Fitness i joga

7 savjeta profesionalne trenerice za uspješan trening

I dok je svako tijelo jedinstveno, ovih je sedam savjeta trenerice Allison Kalsched prikladno za svakoga

7 savjeta profesionalne trenerice za uspješan trening

Poznata trenerica Allison Kalsched oduvijek je znala što je posao osobnog trenera može naučiti o ljudskom tijelu - koje grupe mišića sudjeluju u određenom pokretu, kako učvrstiti guzu i koje će vježbe najlakše istopiti višak kilograma u području trbuha.

Ali nikada nije mogla pretpostaviti što će je njezina profesija naučiti o ljudima - njihovim mislima, motivacijama, sličnostima i razlikama. - Vidjela sam svaki oblik tijela, sve pritužbe, ali i izgovore. I dok podsjećam svakoga da je njihovo tijelo jedinstveno, postoji nekoliko stvari koje su prikladne za većinu (ako ne i za sve) ljudi s kojima dolazim u dodir. Ovih sedam savjeta dijelim sa svim svojim klijentima tijekom treninga, bez obzira na njihove predispozicije. - objašnjava Allison Kalsched.

Odaberi konkretan cilj

Mnogo ljudi želi smršaviti ili utegnuti tijelo. Ali što je cilj određeniji, veće su šanse za uspjeh. Njezina je klijentica, kada su prvi put počele raditi zajedno, rekla da njezin sin ima bar mitzvu i da želi izgledati nevjerojatno. Vježbale su zajedno dva puta tjedno, ona je pazila na prehranu i nadopunjavala treninge sa svojim vježbama, i izgledala je odlično. Što je konkretniji vaš cilj, lakše je mjeriti uspjeh.

Odmakni se od vage

Ako želiš smršavjeti i izgubiti na težini, nemoj se vagati. A ako se već moraš vagati, nemoj to raditi svaki dan. Nismo boksači ili hrvači pa da moramo upasti u određeni teškaški razred. Umjesto toga, pogledaj se u ogledalo. Sviđa li ti se što vidiš? Osjećaš li se zdravo? Stoje li one preuske traperice bolje nego prije? Možda se tvoj seksualni život poboljšao ili spavaš bolje. Umjesto vage, koristi osobnu ljestvicu koja će procijeniti tvoj napredak.

7 savjeta profesionalne trenerice za uspješan trening

Allison Kalsched

Jedi pravu hranu

Shake od praškaste mješavine nije prava hrana, niti je to jelo. Ako povećaš svoju tjelovježbu, nemoj smanjivati kalorije. Trebaš gorivo da pokreće tvoje tijelo. Uostalom, to je stroj. Ako ga ne hraniš, ono će se početi hraniti spremanjem masnoće i stvaranjem masnih zaliha, a to ne želiš.

Gledaj cijelu sebe

Ti si više od zbirke dijelova pa se tako i promatraj. Nisi ljuljanje kože ispod ruke ili malo masnoće koja viri iz bočne strane grudnjaka. Nisi celulit na bedrima. Ti si sve te stvari i više. I pokušavajući riješiti jednu stvar za koju misliš da je "kriva" kroz vježbe samo će uzrokovati neravnotežu i još više problema. Ti si cijela osoba s cijelim tijelom. Treniraj cijelo tijelo.

Snažno je moćno

Osjećaj snage nije samo fizički moćan, on je i emocionalno snažan. Kada popraviš svoju kondiciju i snagu, ujedno se osjećaš osnaženo i neovisno. Sjajan je osjećaj kad tvoje tijelo reagira onako kako ti to želiš, bilo da imaš snažniji teniski backhand, nosiš sve vrećice s namirnicama iz auta odjednom, ili konačno radiš onaj peti sklek.

Pronađi svoj put i prihvati da će se on promijeniti

Što pali za druge, ne mora nužno funkcionirati i kod tebe. Neki ljudi moraju jesti prije nego što odu na trčanje ili u teretanu ili na bazen. Drugi ljudi ne mogu ni shvatiti tu ideju. Smisliti način kako da se pripremiš za trening slušajući svoje tijelo i svoj um. Zato koristi dijetu ili plan treninga kao vodič, a ne kao ugovor.

Znaj da možeš


Iako svi imamo svoje trenutke nesigurnosti ili straha, važno je da nas oni ne zakoče. Ako želiš da tvoje tijelo učiniti nešto - postane jače, trči dalje, udara snažnije - moraš to željeti i znati da možeš. Neka sumnje uđe u tvoj um, ali nemoj je tamo zaključati, već se oslobodi negativnih emocija.

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.