Medicina i farmacija

Ognjen Bagatin: Marketing - ključ za izgradnju branda u zdravstvenom turizmu

Razgovarali smo s Ognjenom Bagatinom, MBA, ravnateljem Poliklinike Bagatin, o ključnim koracima za stvaranje branda u zdravstvenom turizmu

Ognjen Bagatin: Marketing - ključ za izgradnju branda u zdravstvenom turizmu

- Kada smo odlučili izaći na strano tržište i okrenuti se medicinskom turizmu, prvi cilj bio je pozicionirati Polikliniku Bagatin kao vodeću privatnu polikliniku u regiji, s uslugom poput one u luksuznom hotelu s pet zvjezdica. Prvi korak u postizanju globalne prepoznatljivosti Poliklinike podrazumijevao je i isticanje Hrvatske kao destinacije naklonjene zdravlju - ističe Ognjen Bagatin, MBA, CEO Poliklinike Bagatin.

- Suradnja s lokalnim i državnim institucijama, poput HGK, Ministarstava turizma, zdravstva, vanjskih i europskih poslova, te Ureda predsjednice, Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Zagreba, pokazala se ključnim korakom. U okviru te suradnje kreirali smo Destination Guide, vodič na engleskom, s informacijama o Zagrebu kao 'top' turističkoj destinaciji te o uslugama Poliklinike Bagatin. Vodič je u tiskanom izdanju promoviran na World Medical Tourism & Global Healthcare kongresu u Washingtonu, jednom od najvažnijih događaja za medicinski turizam u svijetu. Bila je to odlična prilika za predstavljanje Poliklinike. Dobili smo i podršku udruge Medical Tourism Association (MTA), najpoznatije globalne neprofitne udruge za medicinski turizam, koja je putem svojih komunikacijskih kanala i društvenih mreža s dosegom od preko milijun i pol članova promovirala naš vodič.

Koje biste još korake izdvojili kao važne za pozicioniranje branda?
- Lani smo uspostavili kontakt s uredima HTZ-a u zemljama Beneluxa, Ujedinjenom Kraljevstvu, Švedskoj i SAD-u. Postali smo članovi udruga American Dental Association te Medical Tourism Association, kao i Global Clinic Ratinga. Na domaćem terenu udružili smo se s brojnim partnerima, poput Klinike Svjetlost i Sv. Katarine te uspostavili suradnju s mnogim inozemnim facilitatorima. Godinu smo zaključili s nekoliko uspješno odrađenih studijskih putovanja za strane partnere i kupce medicinskih usluga i otvorili put na švicarsko, njemačko, talijansko i izraelsko tržište, kao i na bliskoistočna tržišta te tržište SAD-a.

Dakle, u 2017. ste krenuli s dobre pozicije.
- Da, s dvjema prestižnim nominacijama pri međunarodnoj udruzi IMTJ (International Medical Travel Journal), za inicijativu u marketingu po pitanju brendiranja Poliklinike te za najbolju međunarodnu kliniku za estetsku kirurgiju. I dalje planiramo studijska putovanja i pri kraju smo s prilagodbom weba i POS materijala za slovensko tržište. Sve planove ne mogu otkriti, no moći ćete nas vidjeti na sajmovima i kongresima u Opatiji (IMTJ Summit), Milanu (Intercare), Los Angelesu (WMTC), Ljubljani (Narava Zdravje) i Abu Dhabiju (ITW).

Poučeni primjerom Poliklinike Bagatin, najvažnija stvar je brendirati destinaciju, a tek nakon toga dolazi brendiranje institucije. Pitanje je, kako to postići? Korištenjem svih raspoloživih marketinških alata i metoda te pronalaženjem odgovora na ključna pitanja:
- Koji su vaši ciljevi i kako doći do njih?
- Kako komunicirati s klijentima?
- Kako biti prisutan tamo gdje je stvarno potrebno?
- Kako koristiti prave marketinške alate kako bi informirali klijente, kako domaće tako i međunarodne, o svojim uslugama?

Ognjen Bagatin, direktor Poliklinike Bagatin, podijelit će svoje spoznaje i iskustva izgradnje branda privatne klinike na radionici o digitalnom marketingu za vrijeme trajanja IMTJ Medical Travel Summita. Ako želite znati više o izgradnji branda korištenjem alata digitalnog marketinga i kako se Poliklinika Bagatin profilirala kao privatna klinika broj jedan u regiji, s uslugom na razini hotela s pet zvjezdica, rezervirajte mjesto na IMTJ Medical Travel Summitu 2017 u Opatiji.

www.poliklinikabagatin.hr

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.