Njega i zdravlje djeteta

Reci DA i daruj znanje djeci sa sindromom Down

U društvu Olivera Dragojevića i Mladena Kušeca, P&G i Lidl Hrvatska pozivaju na akciju Reci DA za poboljšanje uvjeta edukacije djece sa sindromom Down

Kako bi unaprijedile mogućnosti edukacije djece sa sindromom Down, tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska pokrenule su humanitarnu akciju s ciljem kupovine suvremenih i tehnološki naprednih materijala neophodnih za učenje i uspješnije uključivanje djece u svakodnevni život. Za kupnju bilo kojeg P&G proizvoda u Lidl trgovinama, P&G donira 1 kunu za nabavu edukativnih pomagala. Akciju „Reci DA!“ podupiru i dječji pisac i novinar Mladen Kušec te pjevač Oliver Dragojević.

Djeca sa sindromom Down djeca su s jednim kromosomom viška koji utječe na njihov život, zdravlje, mogućnosti i sposobnosti, no to ih ne priječi da budu vedra, vesela, mudra, ali i tužna i zamišljena. Osim jednog kromosoma više, ono što ih posebno izdvaja od ostalih njihova je otvorenost, veselje i neposrednost u kontaktu s okolinom. U Hrvatskoj živi oko 1600 osoba sa sindromom Down, a 900-tinjak njih mlađe je od 20 godina. Kako bi što lakše svladali vještine potrebne za uključivanje u svakodnevni život, njihova edukacija od samog je rođenja iznimno važna. Budući da skupa suvremena pomagala i potrebni edukativni materijali većini djece s ovim sindromom nisu dostupni, tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska pokrenule su kampanju pod nazivom „Reci DA!“ s ciljem prikupljanja novčanih sredstava za kupovinu potrebnih materijala.

Smatramo da djeca sa sindromom Down trebaju priliku da svoje obrazovanje unaprijede svim dostupnim sredstvima. Sa zadovoljstvom podržavamo rad kampanje, a najveća nam je nagrada dječje veselje i spoznaja da ćemo njima i njihovim najbližima pojednostaviti proces učenja i uključivanja u društvenu zajednicu.
- izjavila je Antonija Svirčić, marketing menadžerica tvrtke Procter&Gamble u Hrvatskoj.

Reci DA i daruj znanje djeci sa sindromom Down

Tijekom akcije „Reci DA!“ tvrtka P&G donirat će 1 kunu za svaki kupljeni proizvod s oznakom P&G u bilo kojoj Lidl trgovini u Hrvatskoj. Akcija prikupljanja trajat će od travnja do kraja lipnja 2014. godine. Tvrtka Lidl Hrvatska podupire društveno odgovorne inicijative i često sudjeluje u humanitarnim projektima. Kroz akciju „Reci DA!“ nastojat ćemo djeci sa sindromom Down i njihovim obiteljima omogućiti suvremenije metode učenja koje su se pokazale učinkovitima i korisnima. Nadamo se da će naš čin dodatno senzibilizirati javnost na potrebe osoba sa sindromom Down, koji unatoč svim preprekama ne skidaju osmijeh s lica. - izjavila je Lana Jugo, voditeljica odnosa s javnošću u tvrtki Lidl Hrvatska.

U dogovoru s predstavnicima Hrvatske zajednice za sindrom Down, novčana sredstva prikupljena u akciji „Reci DA!“ bit će utrošena za kupnju tableta s dostupnim aplikacijama za rad s djecom te programskog paketa Boardmaker. Pomoću navedenog paketa djeca će lakše svladati komunikacijske i matematičke vještine potrebne za daljnje učenje te proširiti svoje rječnik, a od velike je pomoći i roditeljima i stručnjacima.

Naša se djeca vesele učenju i svladavanju novih izazova jer su po prirodi vesela i znatiželjna. Dosad smo uspjeli nabaviti 35 primjeraka programskog paketa Boardmarker koje roditelji vrlo često međusobno razmjenjuju, no nadamo se da ćemo uz pomoć akcije „Reci DA!“ uspjeti potaknuti naše sugrađane da se uključe u kampanju i na taj način omoguće daljnju nabavu edukativnih pomagala za poboljšanje razvoja naše djece.
-  izjavila je predsjednica Hrvatske zajednice za Down sindrom“, Dinka Vuković.

Kampanju podupire i poznati dječji pisac i novinar Mladen Kušec, koji je s djecom već razgovarao za popularnu radijsku emisiju „Bijela vrana“, a istoimene knjige bit će podijeljene djeci tijekom ove kampanje.

Kažem DA jer svojim sudjelovanjem želim kroz priče, susrete i radijske emisije s djecom s Down sindromom barem odškrinuti vrata koja će nam pomoći da se svi bolje osjećamo i međusobno razumijemo – da kroz druženje otkrijemo jedni drugima tko smo i kakav je svijet u kojem živimo.
- rekao je dječji pisac Mladen Kušec.

Kampanja „Reci DA!“ trajat će od 28. travnja do kraja lipnja 2014. godine. U spomenutom će periodu u svim hrvatskim Lidl trgovinama proizvodi tvrtke Procter&Gamble biti posebno istaknuti kako bi se kupcima dodatno skrenula pozornost na plemenite ciljeve, u čijem će ostvarivanju moći i osobno sudjelovati.

 

 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.