Moda i stil

Odlična završnica Dreft Fashion Weeka Zagreb

U prepunoj dvorani Hypo centra završilo najiščekivanije izdanje Dreft Fashion Weeka Zagreb

Odlična završnica Dreft Fashion Weeka Zagreb

Na završnoj večeri vidjeli smo kreacije Vjere Viličnik, jedine Zagrepčanke koja svoje kolekcije predstavlja i na London Fashion Weeku, Artiđane iza čijeg branda stoji dizajnerica Ana Ćavar uz prekrasne torbe Bags by Kristina dizajnerice Kristine Fazinić,diplomiranog modnog dizajnera Hvaranina Tonia Rice koji je sinoć umjetničkim perfomansom predstavio i novi hrvatski autohtoni proizvod - nakurnjak koji je i izložio u Galeriji Karas, omiljenog londonskog branda najmoćnije žene u modi, Anne Wintour - Hemyce te Marke Marije Cvitanović koja se po prvi puta predstavila na DFWZ-u.

 
 
U pauzi revija voditeljica Iva Šulentić u ime je stručnog žirija u sastavu: prof. Nina Režek Wilson, prof. Branka Atletić i Sarah Josipović, direktorica Fashion Weeka Zagreb, proglasila pobjednicu natječaja Dreft Next Generation - Saru Lončarić koja je dobila stipendiju u vrijednosti od 1.000 eura i besplatno sudjelovanje sa samostalnom revijom na slijedećem Dreft Fashion Weeku od 8. do 10. svibnja.
 
Prekrasna žena u crvenom Iva Jerković, ovogodišnje zaštitno lice Dreft Fashion Weeka Zagreb zahvalila je svim gostima na posjetu tijekom svih četiri modna dana te službeno i zatvorila još jedno izdanje Dreft Fashion Weeka Zagreb.
 
 
Romantika za nadolazeće ljeto
 
Vjera Viličnik sinoć se po prvi puta predstavila domaćoj publici te obitelji i prijateljima koji su je bodrili iz dvorane. Vjera je prikazala kolekciju koje se sastoji od miksa njenih novih komada za nadolazeće proljeće/ljeto te njezinih najdražih komada i modela iz nekoliko zadnjih sezona. Kolekcija obiluje svilom, šifonom, ručno rađenim cvjetovima i dugim lepršavim haljinama. Boje su vesele, spremne da se uklope u proljetno cvijeće i ljetne destinacije, kao što su jarko plava, zelena boja limete te nježno lila.  Kao i uvijek kod kolekcija Vjere Vilčnik i ova kolekcije nastavak je na prethodne priče i kolekcije, a materijali probrani iz Italije, Kine i Engleske, a izrađeni u Londonu cijeloj su kolekciji dale jedan posebni dašak glamura. Kao sto prolazi vrijeme, Vjerin dizajn evolvira te pronalazi nove putove do iste destinacije. Neki od  njezinih najdražih komada koje smo imali prilike sinoć vidjeti su baršunaste haljine s ušivenim cvjetovima ili pak duge dvobojne haljine, s tim da podstava više nije skrivena, već se naglašava prorezima, porubima i okretima. Naravno, uvijek su prisutni komadi s detaljem ručnog rada, izvezeni rukavi sa Swarovski kristalima, saten trakicama ili biserima. Krojevi su u skladu s tijelom, struk je istaknut, prorezi na leđima otkrivaju nježnost ženske figure, ramena su često gola, ali nikada vulgarna.
 
 
Odlična završnica Dreft Fashion Weeka Zagreb
 
 
Artiđana za modernu i samosvjesnu ženu
 
Žena u Artiđaninoj vizijiu mora uvijek biti pomalo alternativna, ali opet uvijek vrlo ženstvena i zavodljiva. Tim riječima bi i najbolje mogli opisati novu kolekciju nastalu u ateljeu Artiđana iza čijeg se imena krije Ana Ćavar. Simetrija i asimetrija su njeno glavno obilježje, koje u kontrapunktu grade skladne linije moderne i samosvjesne žene. Dašak prugica i točkica razbija jednobojnost materijala, dok ih sama konstrukcija čini vrlo zanimljivim. Zajedno s Artiđaninom dekunstrukcijom pričom, imali smo prilike vidjeti i novu kolekciju torbi Bags by Kristina pod imenom "Moj Škoj". Ekskluzivna linija unikatnih torbi s motivima škoja predstavlja neodoljiv spoj Kristininih fotografija različitih motiva i vrhunske kože što će posebno osvojiti sve ljubiteljice poslovnog stila, ali i sve pripadnice ljepšeg spola koje teže individualnosti i izraženom stilu. Njezine kožne aktovke, naime, ne samo da možete nositi za poslovne sastanke nego i za sve druge prigode jer su trendi, originalne, ženstvene i vrlo, vrlo moćne.
 
 
Odlična završnica Dreft Fashion Weeka Zagreb
 
 
Toni Rico pun iznenađenja
 
Uvijek originalni modni dizajner Toni Rico je, malo je reći, iznenadio sve prisutne svojim umjetničkim performansom. Naime, Toni je prošli tjedan izložio u Galeriji Karas svoju viziju nakurnjaka, dijela hrvatske kulturne i narodne baštine. Na postdiplomskom studiju modnog dizajna proveo je tjedan dana u malom selu na granici s Mađarskom gdje se još poštuju stari hrvatski zanati i od pruća pletu razni proizvodi. S obzirom na dosta tešku gospodarsku situaciju u Hrvatskoj, stari zanat pletenja pruća polako izumire, a nekad slavna tvornica sada zapošljava samo nekoliko ljude. Upravo ga je nestajanje starih zanata zajedno sa šibama inspiriralo da napravi kalupe za hrvatski zaštićeni proizvod - nakurnjak koji izvorno potječe iz Like, ali su ga pravili i nosili u gotovo svim dijelovima Hrvatske. Toni je tako sam ispleo sve nakurnjake od pruća te ih poput kostima odjenuo na  svoje manekene upozoravajući tako na tešku gospodarsku situaciju koja utječe na sve u Hrvatskoj pa tako i na modne dizajnere kojima je izuzetno teško i koji teško uspijevaju živjeti i zarađivati svoj kruh svojim radom. Marija Antoneta tako je na samom početku revije kao povijesni lik prenijela poruku: „Ako nemaju kruha, neka jedu kolače!“ aludirajući na broj nezaposlenih i gladnih.
 
 
Odlična završnica Dreft Fashion Weeka Zagreb
 
 
Dizajnirana jednostavnost u samo četiri boje
 
Londonski brand Hemyca, obožavan od strane Anne Wintour, a koji odijeva i celebritye poput Alicie Keys, Nicole Scherzinger, Sophie Ellis-Bextor, Cheryl Cole i mnogih drugih, predstavio je svoju dugo proljetno/ljetnu kolekciju “Unpredicted” koju je prije ovoga predstavio na Londonskom tjednu mode. Hemyca u ovoj kolekciji koristi ogoljenu paletu boja, koristeći samo četiri boje kroz cijelu kolekciju, porculanski bijelu, stakleno plavu, pergamentno smeđu i crnu. Zanimljivi prozirno izrezani materijal proteže se kroz cijelu kolekciju koja je unatoč prozirnim djelovima izrazito nosiva u svim situacijama. Kako to vole reći dizajnerice ove modne marke - Helen i Myra, luksuzna modna marka Hemyca cilja na fashionistice koje cijene dizajn, jednostavnost, posebnost i najkvalitetnije materijale. Hemyca je još jednom pokazao svu kvalitetu britanskog dizajna.
 
 
Odlična završnica Dreft Fashion Weeka Zagreb
 

Marija Cvitanović Prvi put na DFWZ
 
Po prvi puta na Dreft Fashion Weeku Zagreb svoju bezvremensku kolekciju predstavila je i poznata modna stilistica i dizajnerica Marija Cvitanović svojim brandom "MARKA". Gradeći karijeru kao kostimografkinja kroz mnogobrojne sapunice poput "Ponosa Ratkajevih" i "Običnih ljudi" te pišući modne kolumne za poznate hrvatske časopise, Marija je poznata javnosti kao žena s izrazitim osjećajem za stil, modu i modne trendove. Inspiraciju za kolekciju pronašla je u svojim najbližima – svojim dvjema mlađim sestrama Vlatki i Zrinki. Svaka od njih ima svoj potpuno različit stil, a i građa tijela je drugačija. Stoga je Marijina želja bila napraviti kolekciju koja će pristajati svakoj ženi te zadovoljiti stil i ukus svake žene. Temelj njezinog stvaranja je ženska silueta i profinjena elegancija. Prošlogodišnju svilu zamijenila je pamučno-vunenim tkaninama, romantičan stil urbanim i bezvremensko zavodljivim, a uske su haljine ostale uske, no prikrao se i pokoji kaputić. Kreirala je praktične haljine koje se u nekoliko poteza mogu pretvoriti u neodoljiv kostim, pelerinu, prsluk, jaknu, kaput ili suknju. Koristeći se patentnim zatvaračima stvorila je multifunkcionalne odjevne predmete koji pokazuju Marijinu inovativnu i kreativnu crtu. Kolekcija je bazno izgrađena na crno-bijelom bukleu uz tri najdraže Marijine boje: crvenu, kraljevsko plavu i crnu, a obilježena je simboličnim brojem tri. U svojoj trećoj kolekciji koristila je: 3 boje, 3 stila i 3 materijala.
 
 
Odlična završnica Dreft Fashion Weeka Zagreb
 
 
CLOSING PARTY HYPLAZA powered by BARBARA ISTANIČ
 
Na završnom partiju Dreft Fashion Weeka i Marije Cvitanović u Hyplazi, uz pjenušac Barbare Istanič i sjajne plate hrvatskih proizvoda, DJ-a i ženski bend iz Beča,  svi dizajneri domaći i strani, manekenke, organizacija i mnogobrojni gosti zabavljali su se do dugo u noć i tako proslavili još jedno uspješno izdanje DFWZ-a!
 
Vidimo se od 8.-10. svibnja 2014.!
 
 
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.