Zdravo i fino

Napravite kod kuće japanski sushi

Japanska je prehrana sinonim za dugovječnost pa neka se koji put nađe i na vašem tanjuru

Napravite kod kuće japanski sushi

U zagrebačkoj Makronovi održana je radionica Japanska superhrana i njezine dobrobiti koju su prezentirali Seigo Okada, Miyuki Hosokawa i Fumi Takeuschi, predstavnici prestižnog makrobiotičkog instituta Seishoku Kyokai iz Osake. Japanska je prehrana sinonim za dugovječnost pa neka se koji put na vašem tanjuru nađe i sushi prema receptu prezentiranom na radionici.

Sastojci:
- skuhana integralna riža
- nori
- mrkva kuhana na kinpira način
- ume začin
- shiitake (iz dashi temeljca)
- krastavac
- đumbir pickels
- dajkon pickles
- avokado
- mirin
- tamno sezamovo ulje
- thoyu ili tamari kao umak

Priprema:
Pospite ume začin preko tople skuhane riže i lagano izmiješajte.
Izrežite mrkvu na trakice pa je lagano propirjajte s malo sezamovog ulja i soli u poklopljenoj posudi.
Začinite s mirinom i shoyuom (kinpira stil kuhanja).
Stavite nori algu na sushimat te ostavite 2-3 cm nori alge na vrhu/rubu.
Rasporedite rižu u tankom ujednačenom sloju.
Povrće za punjenje stavite u sredinu i pažljivo podignite i zarolajte prednji kraj sushimata prema drugom kraju lagano pritiščući.

Kako napraviti dinstane shiitake (“fukume-ni”)

Koristite shiitake nakon što ste napravili dashi temeljac. Pomiješajte 1 šalicu shiitake i kombu temeljca ili vode, 1 jušnu žlicu mirina i 1 jušnu žlicu shoyua te stavite u posudu. Dodajte shiitake u posudu i kuhajte 10-15 minuta dok se temeljac skoro potpuno ne ukuha.
Isjeckajte za rolanje u sushi.
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.