Naturala u gostima

Lingua Culina by Dino Galvagno i restoran Conte

Prisustvovali smo zanimljivom gastronomskom događanju u zagrebačkom restoranu Conte

Lingua Culina by Dino Galvagno i restoran Conte
Jedna od najsnažnijih komunikacijskih karika destinacije, grada ili mjesta nedvojbeno je gastronomska ponuda. Na koji način komuniciraju kuhinje hrvatskih restorana, stvaraju li komunikacijski most sa svojim gostima, kako pomažu autentične i autohtone recepture u diferencijaciji na tržištu – samo su neka od pitanja o kojima se raspravljalo na događanju Lingua Culina s poznatim hrvatskim chefom Dinom Galvagnom u zagrebačkom restoranu Conte.
 
Lingua Culina, u prijevodu s latinskog jezik kuhinje specifičan je način izražavanja destinacije kojeg svaki gost razumije i s kojim se upoznaje netom nakon što upozna domicilni jezik. «Nužno je koristiti i sustavno razvijati ovaj globalno dostupan i razumljiv 'jezik' koji može stvoriti kvalitetniju sponu s našim turistima/gostima, što posljedično utječe i na prepoznatiljvost destinacije», istaknuo je chef Dino Galvagno na interesatnom gastronomskom događanju u zagrebačkom restoranu Conte. 
 
Dobro nam je znano da je gastronomija dio nacionalnog identiteta, te da je hrvatska gastro ponuda šarolika što pomalo stvara konfuziju u pozicioniranju i prepoznatiljivosti. «U ovom slučaju bi uvelike pomoglo da se usmjerimo na razvoj autentičnih i autohtonih receptura, te se pritom ne trebamo ustručavati predstaviti 'strana jela' kao dio hrvatske gastronomije, a koja pripremamo generacijama» poručio je Galvagno, poput marinade od srdela koja je venecijanskog porijekla. 
 
Lingua Culina by Dino Galvagno i restoran Conte
 
«Bitno je da znamo što želimo komunicirati kroz gastronomsku ponudu» nadovezao se Galvagno, i to posebno u restoranima. Kada se govori o restoranskoj ponudi, Glavagno je savjetovao da se usmjeri pozornost na lokalno dostupne namirnice i recepture koje se uz stručno znanje mogu kvalitetno obogatiti. Uz jelovnik i pripremljeno jelo, nužno je s posjetiteljem komunicirati cjelovito jer je i najmanji detalj u restoranu bitan, poput doživljaja prostora, način pristupa prema gostu, timska suradnja, znanje i upućenost konobora o kulturnim i zabavnim atrakcijama u destinaciji, priprema li se jelo sa strašću ili se samo «odrađuje», a važni su i glazba, mogućnosti parkiranja i tako dalje. Ovo su samo neki od detalja koji čine razliku u kreiranju pozitivne impresije posjetitelja, a koje je nužno njegovati i nadograđivati kako bi se kreirao faktor diferencijacije na tržištu. 
 
Lingua Culina by Dino Galvagno i restoran Conte
 
U sklopu gurmanskog dijela programa sudionici događanja Lingua Culina uživali su u vrhunski pripremljenim delicijama, poput tatara od tune, carpaccia od grdobine te hobotnice, marinade od srdele, rižota od škampi te autentičnog recepta kovača kojeg je Dino Galvagno posebno dizajnirao za restoran Conte. Ovim se recepturama želi dodatno osnažiti pozicija restorana Conte koji je poznat po ribljim i probranim mesnim specijalitetima. Uz gurmanski pripremljena jela posluživala su se provjereno kvalitetna vina kuće Glavić. 
 
Lingua Culina by Dino Galvagno i restoran Conte
 
Fantastičnom prezentacijom skromni i mladi chef restorana Conte, Tomislav Šimić, izjavio je da suradnju s Dinom Galvagnom vidi kao poticajnu edukaciju kroz koju je obogatio svoje sedmogodišnje iskustvo. Ovaj samozatajni i mladi Požežanin sa zagrebačkom adresom izučavao je tajne ovog slasnog zanata, ne samo u hrvatskim nego i njemačkim restoranima.  «Naša je odgovornost da dodatno potaknemo mlađe naraštaje, željnje učenja i novih znanja da s maksimalnom strašću pristupe razvoju hrvatske gastronomije kako bi osnažili ovaj jedinstven način izražavanja koji je ujedno i snažan ambasador turističke destinacije», poručio je za ovu je prigodu Galvagno. 
 
 
 
 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.