Zdravo i fino

Miso juha sa sezonskim povrćem

Miso je fermentirana pasta od soje i morske soli uz dodatak pokretačkog enzima koji pomaže probavljanje hrane

Miso juha sa sezonskim povrćem

Japanci svoju dugovječnost mogu zahvaliti tradicionalnoj japanskoj kuhinji, „Washoku“, koja se nalazi na UNESCO-voj listi zaštićene kulturne baštine. Zbog poštovanja prema prirodi koju utjelovljuje „Washoku“, tradicionalne japanske namirnice uzgajaju se prema najvišim standardima ekološke proizvodnje, čuvajući znanja koje se generacijama prenose s koljena na koljeno. Njihova visoka nutritivna vrijednost i blagodati koje pružaju našem zdravlju donijeli su im status japanske superhrane, a upravo je to bila tema radionice u zagrebačkoj Makronovi o japanskoj kuhinji s koje vam donosimo recept za Miso juhu.

Sastojci za 4 porcije

- luk
- mrkva
- dajkon
- drugo sezonsko povrće
- gljive
- wakame alga
- 4 šalice dashi temeljca (od kombu alge i suhih shiitake gljiva)
- 80g Mugi* misa i Genmai** misa, pomiješanih zajedno
*mugi miso je ječmeni miso
* genmai miso je rižin miso

Postupak

Za pripremu dashi temeljca dodajte vodu, kombu i suhe shiitake i stavite u hladnjak preko noći. Izrežite luk na polumjesece. Mrkvu i dajkon izrežite na četvrtine.
Izrežite drugo povrće i gljive na manje komade (veličine zalogaja). Namočite wakame algu u vodi nekoliko sekundi i narežite na male komade. U zagrijanu posudu dodajte manju količinu sezamovog ulja i pirjajte luk dok ne postane djelomično proziran. Dodajte mrkvu i drugo korjenasto povrće i posolite.

Poklopite i pirjajte na laganoj vatri. Nakon što ste ispirjali povrće, dodajte dashi temeljac i pojačajte plamen (posuda treba biti otklopljena).

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.