Promocije

Kreće inicijativa Iz ljubavi prema djeci

Crveni križ, Procter & Gamble i Kaufland pokreću inicijativu za pomoć djeci u potrebi

Kreće inicijativa Iz ljubavi prema djeci

Hrvatski Crveni križ, P&G i Kaufland pokreću nacionalnu incijativu “Iz ljubavi prema djeci” za pomoć djeci koja su u potrebi. Kupnjom odabranih proizvoda tvrtke P&G u svakoj trgovini Kauflanda, kao što su Ariel, Dash, Lenor, Jar, Always, Gillette, Pantene, H&S, Old Spice, Oral-B i Pampers, putem Crvenog križa možete pomoći djeci diljem Hrvatske. Inicijativa traje do 21. veljače 2016. godine.

Prema podacima Zavoda za statistiku, u Hrvatskoj na granici siromaštva živi oko četrdeset i jedna tisuća djece predškolske dobi. - Mnoge obitelji žive u iznimno teškim uvjetima koji ostavljaju tragove na svim članovima obitelji pa tako i na djeci. Teške životne okolnosti dovele su ih u situaciju da ne mogu zadovoljiti ni osnovne potrebe – hranu, odjeću i higijenske proizvode za sebe i kućanstvo. Za ove je obitelji svaka pomoć više nego dobrodošla, te ima izniman utjecaj na njihove živote - izjavio je izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa, Robert Markt.

Kako bi pomogli obiteljima u oskudici, Hrvatski Crveni Križ, P&G i Kaufland su pokrenuli inicijativu „Iz ljubavi prema djeci“. Inicijativi je u Hrvatskoj svoju potporu iskazao pisac i televizijski voditelj, Bruno Šimleša. I on vjeruje da su i mali pomaci iznimno važni te da svaka pomoć znači jako puno obiteljima koje se bore sa siromaštvom.

- Najsnažnija poruka inicijative „Iz ljubavi prema djeci“ je da svatko od nas može pomoći da što više djece doživi udobnost vlastitog doma, makar i na kratko. Pomoći je jednostavno. Možemo se uključiti tijekom obavljanja svakodnevne kupovine, čak i ne izdvajajući dodatna sredstva. Zato sve pozivam da se uključe u ovu plemenitu inicijativu - izjavio je Bruno Šimleša.

U inicijativu „Iz ljubavi prema djeci“ mogu se uključiti svi i to kupnjom P&G proizvoda u trgovinama Kauflanda među kojima su brendovi Ariel, Dash, Lenor, Jar, Always, Gillette, Pantene, H&S, Old Spice, Oral-B i Pampers. Svaki put kada kupite neki od P&G proizvoda u Kauflandu pomažete prikupiti 100.000 kn kojima će se poboljšati životi potrebite djece u Hrvatskoj!

- Proizvodi tvrtke P&G su prisutni u gotovo svakom domu u Hrvatskoj kao pomoć u svakodnevnim potrebama i aktivnostima. U inicijativi „Iz ljubavi prema djeci“ pozornost smo usmjerili prema djeci koja žive u oskudici. Zahvaljujem partnerima na podršci i prepoznavanju inicijative kao mogućnosti da zajednički osiguramo bolje uvjete djeci kojima je pomoć najpotrebnija - izjavio je član Uprave P&G-ja za Hrvatsku, Srđan Lisac.

Ključni partner inicijative je tvrtka Kaufland, jedan od najvećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj.

- Kupci koji posjećuju naše trgovine u više su navrata pokazali da žele sudjelovati u društveno odgovornim inicijativama. S puno dobre volje su sudjelovali u humanitarnim aktivnostima koje je provodio Kaufland te smo zajednički pomogli sugrađanima kojima je potrebna pomoć. Prilikom kreiranja ponude potrudili smo se zadovoljiti zahtjeve za kvalitetom proizvoda, ali i omogućiti kupcima da pritom pomognu koliko mogu. Mehanizam ove humanitarne inicijative je jednostavan: kupnjom proizvoda tvrtke P&G u Kauflandu zajednički pomažemo najsiromašnijoj djeci - izjavio je glasnogovornik Kauflanda, Dubravko Kušec.

Hrvatski Crveni križ aktivno je uključen u inicijativu te s djelatnicima i volonterima aktivno usklađuje podatke o obiteljima kojima je pomoć najpotrebnija. Inicijativa „Iz ljubavi prema djeci“ u trgovinama Kauflanda traje od 11. siječnja do 21. veljače 2016. godine.

 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.