Mršavljenje

Skinite kilograme bez gladovanja – čišćenjem organizma

Mislite da je nemoguće biti fit i vitak bez gladovanja? Totalno ste u zabludi! Pročitajte kako jednostavnim čišćenjem organizma biti sit, zdrav i vitak

Skinite kilograme bez gladovanja – čišćenjem organizma

Takozvana prehrana za čišćenje organizma namijenjena je svima koji žele osloboditi tijelo od otpadnih tvari i toksina koji inače pridonose debljanju, bezvoljnosti i slabom zdravlju. Mnogi dijetetičari tvrde kako se razne otrovne supstancije nakupljaju u tijelu radi loše prehrane te kemikalija koje apsorbiramo neposrednim putem iz zagađenog okoliša.

 

 

Kako bi ih se riješili, ljudi obično pribjegavaju raznim detoks dijetama koje su jako rigorozne i mogu biti opasne za zdravlje ako se provode bez stručnog nadzora.

Umjesto da bespotrebno iscrpljujete organizam, probajte zdravo, jednostavno i prirodno 'čišćenje' koje vam može pomoći da izgubite suvišne kilograme. Trik je u kombinaciji dobro uravnoteženog plana prehrane s redovitom tjelesnom aktivnošću!
 
Korak 1: Jedite voće i povrće!
 
Voće i povrće bi, inače, trebalo biti temeljni dio vaše prehrane bez obzira pokušavate li izgubiti na težini ili ne iz razloga jer sadrži minimalni broj kalorija, malo ili nimalo masnoća te je bogato esencijalnim hranjivim tvarima, vitaminima i mineralima. Da bi se vaše tijelo što bolje pročistilo i riješilo otpadnih tvari, uz svaki obrok i međuobrok jedite voće i povrće koje je bogato vlaknima (jabuke, kruške, brokula i cvjetača).
 
 
Skinite kilograme bez gladovanja – čišćenjem organizma
 
 
Korak 2: Pijte puno vode!
 
Popijte osam do deset čaša vode dnevno  ili više, ovisno o vašim potrebama. Voda pomaže čišćenju vašega tijela te njezinom konzumacijom možete učinkovito eliminirati nadutost i natečenost te ublažiti probavne tegobe. Konzumacija bistre juhe i nezaslađenih čajeva također može doprinijeti vašem dnevnom unosu tekućine nužne za uspješno čišćenje organizma.
 
Korak 3: Jedite namirnice bogate vlaknima!
 
Posebno se preporučuje konzumacija kruha od cjelovitih žitarica te smeđe riže, zobenih pahuljica i heljde. Složeni ugljikohidrati od kojih su građene cjelovite žitarice sadrže vlakna, stoga su neophodni su za 'zdravo čišćenje'. Naime, vlakna su neprobavljiva i doslovno prođu kroz vaša crijeva, što pomaže reguliranju probave i kod mršavljenja.
 
 
Skinite kilograme bez gladovanja – čišćenjem organizma
 
 
Korak 4: Izbjegavajte ili reducirajte rafiniranu hranu!
 
Rafinirana, odnosno industrijski obrađena hrana (bomboni, čokolada, konzervirane juhe, kolači, razni miksevi u obliku zapakiranih barova žitarica, orašastih plodova i sušenoga voća) sadrži visoki udio kalorija, masti, šećera i soli a imaju malenu hranjivu vrijednosti.
 
Inače, pažljivo čitajte etikete na namirnicama kako biste ustanovili ima li u sastojcima naknadno dodanog rafiniranog šećera. Jedite svježe namirnice ili zamrznute proizvode koji ne sadrže štetne konzervanse.
 
Korak 5: Smanjite konzumaciju mesa i mliječnih proizvoda!
 
Iako su ove namirnice zdrave u umjerenim količinama te su bogate proteinima koji su potrebni za rast i razvoj mišića, one usporavaju probavu jer bubrezi i jetra moraju filtrirati toksine a da bi to mogli, moraju 'razbijati' masno meso i mliječne proizvode.
 
 
Skinite kilograme bez gladovanja – čišćenjem organizma
 
 
Stoga, ograničite konzumaciju takvih namirnica te jedite više bijele ribe, piletine, purećih prsa i raznih sjemenki koje sadrže 'lagane' proteine. Kako biste vaše tijelo što učinkovitije pročistili i sačuvali od toksina, kad je god moguće, za obroke pripravljajte proizvode koji su iz organske proizvodnje što znači bez hormona i antibiotika!
 
 
 
 
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.