u žiriju su sudjelovale i iskusna modna agentica Tihana Harapin Zalepugin, direktorica modne agencije Talia Model; Mare Milin, poznata hrvatska fotografkinja; Marjana Filipović Grčić, glavna urednica Cosmopolitana; Antonija Svirčić, marketing-menadžerica u Procter&Gambleu; te Maja Bogdanović, menadžerica asortimana u dm-u.
 
Pobjednica natječaja, Ena Kiralj zakoračit će u svijet modela i poput slavnih svjetskih Panteneovih djevojaka, u suradnji s istaknutom modnom fotografkinjom Marom Milin, snimiti modni editorijal za Cosmopolitan. „S nestrpljenjem iščekujem snimanje. Presretna sam jer sam dobila ovu jedinstvenu priliku za suradnju s tako poznatim licima hrvatske modne scene. Već sada je ovo jedno posebno iskustvo i odlična prilika za korak dalje u modni svijet“ rekla je pobjednica natječaja, Ena Kiralj.
 
Zadovoljstvo je istaknula i Antonija Svirčić, marketing-menadžerica tvrtke Procter&Gamble: „Raduje nas činjenica da se toliko puno žena i djevojaka svaki put priključi našoj kampanji, a ovaj put i Panteneovom 14-dnevnom izazovu da ostvare puni potencijal ljepote svoje kose, vraćajući joj zdravlje i sjaj.  Zahvaljujemo svima koji su se prijavili kao i svim članicama žirija koje su svojim sudjelovanjem ovu priču učinile još posebnijom.“ 
 
Kampanja 'Jednostavno je biti posebna' kojom P&G i dm već drugu godinu slave žensku ljepotu i jedinstvenost, dobiti će uskoro i svoj nastavak. „Pobjednici čestitamo, a drugim curama i vjernim kupcima poručujemo da je dm u suradnji s P&G-om već pripremio nova iznenađenja.“ – dodala je Maja Bogdanović, menadžerica asortimana u dm-u. 
 
 
 
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.