Mršavljenje

Koliko vaši hormoni utječu na mršavljenje?

Krivac za vaše sporo mršavljenje mogu biti - hormoni

Koliko vaši hormoni utječu na mršavljenje?

Poznat vam je osjećaj frustracije kada ste na dijeti, a vaga pokazuje isti broj kilograma? Da stvar bude gora, uredno se pridržavate pravila prehrane i redovito vježbate. Pitate se u čemu je onda problem? Krivac za vaše sporo mršavljenje mogu biti - hormoni. Upravo hormoni i njihova neravnoteža nerijetko mogu pretvoriti mršavljenje u težak projekt. Ponekad čak i neizvediv. Ovakav se problem često događa ženama u srednjim tridesetima, kad se smanjuje lučenje progesterona, i to 120 puta više nego što se smanjuje lučenje estrogena. Zbog toga u organizmu dolazi do viška estrogena koji privlači masnoće i to upravo na području trbuha.

No, kao što previsoka razina estrogena nije dobra, tako ni preniska razina estrogena nije povoljna za topljenje masnih naslaga. Estrogen pomaže tijelu da ostane osjetljivo na inzulin i tako utječe na sagorijevanje masnoća i stvaranje mišićnog tkiva. Dok god je ovaj hormon u ravnoteži s progesteronom i ostalim hormonima, on pozitivno utječe na sagorijevanje masnih naslaga.
Rješenje problema leži u odabiru pravih namirnica koje će poništiti negativno djelovanje prevelike količine estrogena. Neke od najučinkovitijih namirnica koje eliminiraju utjecaj estrogena na vaš organizam su ananas, bobičasto voće (borovnice, maline, kupine), kruške, citrusi (limun, naranče, grejp), dinje, rajčica, brokula, kupus.

Poželjno je da ove namirnice unosite više puta dnevno, a jedan od idealnih načina za njihovu konzumaciju su jutarnji smoothie i zdravi međuobroci.

Jutarnji smoothie

Smoothie koji će vas ujutro osvježiti i uljepšati nastavak dana, sadrži ananas, par listova kelja, svježi krastavac, limunov sok i malo đumbira. Svoj superukusni smoothie možete napraviti brzo i jednostavno i to uz pomoć Philips Avance Collection blendera koji dolazi uz inovativnu ProBlend tehnologiju za miksanje voća, rezanje povrća i drobljenje leda na najefikasniji način.

Koliko vaši hormoni utječu na mršavljenje?

Sokovi kao međuobrok

Vaš idealan međuobrok može biti cijeđeni sok od dinje, borovnice i par komadića lubenice ili, pak, svježi sok od rajčice koji pomiješate sa stapkom celera, jednim krastavcem i žlicom peršinovog lista te dodate prstohvat soli i kajenskog papra.
Ako vas muče vrijeme i dinamičan ritam, ne brinite. Ove sokove možete napraviti pomoću Philips sokovnika koji se, zahvaljujući Quick Clean tehnologiji, mogu brzo očistiti samo vodom iz slavine. Osim toga, ovi sokovnici nemaju oštrih rubova pa se vlakna ili čestice sastojaka ispiru u svega nekoliko sekundi.

Philips Avance Collection centrifugalni sokovnik je iznimno brz i snažan te cijedi velike količine soka u jednome potezu. S druge strane, tu je i Philips Avance Collection sokovnik s hladnom prešom. Metoda sporog prešanja soka održava sve hranjive nutrijente i maksimalno iskorištava sok iz pulpe. Ovakav je sokovnik idealan ako, uz standardno voće i povrće, želite iskoristiti i lisnato zeleno povrće čiji će najbolji sastojci završiti u vašoj čaši.

Imajte na umu sve ove savjete, a ako, uz sve navedeno, budete i redovito vježbali, mršavljenje vam je zajamčeno.

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.