Nutricionizam

Kraljevski low-carb doručak - samo za one koji paze na liniju

Jaja su definitivno glavna namirnica kad je riječ o low carb doručku, ali nemoj stati samo na tome

Kraljevski low-carb doručak - samo za one koji paze na liniju

Pokušavaš smanjiti unos ugljikohidrata? Ako ti je cilj izgradnja ili održavanje mišića, kao temelj svog doručka odaberi namirnice bogate proteinima s malom količinom ugljikohidrata. Ili, ako se tijekom dana prejedeš ugljikohidrata, početak dana uz low-carb doručak može biti dobra ideja. Koji god razlozi bili u pitanju, nudimo ti prijedloge za doručak s niskim udjelom ugljikohidrata - svaki sadrži oko 20 grama ugljikohidrata, pa i manje.

Portabello sendvič s jajem


Jedan od najpopularnijih doručak sendviča u Americi je Egg McMuffin. Nažalost, kada ga naručiš u fast food restoranu, do stola on dođe nakrcan konzervansima i aditivima. Zašto ne preskočiti ovu verziju sendviča i napraviti zdraviju varijantu s malo ugljikohidrata kod kuće?

Umjesto bijelog peciva "kruh" su u ovom receptu pirjani klobuci portabello gljiva. Klobuci su punjeni zdravijom verzijom tradicionalnih sastojaka sendviča, kao što je organska šunka (bez nitrita!), dimljeni “pravi” mozzarella sir i jaje iz slobodnog uzgoja. Sve u svemu, ovaj doručak sadrži 336 kalorija i 8 grama ugljikohidrata.

Rajčica, avokado i kozji sir

Ne moraš se ubiti od kuhanja i spremanja za gurmanski doručak. Ovaj jednostavan i zadovoljavajući obrok oslanja se na visoku kvalitetu sastojaka pa nemoj samo pokupiti ono što je na sniženju. Počni sa sezonskim rajčicama koje nisu bile u hladnjaku, dodaj kriške svježeg Hass avokada i zaokruži obrok drobljenim kozjim sirom. Začini s bijelim balsamico octom i ekstra djevičanskim maslinovim uljem. I ne zaboravi na dobar prstohvat morske soli i svježe mljeveni crni papar. Sol naglašava sve okuse, a crni papar dodaje trunčicu ljutine i pomaže u prevenciji raka zbog alkaloida piperina. 275 kalorija, 20 grama ugljikohidrata.

Tex-Mex veganski doručak


Iako se inače radi od krumpira, ako krumpir zamijeniš organskim tofuom i dodaš Tex-Mex štih, ovaj se doručak pretvara u obrok prikladan za bilo koje nepce koje preferira vegansku prehranu. Usto je i bez glutena, tako da je idealan za osobe koji se moraju pridržavati ovakvog načina prehrane. Za kraj, završite dodatkom luksuznog Hass avokada. 327 kalorija, 20 grama ugljikohidrata.

Bruschette s rajčicom i jajem

Planiraj unaprijed pa skuhaj par jaja dan prije za ovu inačicu doručka nadahnutu popularnim predjelom, bruschettima. Ili još bolje, uvijek imaj nekoliko skuhanih jaja pri ruci tako da priprema doručka ujutro bude gnjavaža manje. Iako se salata od jaja obično služi kao prilog, ovdje će doći do izražaja zbog kombinacije sa sočnim kriškama zrelih rajčica. Osim visokokvalitetnih proteina, ovaj je doručak bogat luteinima i zeaksantinima u žumanjku, a sadrži 323 kalorija i 7 grama ugljikohidrata.

Zelena mix salata s jajima

Salata za doručak? Apsolutno! A kada se na vrhu nađe koje jaje, to je odlična kombinacija bogata proteinima za početak dana. Ovaj je doručak krcat povrćem i zdravim masnoćama iz avokada, i još ti nudi cjelodnevnu zalihu beta-karotena i vitamina C zahvaljujući mrkvi i zapečenoj crvenoj paprici. Dodaj ovu salatu svom repertoaru za doručak ili koje drugo doba dana jer sadrži 329 kalorija i 20 grama ugljikohidrata.

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.