Putovanja

Otok Lošinj započeo godinu novom turističkom kampanjom

Turistička zajednica Grada Malog Lošinja pokrenula je novu promotivnu kampanju pod sloganom 1 Visit is worth 1000 Pictures

Otok Lošinj započeo godinu novom turističkom kampanjom

 

 

 

Turistička zajednica Grada Malog Lošinja aktivno je započela 2018. godinu - u siječnju 2018. godine, u suradnji s agencijom Kuharić-Matoš, dizajniran je i tiskan novi destinacijski Image katalog otoka Lošinja. Vizualno i tekstualno prilagođen po jezicima, odnosno prema trendovima tržišta, novi Image obuhvaća sljedeće činitelje ponude: zdravlje, kulturu, aktivni odmor te prirodne ljepote i posebnosti lošinjskog arhipelaga.

U sklopu nove promotivne kampanje, Turistička zajednica je u suradnji s fotografom Hrvojem Serdarom kreirala i novu bazu destinacijskih fotografija s ciljem kreiranja mrežnog mjesta i novih online te offline promotivnih materijala. U tijeku je i izrada jumbo plakata, bannera te ostalih materijala, nastalih kao logičan slijed razvoja vizualnog identiteta, a u planu je i izrada nove linije promotivnih tiskanih materijala po temama: događanja, kultura, zdravlje, gastronomija, plaže i aktivni odmor, koji prate Image katalog.

Otok Lošinj započeo godinu novom turističkom kampanjom

Osim tiskanih i digitalnih materijala, novitet je i redizajn te izrada novog mrežnog mjesta Turističke zajednice u suradnji s WEB Marketing d.o.o. tvrtkom, odnosno destinacijske web stranice (www.visitlosinj.hr) koja prati digitalne trendove, a na koju su također implementirani novi vizuali. Rad web stranice također prate nove promotivne aktivnosti i na društvenim mrežama, a sve s ciljem prilagođavanja trendovima na inozemnim tržištima.

Osim offline te online aktivnosti, tijekom sljedećih mjeseci slijede prezentacije i to u Trstu, Ljubljani te Sete (Francuska) gdje će brojnim sudionicima biti prezentirana kulturna, sportska i pomorska tradicija Lošinja.

Direktor Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković posebno se zahvaljuje modelima, odnosno stanovnicima koji su dobrovoljno sudjelovali u stvaranju promotivne kampanje te time pomogli postizanju autentičnosti fotografija i doživljaja. Spajanjem svojih offline i online kanala, destinacija zajedno s Turističkom zajednicom aktivno kreće prema ciljanom pozicioniranju turističke ponude otoka vitalnosti na svjetskom tržištu, izjavio je Cvitković.

>> Istražite otok Lošinj

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se