Advertisement
Događanja

Mystery shopping - Kakva je kvaliteta usluge u maloprodaji

Saznajte prvi kakva je kvaliteta usluge u Hrvatskoj na 12. Mystery Shopping danu

Mystery shopping - Kakva je kvaliteta usluge u maloprodaji

Već dvanaestu godinu zaredom, Heraklea uspješno organizira dan posvećen kvaliteti usluge te posebnu pažnju posvećuje unapređenju iste u različitim sektorima poslovanja. Ove je godine, uz potporu Predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović te pod pokroviteljstvom grada Zagreba, Mystery shopping dan fokusiran na primjere iz maloprodaje, a poprimio je i regionalni karakter uz dolazak kolega iz Slovenije. Kupnjom ulaznice za konferenciju moći ćete besplatno posjetiti i konferenciju u Ljubljani na istu temu, ali s drugim govornicima i novim iskustvima.

Maloprodaja, kao vrlo specifična grana po pitanju velike fluktuacije kupaca te često i zaposlenika, posebno je interesantna za proučavanje kroz perspektivu kvalitete usluge. Izrazito je izazovno održavati željenu razinu kvalitete usluge u turbulentnoj svakodnevici, ali s druge strane, iz takvih iskustava možemo najviše naučiti. Ključne vještine o tome kako biti fleksibilan i dobro reagirati na tržišne promjene te zadržati kupce zadovoljnima i lojalnima potrebno je stalno unapređivati. Odlični govornici svojim iskustvima i znanjima svakako mogu u tome pomoći.

Premijerno će se prezentirati rezultati regionalnog istraživanja GUEST (mjerenje kvalitete usluge u regiji) provedenog 2015. godine te rezultati istraživanja „Iš'o medo u dućan“ (mjerenje kvalitete usluge u maloprodaji u Hrvatskoj) provedenog ove godine. Bit će vrlo interesantno poslušati iskustva iz Švedske koja će prenijeti direktorica i vlasnica najveće Mystery shopping agencije u Švedskoj te osnivačica MSPA Europe, stručnog udruženja mystery shopping agencija. Reći će kako uslugu i prodaju unapređuju velike tvrtke kao što su Acne, Camper, H&M i Lush.

Konferencija ima za cilj dati sudionicima mnogobrojne primjere uspješnih metoda za unapređenje prodaje kroz kvalitetu usluge koju zahtjeva današnji kupac. Sudionici će također prisustvovati i godišnjoj dodjeli nagrade za posvećenost kvaliteti usluge. Susret je namijenjen svima koji žele naučiti kako postići zavidne rezultate, a pritom doprinijeti općem poboljšanju kvalitete usluge u Hrvatskoj.

Nije važno biti bolji od drugih, važno je biti kvalitetniji! Svoje mjesto osigurajte ovdje.

Komentiraj članak:

Želimo čuti tvoj glas - članak možeš komentirati ako si prijavljen/a preko Facebooka.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se