Advertisement
Mršavljenje

Mršavljenje bez dijete: Usvoji ova tri pravila prehrane i zaboravi na riječ 'dijeta'

Kako biste ostali dosljedni u pridržavanju novih prehrambenih navika, usvojite ova tri jednostavna pravila koja će vas održati zdravima i sitima

Mršavljenje bez dijete: Usvoji ova tri pravila prehrane i zaboravi na riječ 'dijeta'
 





Većina osoba koje započnu s „držanjem dijete“ odustanu od iste u roku od dva tjedna ili manje. No, bez obzira na to koliko želite izgubiti na težini i kakve su vaše prehrambene preferencije, ako usvojite sljedeća tri pravila, lakše ćete postići željenu liniju bez opterećivanja i pritiska koje sa sobom nosi riječ „dijeta“.

Pravilo # 1 - Jedite proteine uz svaki obrok


Postoje mnoge prednosti za konzumiranje proteina, ali ono što je najvažnije jest da vas oni dulje drže sitima. Većina ljudi prestane s dijetama jer se osjećaju gladno i nezadovoljno svojim obrocima, ali ako svaki vaš obrok sadrži proteine, osjećaj gladi neće se tako brzo vratiti. Piletina, puretina, krta teletina i junetina, bakalar, losos i tuna odličan su izbor nemasnih proteina. Za proteine biljnog podrijetla, birajte tofu, leću, kvinoju i grah.

Pravilo # 2 - Svakom obroku dodajte 2-3 šalice povrća


Vlakna iz povrća pridonijet će da se osjećate sitima i zadovoljnima nakon svakog obroka. Povrće je također dobar izvor vitamina i minerala, svi onih dragocjenih nutrijenata koji organizam održavaju zdravim. Vitamini koje apsorbiramo iz povrća održavaju nas mladima, sprječavaju bolesti i poboljšavaju naše cjelokupno zdravlje. Budući da je riječ o niskokaloričnima namirnicama bogatim hranjivim tvarima, povrće je odličan saveznik u procesu skidanja viška kilograma.

Mršavljenje bez dijete: Usvoji ova tri pravila prehrane i zaboravi na riječ 'dijeta'

Pravilo # 3 - Prestanite jesti prije nego što se prejedete

Želucu je potrebno najmanje 20 minuta da pošalje signal kako smo siti do mozga. Ako jedete brzo i imate manje od 20 minuta za jelo, mogli biste se prejesti i prije nego što dođete do te vremenske odrednice od 20 minuta.

Umjesto toga, budite svjesni kada i kako jedete, te obratite pozornost na okus, teksturu i osjećaj hrane kada je u ustima. Na taj način možete prestati jesti kada ste oko 80 posto puni, što će rezultirati osjećajem sitosti i zadovoljstvom znajući da niste pretjerali.

Time se ključ skidanja viška kilograma krije u svjesnosti i obraćanju pažnje na to što i kako jedemo. Slijedeći ova tri jednostavna pravila prehrane, koja će vas ujedno održati zdravima i sitima, na pravom ste putu da se riješite viška kilograma bez održavanja rigoroznih dijeta. Na kraju krajeva, najbolji način za skidanje kilograma je promjena prehrambenih navika i usvajanje zdravog životnog stila, uz odgovarajuću razinu tjelesne aktivnosti.
 

Pročitaj i ovo:

8 malih trikova koji vode do gubitka kilograma
Namirnice 'boosteri' metabolizma znaju tajnu dobre linije

Ako želiš smršaviti, ovih 7 namirnica će ti u tome pomoći

 

 

Komentiraj članak:

Želimo čuti tvoj glas - članak možeš komentirati ako si prijavljen/a preko Facebooka.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se