Nutricionizam

Superhrana koju svi trebamo

Namirnice koje jačaju naš organizam

 Superhrana koju svi trebamo
Hrana koja jača naš organizam, snizuje kolesterol, pomaže u borbi protiv raka i krvožilnih bolesti nije znanstvena fantastika – njome se možete opskrbiti i u lokalnom dućanu. "Ono si što jedeš˝, a jedući ˝superhranu˝ utjecat ćete pozitivno ne samo na svoje zdravstveno stanje već i na raspoloženje i energiju kojom zračite.
 
 
Popis namirnica koje spadaju u ˝superhranu˝ :
 
Grah
Brokula
Zob
Naranče
Bundeva
Losos – izvor omega-3-masnih kiselina
Špinat
Čaj (zeleni ili crni)
Rajčice
Puretina
Orasi
Jogurt
 
 
Borovnice : ˝super – antioksidans˝
 
Borovnice su pune antioksidansa, flavonoida, kalija i vitamina C. Njihovom konzumacijom smanjujete rizik od raka i srčanih bolesti. Djeluju i protuupalno, a upale potiču sve kronične bolesti. Kada birate borovnice, odlučite se za one koje su tamnije obojene jer su bogatije antioksidansima. Preporučuje se konzumacija pola šalice borovnica dnevno, u svježem ili smrznutom obliku.
 
 
Omega-3 masne kiseline: superhrana za srce, zglobove i pamćenje 
 
Omega-3 masne kiseline kojima obiluje riblje meso, dokazano smanjuje rizik od srčanih bolesti, artritisa i Alzheimerove bolesti u starijim dobnim skupinama. Najbolji izvor ovih kiselina su hladnovodne ribe (po mogućnosti ne iz uzgoja); lososi, haring, sardine i skuše. Preporučuje se njihova konzumacija barem tri puta tjedno.
 
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.