Fitness i joga

Mislite da yoga nije za vas?

Vjerujete da vježbanje yoge nije za vas stoga što imate trbuščić ili niste vježbali godinama – daleko ste od prave istine

Mislite da yoga nije za vas?

Prečesto se yoga povezuje sa indijskim jogijima koji s lakoćom izvode nemoguće poze ili pak s nekom zgodnom, mršavom instruktoricom koja kao da je sišla s reklame za najvitalniju osobu na planeti. Ako se plašite yoge zato što ste ukočeni, godinama niste vježbali i pomišljate da će vas prvo vježbanje rastaviti na sastavne dijelove – daleko ste od istine. Yoga je baš za vas! 

Koristi yoge
 
Yoga će vratiti fleksibilnost i ravnotežu u vaše tijelo kao i fizičku snagu. Također može djelovati dobro kod stresa pogotovo kod osoba koje sjede i rade, kao što je to s velikim brojem ljudi. Istraživači na Simmons College u Bostonu otkrili su da Hatha i relaksacijska yoga pomažu u kontroli težine i poboljšavaju raspoloženje. Yoga se pokazala korisnom i kod klimakterijskih tegoba. 
 
Savjeti za početnike
 
1. Odaberite između različitih stilova yoge onaj koji vama odgovara – neki su stilovi zahtjevniji od drugih, kod nekih se više promiče meditacija i tehnike disanja tako da je najbolje raspitati se i pronaći stil najprilagođeniji vašoj osobnosti
 
2. Pronađite učitelja koji vam se dopada – može se raditi o najboljem učitelju na svijetu, ali ako vam je odbojan njegov način rada ili njegova osobnost, radije potražite drugog učitelja
 
3. Slušajte svoje tijelo – nemojte se forsirati i ulaziti u položaje koji su vam neugodni
 
4. Ne uspoređujte se s drugima – nije poanta u tome da budete kao ostatak ekipe s kojom idete na yogu već da sve vježbe prilagodite sebi
 
 
 
 
 
 
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.