Promocije

Merkur osiguranje predstavilo novi vizualni identitet

Novi vizualni identitet Merkur osiguranja okrenut je dinamičnom životnom stilu i aktivnostima za zdravlje

Merkur osiguranje predstavilo novi vizualni identitet

Merkur osiguranje jedna je od vodećih tvrtki u području osiguranja života zadnja dva desetljeća. Lansiranjem novog vizualnog identiteta, Merkurov ključni fokus ostaje životno osiguranje, ali na jednoj novoj razini. Nova strategija životnog osiguranja znači da će u budućnosti Merkur ne samo osiguravati život, nego će biti klijentov partner u svim aspektima njegovog života.

Za Merkur, zdravlje i blagostanje su najbitniji čimbenici za kvalitetu i radost u životu. Upravo zbog toga, Merkur širi svoju ponudu s paketima fit4life usluga dodatnog zdravstvenog osiguranja koji pomažu promijeniti životni stil Merkurovih klijenata kako bi imali što bolju kvalitetu života. Merkur postaje uslužno orijentirana platforma za promjenu životnog stila i poboljšanje vitalnosti. fit4life usluge nude tako pakete za teretanu s prilagođenim programima vježbanja, wellness vikendima u luksuznim hotelima i tehnološki naprednim pregledima u vodećim privatnim klinikama. Kako bi brže i lakše došli do zdravlja, Merkur lansira također i seriju paketa zdravstvenog osiguranja i kombinaciju proizvoda koji omogućavaju svim klijentima izravan i brz pristup premium zdravstvenim uslugama kod najboljih liječnika, ambulanti, klinika i terapeuta u zemlji.

Novi brend dizajn s ugodnim pastelnim bojama, jasnim linijama i mekanim oblicima te nova ključna poruka brenda podrška su novoj Merkurovoj filozofiji. Novi Merkurov logo zadržava poveznicu s poviješću brenda vizualno, ali stavlja sam brend u novi kontekst izgledom koji je manje tipičan za osiguranje, a više usmjeren dinamičnom životnom stilu, aktivnostima za zdravlje i radosno blagostanje. Novi slogan “Danas za Vaše sutra” je izraz nove uslužno orijentirane filozofije koja je usmjerena prema naprijed i omogućava dobru budućnost s današnjim inovativnim zdravstvenim uslugama pred-osiguranja i inovacija. Zanimljiva i kreativna oglašivačka kampanja predstavit će Merkurov imidž javnosti počevši od 13. listopada 2016. godine.
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.