Sunčana Seletković

Plato u vježbanju je najčešća zapreka mršavljenju - preskoči ga!

Nakon početnog uspjeha u skidanju kilograma, samo 8 % osoba ostvaruje svoj cilj u vježbanju i mršavljenju. Što učiniti da ne postanete dio negativne statistike?

Plato u vježbanju je najčešća zapreka mršavljenju - preskoči ga!

Uvođenje vježbanja i zdrave prehrane u dnevnu rutinu najbolja je odluka koju možete donijeti ne samo kako biste poboljšali izgled tijela, nego i unaprijedili zdravlje i podigli kvalitetu života u svim segmentima.

Kada počnete vježbati i zdravo se hraniti zapanjit će vas brzina kojom će se pojaviti prvi rezultati. Osjetit ćete navalu energije i već nakon 7 do 10 dana vaga će početi pokazivati manje brojke, a centimetri će se topiti. Uživat ćete u novoj liniji i komplimenti koji će pljuštati sa svih strana dat će vam dodatnu motivaciju da ustrajete na svom putu do zdravlja i vitke linije.

Na žalost, početni uspjeh je nemoguće održati i uskoro ćete primijetiti kako je rezultate, koje ste na početku ostvarivali s lakoćom, sve teže dostići. Neke od vas će ovdje pokleknuti i vratiti se starim navikama, a neke će se pokušati boriti te dodatno smanjivati kalorijski unos i sve više i intenzivnije vježbati. Ako usprkos dodatnim naporima kilogrami i centimetri i dalje stoje, gotovo je nemoguće održati motivaciju i ustrajati. Činit će vam se da negdje gadno griješite i ako se stvari uskoro ne pokrenu, gotovo je neminovno da odustanete.

Jeste li znali da će 73% novih vježbača i vježbačica odustati od vježbanja već nakon prva 3 tjedna? Dodatnih 19% će odustati već u prva 2 mjeseca, a samo 8% će ustrajati i uspjeti ostvariti svoj cilj.

Što kada dostignete plato u vježbanju

Važno je znati da u ovom problemu niste usamljeni. Plato u vježbanju se događa kada se organizam navikne na vježbanje i svi se s njim susretnu prije ili kasnije. Naš organizam je savršeni mehanizam sa sposobnošću da se navikava na napore i stres čak i kad nama to ne odgovara. Vježbanje je vrsta napora, a gubljenje težine veliki stres i organizam se trudi da minimalizira utjecaj vježbanja i spriječi mršavljenje.

Što onda kada dostignete plato i čini vam se da nema napretka bez obzira što činili? Kako si možete pomoći?

Iako se može činiti da je situacija bezizlazna, rješenje je zapravo jednostavno – trebate unijeti promjene u način na koji vježbate. Ciljana kombinacija vježbi vrlo brzo će vas vratiti na pravi put i centimetri i brojke na vagi će ponovno početi padati. Ono što nikako ne smijete činiti je početi se izgladnjivati ili iscrpljivati višesatnim vježbanjem jer ćete na taj način intenzivirati stres i vjerojatno postići suprotan učinak od onog koji biste željeli.

Novi BudiFitMama program - Bye Bye Bodyfat

Kroz moju dugogodišnju fitness karijeru 2 su pitanja s kojima se susrećem svakodnevno i koje mi žene postavljaju u raznim formulacijama: „Kako početi vježbati?“ i „Kako otopiti posljednje masne naslage?“.

Posljednjih nekoliko mjeseci sam posvetila odgovoru na ovo drugo pitanje. Testirala sam najučinkovitije vježbe i slagala program koji s lakoćom topi masne naslage bilo da ste dosegnuli plato nakon prvih uspjeha ili se borite sa zadnjim masnim naslagama. Nakon testova i odličnih rezultata koje su postigle prve sudionice programa odlučila sam dati priliku i vama da isprobate novi Bye Bye Bodyfat program.

Bye Bye Bodyfat je kombinacija različitih HIIT treninga (High Intensity Interval Training) koji dokazano znatno brže topi masne naslage od običnih kardio vježbi kao što su hodanje na traci ili vožnja bicikla. Suprotno očekivanjima, nema izgladnjivanja ni dugotrajnog iscrpljujućeg vježbanja. Za HIIT trening je potrebno uložiti mnogo manje vremena jer se masne naslage troše još 24-48 sati nakon treninga.

U čemu je tajna uspjeha?

Tajna uspješnosti Bye Bye Bodyfat programa je u hormonima kateholaminima koji se izlučuju za vrijeme intenzivnih intervalnih treninga. Kateholamini su hormoni nadbubrežne žlijezde (adrenalin je jedan od njih) koji omogućuju sagorijevanje više masnih naslaga odmah ispod kože. Rezultat HIIT treninga je povećanje iskoristivosti masnoća i veći gubitak težine.

Kateholamini također otpuštaju više masnih kiselina direktno u krvotok i nastavkom vježbanja nakon HIIT-a u obliku aerobnog vježbanja niskog intenziteta rastvaraju masne kiseline. Jednostavnim rječnikom - kateholamini razbijaju plato u vježbanju i sagorijevaju tvrdokorne masne naslage kojih se nikako niste mogli riješiti.

Kao i u mojim prethodnim programima koji su pomogli stotinama žena da vrate samopouzdanje, vitku liniju i odličnu formu, u Bye Bye Bodyfat programu vas čeka:
•    Detaljan plan treniranja s video treninzima
•    Plan prehrane s jednostavnim receptima i lako dostupnim namirnicama
•    Stalna podrška kroz članstvo u zatvorenoj FB grupi
•    Profesionalni savjeti i podrška nutricionistice i fitness trenerice

Više o Bye Bye Bodyfat programu i rezultatima prvih polaznica možete pogledate na
web stranici.  


 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.