Ispunjen život

Mia Kovačić - zaštitno lice kampanje Jednostavno je biti posebna

Tijekom ovog mjeseca u dm-u možete osvojiti poklon-bonove u vrijednosti 1.000 kuna

Mia Kovačić - zaštitno lice kampanje Jednostavno je biti posebna
Kampanja “Jednostavno je biti posebna!” nastavlja se s novim zaštitnim licem - prelijepom TV-voditeljicom Mijom Kovačić, kao i dvostrukim nagradama koje su P&G i dm pripremili za kolovoz. Svaki dan tijekom ovog mjeseca u dm-u je moguće osvojiti jedan poklon-bon u vrijednosti 1.000 kuna za kupnju u  Shoosteru, a od 16. do 31. kolovoza i dizajnersku maramu KRIE designa.
 
 
 
Ozbiljno smo zakoračili u ljeto i iako smo sigurni da ste već dobro informirane kako brinuti o svojoj koži i kosi, dok se izlažete UV-zrakama na nekoj plaži, nikad nije zgorega ponoviti. Brinite o zaštitnom faktoru koji nanosite na svoju kožu, pripazite da bude odgovarajuće visine, izbjegavajte sunce od 10 do 17 sati i svakako zaštitite svoju kosu koja je sklona oštećenjima od soli i sunca.
 
- Jako mi je važno da mi je kosa njegovana i lijepa. Javna sam osoba pa je stoga i više pažnje usmjereno mom izgledu. U ljetnim mjesecima njegujem kosu posebnim linijama proizvoda za njegu oštećene kose i tretmanima koji joj vraćaju vlažnost i vitalnost te mogu reći da su proizvodi za njegu kose Pantene Intensive Repair u tome uistinu sjajni. - Poručuje prelijepa TV-voditeljica Mia Kovačić.
 
Ona je novo zaštitno lice kampanje “Jednostavno je biti posebna!Procter&Gamblea i dm-a, te mnogo pažnje pridaje brizi o svojoj dugoj, mekoj, prirodnoj smeđoj kosi.
 
- Jako mi je važno da mi je kosa njegovana i lijepa. Javna sam osoba pa je stoga i više pažnje usmjereno mom izgledu. U ljetnim mjesecima njegujem kosu posebnim linijama proizvoda za njegu oštećene kose i tretmanima koji joj vraćaju vlažnost i vitalnost te mogu reći da su proizvodi za njegu kose Pantene Intensive Repair u tome uistinu sjajni. – Ističe Mia Kovačić.
 
 
 
 
Mia Kovačić - zaštitno lice kampanje Jednostavno je biti posebna
 
 
 
 
30 poklon-bonova za Shooster
 
Osobe koje imaju problema s peruti nevoljko o tome pričaju i često se srame činjenice da imaju problema s vlasištem. Upravo su na njih ovog kolovoza mislili P&G i dm organiziravši vrlo vrijednu nagradnu igru.
 
Naime, tijekom kolovoza kupce Head&Shouldersovih proizvoda za njegu kose i vlasišta koje muči perut očekuje čak 30 poklon-bonova u vrijednosti od 1.000 kuna za kupnju u Shoosteru. Sve što je potrebno jest kupiti dva proizvoda Head&Shoulders pri jednoj kupnji, sačuvati račun i prijaviti se sms-porukom za sudjelovanje u nagradnoj igri. Sretni dobitnici bit će izvučeni na kraju nagradne igre.
 
 
KRIE design marame
 
Oni, pak, koji od 16. do 31. kolovoza u bilo kojem dm-u u Hrvatskoj pri jednoj kupnji kupe dva proizvoda Pantene, od kojih je jedan tretman za kosu, odmah na blagajni osvajaju predivnu dizajnersku maramu KRIE design, koju je posebno za ovu kampanju dizajnirala Kristina Burja.
 
Proizvodi Pantene Intensive Repair namijenjeni su upravo oštećenoj kosi. Kolekcija koju čine šampon i balzam osnova je njege kose s oštećenjima, a za potpuno zadovoljnu i ponovno lijepu i sjajnu kosu tu su 2-minutna maska za njegu kose Pantene Intensive Repair i serum za ispucale vrhove Pantene Intensive Repair Split End Mender nakon čije će uporabe vaša kosa ponovno biti savršeno glatka i lijepa.
 
 
 
 
Mia Kovačić - zaštitno lice kampanje Jednostavno je biti posebna
 
 
 
 
- Nemam problema s peruti, no sjajno je da oni koji imaju, a bit će najbolje sreće, mogu osvojiti poklon-bonove za kupnju cipela. Svakoj djevojci i ženi toga nikada dosta. Posebno mi se dopada i marama KRIE designea koju odmah možemo dobiti ako kupimo dva proizvoda Pantene. Mogu je nositi na kosi, svezanu oko vrata, oko ruke, na torbi. Lijep modni dodatak uz lijepu i njegovanu kosu dobitna je kombinacija za odlazak na piće ili do plaže. - Rekla je prelijepa Mia Kovačić.
 
 
 
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.