Zdravlje žene i muškarca

Predstavljena humanitarna kampanja Meni trebaš ti

Udruga „SVE za NJU!“ na današnjoj je konferenciji za medije predstavila humanitarnu kampanju „Meni trebaš ti“ koju radi u suradnji s mnogobrojnim partnerima i novosadskom grupom „The Frajle“

Predstavljena humanitarna kampanja Meni trebaš ti

Marija Mirković, Nataša Mihajlović, Jelena i Nevena Buča članice su benda The Frajle. Činjenično stanje po kojem su one zapravo četiri vokala i dvije akustične gitare ne može nikako dočarati što The Frajle jesu. Obrade kojima su osvojile publiku 2009. godine njihova su posebnost koja ih izdvaja od ostalih na glazbenoj sceni i njima su magnetski privukle publiku različitih muzičkih žanrova.

The Frajle uspijevaju ono što mnogima nikako nije jasno – na jednom koncertu podjednako držati publiku napetom izvodeći pjesme u rasponu ruske ciganske do aktualne pop-rock muzike. Nastupi The Frajli nisu tek izvođenje glazbe, već interakcija s publikom, neopterećeno uživanje u muzici bez rezerve i ono što mnogi kritičari opravdano ističu – puno pozitivne energije i radosti. Marija, Nataša, Jelena i Nevena ponekad se čine kao kabaretska grupa, a svemu pridonosi njihova upečatljiva kostimografija koja ih takođe čini bitno različitima od ostatka scene. Koncert u KD Lisinski prvi je veliki koncert Frajli u Hrvatskoj te s velikim zadovoljstvom i uzbuđenjem možemo reći da je rasprodan u potpunosti.

Almenka Balenović, predsjednica SVE za NJU! u uvodnom je govoru poručila: - U ime Udruge zahvaljujem se svim partnerima kampanje, među kojima su Podravka, Zagrebačka banka, Dietpharm, Martifarm, dm - drogerie markt i Melem, koji su omogućili realizaciju humanitarne kampanje „Meni trebaš ti“.

Kampanja „Meni trebaš ti“ započela je Donatorskom večerom u hotelu Sheraton, na kojoj su nastupale Ivana Husar Mlinac, Marija Husar Rimac, Amira Medunjanin, Maya Sar i The Frajle. Donatorska večera bila je izuzetno uspješna i kao najava humanitarnog koncerta grupe „The Frajle“ u KD Lisinski 19. studenog 2014. Sav prihod od prodaje karata za koncert donira se Udruzi SVE za NJU! U kampanju se također možete uključiti kupnjom CD-a „Meni trebaš ti“ i kupnjom proizvoda od kojih će određeni dio biti doniran Udruzi za nastavak rada, osobito za nastavak provedbe programa Centra za psihološku pomoć ženama oboljelima od raka i njihovim obiteljima. Iznimno smo zahvalni The Frajlama koje osim izvanrednog glazbenog umijeća pokazuju i izvanrednu humanost.

Posebno iznenađenje na konferenciji za medije upriličile su The Frajle, koje su umjesto uvodnih riječi napravile ono što najbolje rade – zapjevale, te u dobrom raspoloženju najavile dugoočekivani koncert „Meni trebaš ti“. Isto tako, Udrugu je vrlo ugodno iznenadila gesta KHL Medveščaka i Podravke – poklon jedinstvenog ružičastog dresa iz zajedničke kampanje „One trebaju našu podršku i zbog njih mijenjamo boju našeg dresa“. Dresovi igrača s te utakmice još su danas na aukciji široj javnosti, a prihod od licitacije namijenjen je Udruzi.

Predstavljena humanitarna kampanja Meni trebaš ti


Svaki od prisutnih predstavnika partnera, na konferenciji se obratio s par riječi. Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke istaknuo je: - Ponosni smo partner kampanje „Meni trebaš ti“ jer vjerujemo da su istinska briga za zdravlje i pružanje potpore oboljelima od teških bolesti potrebni kroz cijelu godinu. Kao kompanija koja rado promiče društvenu odgovornost, Podravka će i dalje nastaviti suradnju s udrugom „SVE za NJU“ - ne samo putem kampanje, već i putem kontinuiranog savjetovanja i organiziranja kulinarskih radionica na temu „Zdrave i prilagođene prehrane“ kojima želimo dati doprinos i pomoći korisnicima Udruge, upravo u području u kojem smo najkompetentniji. Osim toga, upravo danas, u suradnji s Medveščakom, završava i projekt licitacije dresova igrača čiji će prihod biti doniran Udruzi u svrhu organiziranja spomenutih kulinarskih edukacija. Jedan od dresova Podravka poklanja Udruzi "SVE za NJU" kao lijepu uspomenu na ovu humanitarnu kampanju te našu međusobnu uspješnu suradnju.

- Suradnja i prijateljstvo Udruge SVE ZA NJU! i Zagrebačke banke započela je 2010. godine, kada smo zajedno organizirali humanitarnu akciju s ciljem otvorenja ovog Centra u kojem se nalazimo. Vjerujemo kako smo i tada, uz veliku medijsku kampanju upozorili na probleme i izazove s kojima se nažalost susreće sve više žena u Hrvatskoj. Obzirom je Zagrebačka banka jedna je od vodećih poslodavaca s gotovo 80% zaposlenica, dodatno smo vrlo senzibilni na ove probleme i želimo pridonijeti njihovom rješavanju. - izjavila je Marina Dijaković, direktorica Identiteta i komuniciranja Zagrebačke banke.

- Ponosni smo što sudjelujemo u ovoj humanitarnoj akciji i velika nam je čast što imamo priliku pomoći svim ženama oboljelim od raka koje nikad ne smiju misliti da su prepuštene same sebi. Nadamo se da ćemo, osim kao sponzori koncerta, uspjeti sakupiti značajna dodatna sredstva i humanitarnom prodajom medicinskog proizvoda Enterosgel u ljekarnama, jer se od svakog prodanog pakiranja za Udrugu odvaja 10 kn. Pomozite nam da prikupimo što više! – istaknula je Martina Smetiško, direktorica Martifarma.

Ivona Kutanjec, voditeljica robne marke Dietpharm izjavila je: - Zadovoljstvo nam je i čast biti dio ove humanitarne akcije ''Sve za nju''. Tvrtka Dietpharm uključila se u ovu humanitarnu akciju sa svojim proizvodom Betaglukan +D kapsulama, kojim doniramo 10 kn za svaki kupljeni proizvod u ljekarnama i specijaliziranim prodavaonicama. Mi iz Dietpharma prepoznali smo važnost rada ove udruge i podržavamo svaku aktivnost koju udruga provodi u pomoći oboljelima, prevenciji te edukaciji građana. Čestitamo udruzi još jednom na sjajnom projektu '' Sve za nju'' te svim donatorima koji su kao i Dietpharm prepoznali ovu hvalevrijednu akciju.

- Melem je u svakodnevnom govoru univerzalni pojam za brigu, pomoć i blagotvornost. Melem kao brend, simbol je sveobuhvatne brige i u svojoj biti i u svojoj namjeni slijedi upravo ove vrijednosti. Njega i briga su riječi koje nas najbolje opisuju, bilo da je riječ o prevenciji ili je „melem na ranu“ ili ponekad samo „melem za dušu“. Upravo s tim na umu jasno je zašto je Melem prepoznao udrugu „Sve za nju“ kao prirodnog partnera. Žene vode računa o zdravlju, ne samo svojem, nego i svoje obitelji, a udruga „Sve za nju“ nizom aktivnosti nastoji podići svijest o važnosti prevencije i informirane borbe s karcinomom, a oboljelima i njihovim obiteljima daje i ono što je jednako važno, toplo i ljudski - podršku. Sa zadovoljstvom i ponosom sudjelujemo u ovoj plemenitoj akciji u kojoj udruga „Sve za nju“ i Frajle s Melemom i ostalim partnerima projekta radimo još jedan korak više kao doprinos važnom cilju. – izjavila je Lejla Dautović Čaić, direktorica programa kozmetike Atlantic grupe

Riječi podrške u ime dm-a uputila je Đurđica Sedlić zadužena za marketing i odnose s javnošću: - S Udrugom „SVE za NJU!“ dm surađuje od 2008. godine i ponosni smo na naš doprinos razvoju Udruge. U kampanji „Meni trebaš ti“ Udruzi smo na raspolaganje stavili prodavaonice dm-a u 60 gradova. Pozivam građanke i građane da kupnjom albuma “Meni trebaš ti“ doniraju 20 kuna kako bismo, uz glazbenu pratnju grupe The Frajle, zajedno dali podršku Udruzi „SVE za NJU!

 

 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.