Doza inspiracije

Mašnica - obiteljski spoj mladosti i iskustva

Ivana i Renata Vokal, kći i majka, udružile su snage i iznjedrile Mašnicu - unikatan i savršen poklon za svakog kupca

Mašnica - obiteljski spoj mladosti i iskustva
U obiteljskim biznisima,  obiteljski se odnosi često preslikavaju i na poslovne situacije. Članovi obitelji puno vremena provode na poslu i teško se može razaznati gdje počinje, a gdje završava radno vrijeme, odnosno vrijeme za obitelj. No, u slučaju poslovnog pothvata Renate i Ivane Vokal, majke i kćeri, obiteljska se suradnja pokazala i više nego plodonosnom.
 
Majka i kćer pokrenule su brend Mašnica koji se specijalizirao za izradu personaliziranih i namjenskih rokovnika, planera i ostalih proizvoda.  Mašnica je savršen poklon jer se prilagođava stilu i potrebama svog vlasnika, a najzanimljivije od svega jest kako kupci mogu surađivati s Mašnica timom i kreativno sudjelovati u izradi svog omiljenog rokovnika ili planera.
 
Sve je počelo kada je Ivana, sada apsolventica sociologije i pedagogije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, prije godinu dana odlučila napraviti studentski planer koji bi njoj najviše odgovarao. Kako se planer svidio njezinim prijateljicama, osmislila je još nekoliko zanimljivih dizajna korica te se cijela priča vrlo brzo proširila. Nakon toga ideje su se javljale same od sebe. 
 
Osim rokovnika i planera po satu, danu, tjednu  i mjesecu tu su Mamina Mašnica kojim se prati trudnoća, ali i nastavlja planiranje maminog i bebinog vremena nakon rođenja, zatim rokovnik Moja kuharica za upisivanje i preko 90 recepata jela i sokova, te mjesto za fotografije svojih jela, Planer vjenčanja idealan poklon za svaku mladenku. Tiskan u boji na kvalitetnom papiru, sadrži rubrike kao što su koje dokumente treba prikupiti, koji restoran odabrati, kojim budžetom se raspolaže, gdje nabaviti vjenčanicu, prstenje, buket, frizura, sastaviti popis gostiju i još puno više, a Đačka Mašnica je prvi i jedni proizvod na našem tržištu s ovom tematikom. Tiskan je u boji, a uz planer po danima, obiluje rubrikama koje pomažu u planiranju i organiziranju učenja i slobodnog vremena, kao i rubrike Popis lektire, Moje ocjene, Info o profesorima, Raspored pismenih provjera znanja i još mnogo drugih. Dnevnik putovanja je namijenjen svima koji vole putovati i žele da im putovanja ostanu u trajnom sjećanju.

Mašnica - obiteljski spoj mladosti i iskustva

Kako bismo saznali nešto više o Mašnici, porazgovarali smo s iskusnijim dijelom Mašnica tima – poduzetnicom Renatom Vokal. 
 
Osim što ste majka i kći, vi i Ivana udružile ste u projektu Mašnica i svoja poslovna znanja i vještine - kako je do toga došlo?
- Budući da smo Ivana i ja u jako dobrim odnosima i odlično se slažemo, došle smo na ideju da udružimo snage. Shvatile smo da s njezinim idejama, inovativnosti, mladosti, svježinom i mojim dugogodišnjim poduzetničkim iskustvom možemo stvoriti savršen brend za savršen poklon.
Čemu Mašnica duguje svoju uspješnost?
- Da bismo uspjele u svom naumu, uz svjesnost  da danas na tržištu ima sličnih proizvoda, morale smo osmisliti nešto drugačije i posebno. Odlučile smo ponuditi našim kupcima mogućnost da oslobode svoju kreativnost te da mogu sami osmisliti svoj dizajn korica planera koji će biti jedinstven i samo njihov. Takav način suradnje, razmjene kreativnih ideja  između nas i klijenata u izradi personaliziranih planera, pokazao se kao dobar poslovni potez jer smo u vrlo kratkom roku prepoznati na tržištu. Klijenti na korice svoga planera mogu staviti što god žele, od osobnih fotografija, ljubavnih poruka, fotografija s nekih dragih putovanja, ali i logo svoje tvrtke.  Ono najvažnije jest to što ih nismo ograničili s količinom planera ili rokovnika koju moraju kupiti već mogu izraditi i samo jedan originalan komad Mašnica proizvoda.

Mašnica - obiteljski spoj mladosti i iskustva

Gledate li na Mašnicu kao na poslovni izazov i svojevrsni zaokret u svojoj karijeri?
- Da, s obzirom da smo kao dugogodišnja tiskara, D.R.I.M.,  okrenuti upravo ka krajnjem korisniku kao pravnoj osobi i količinama koje su znatno veće od jednog komada, bio nam je pravi izazov napraviti taj jedan iskorak prema novome i drugačijem. Trebalo je prilagoditi tehnološku izradu koja bi bila isplativa u količini od jednoga komada, s kojim smo željele nastupiti na tržištu, a nakon toga i promijeniti način promoviranja novog brenda. No, s obzirom na iskustvo, volju i upornost, brzo smo došli do najboljeg rješenja, ali niti tu nije kraj. Uvijek treba raditi na usavršavanju proizvoda kako bi klijenti bili zadovoljni i ponovno nam se vraćali.
 
Što vas motivira, što vas tjera dalje?
- Naša najveća motivacija  je neopisiv osjećaj zadovoljstva kada vidimo reakciju i ozareno lice kupca koji je uzeo u ruke Mašnicu koja je napravljena prema njegovim željama. Izazvati takvo veselje kod nekoga je neprocjenjivo zadovoljstvo.  To je osjećaj za koji čovjek radi i stvara nešto novo. Upravo zato  što težimo naći sreću i radost u malim životnim sitnicama, nastala je krilatica Mašnice: „Uživam u malim stvarima, jer one obogaćuju moj život.“ 
 
Ponekad se obiteljske veze znaju pokazati kao otežavajuća, a ne olakšavajuća okolnost. Kako vi gledate na pokretanje obiteljskog biznisa, što vidite kao prednosti, a što kao mane?
- Osobno mislim da je odlična kombinacija kada se u poslu mogu udružiti mlade generacije s ljudima koji imaju dugogodišnje poslovno iskustvo. Svatko od nas ima svoje talente. Istina je da ta kombinacija zahtijeva veliko razumijevanje i toleranciju. Mladi su divni, puni ideja,  ali i dosta nestrpljivi. Potrebno je dobro sve uskladiti, puno razgovarati, dozvoliti im da iznesu svoje ideje, svoje stavove, prihvatiti sve što je dobro, ali im i dati do znanja kada nešto treba mijenjati. Bitno je shvatiti da sve što želite da potraje, treba stvarati promišljeno s dobrim temeljima te da ništa ne ide preko noći. Čak kada nam se čini da je netko uspio bez puno muke,  vjerujte da je iza toga puno rada i truda daleko od očiju javnosti i publike. 
 
Darujemo ti Mašnicu 

Sudjeluj u darivanju jer darujemo dva (2) planera kreativnog brenda Mašnice - Moj dnevnik vjenčanja i Moja kuharica. Da bi osvojio/la dar, moraš nam poslati dobar razlog da ti darujemo Mašnicu, a uz to moraš biti registrirani i punoljetni korisnik Naturale i prijaviti se na igra@naturala.hr uz subject Mašnica. U prijavi je obavezno navesti ime, prezime, adresu i broj telefona/mobitela. Ostala pravila darivanja pronađi ovdje. Prijaviti se možeš do 18. svibnja 2015.
 
Tvoja Naturala.hr
 
Objava rezultata darivanja
 
Mašnicu Moj dnevnik vjenčanja osvaja Paulina Babić, a Mašnicu Moja kuharica osvaja Ljubica Baranašić. Čestitke dobitnicama i zahvaljujemo svima na sudjelovanju.
Uredništvo Naturala.hr 
 
 
 
 
 
 
 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.