Prirodna kozmetika

Sretan 20. rođendan Olival

Misao vodilja u razvoju Olivalovih proizvoda uvijek je bila jednostavna – ponuditi kupcima prirodnu kozmetiku vrhunskog sastava po pristupačnoj cijeni

Sretan 20. rođendan Olival

Uspješna poduzetnička priča Vlaste Pojatine počela je 1994. godine u Zagrebu. U 20 godina mnogo se toga promijenilo, ali Olival je ostao tvrtka koju odlikuje posvećenost prirodnim sirovinama vrhunske kvalitete i pronalazak najboljih receptura.

U borbi sa stranim kozmetičkim divovima, domaći proizvođač Olival već 20 godina pokazuje kako za hrvatsku prirodnu kozmetiku itekako ima kupaca. Osnivačica Vlasta Pojatina i direktor Marijan Pojatina rođendan svoje tvrtke odlučili su proslaviti predstavljanjem dosadašnjih rezultata i vizije Olivala, kao i planova za daljnji razvoj. Asortiman Olivala danas broji čak 69 proizvoda smještenih u nekoliko linija, od onih za sunčanje, lice, kosu, ruke, stopala i masažu pa sve do kozmetike s posebnim namjenama. Misao vodilja u razvoju ovih proizvoda uvijek je bila jednostavna – ponuditi kupcima prirodnu kozmetiku vrhunskog sastava po pristupačnoj cijeni.

Vlasta Pojatina, koja je i danas zadužena za sve Olivalove recepture, nastoji da većina proizvoda bude temeljena na hrvatskim sirovinama, poput masline, lavande, čička, oraha, nevena ili smilja. Kroz svih ovih dvadeset godina Olival je napredovao korak po korak, na temelju vlastitih formulacija i inovacija. Uglavnom smo se oslanjali na vlastite snage i to se pokazalo dobrom odlukom jer smo stvorili brend s vrhunskim proizvodima i vjernim kupcima. – rekla je Vlasta Pojatina, osnivačica Olivala.

Olival godišnje proizvede više od 700 000 proizvoda i vodeći je hrvatski proizvođač prirodne kozmetike, što potvrđuje i činjenica da je prvi u regiji dobio prestižni NATURE certifikat. Ipak, stalno širenje asortimana inovativnim proizvodima nije jedini plan za budućnost.

Planiramo povećati Olivalov udio na Hrvatskom tržištu proizvoda za sunčanje i godinu završiti s 15-postotnim rastom prihoda. Osim toga, planiramo i gradnju nove proizvodne hale u Podsusedu, ali i izlazak na tržišta zapadne Europe. – rekao je direktor Olivala, Marijan Pojatina.

Olival je ovom prilikom okupljenima predstavio i zaštitno lice nove kampanje – Barbaru Radulović, ali i nove proizvode iz linije za sunčanje.

 


 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.