Moda i stil

Kaufland Fashion Week Zagreb oduševio publiku

Dugo iščekivani i potpuno drugačiji Fashion Week Zagreb powered by Kaufland, sinoć je ispunio i oživio samo srce Zagreba, njegov glavni trg i terasu Johanna Francka

Kaufland Fashion Week Zagreb oduševio publiku

Novi koncept intimnijeg druženja modnih znalaca i ljubitelja modnih revija doista je oživio starozagrebački duh i vratio hrvatsku modu na početnu točku od kuda je sve krenulo – u gradsku kavanu gdje su se održavale prve zagrebačke revije.

Kaufland Fashion Week Zagreb otvorila je Marija Cvitanović s brandom MARKA vintage glamour Pounje, a revije su prikazali i Croatica by Matea Jukić, Simone Manojlović, Mirjana Klepić, Natalija Smogor, Učilište Profokus s projektom ill/est koji je predstavio čak 6 dizajnerica Niku Čuić, Martinu Kovač, Snježanu Sirovica, Petru Stanojević, Danijelu Valentić Sever i Nikolinu Ribarić, a kreativnu večer je zatvorio nenadmašni Toni Rico.

Večeras nas očekuje gotovo jednako uzbudljiva večer u revijalnom starozagrebačkom štihu uz Larie by Marina Lacković, Božicu Medić Juraković i njezin brand Axa, blackpearl by Sara Lončarić, Igora Galaša & Maria Treščeca, Anu Kujundžić, Martinu Herak, Mandali Mendrillu te originalnu Ivanu Popović koja i zatvara ovosezonski KFWZ nakon čega slijedi veliki party u Johann Francku.

MARKA Marije Cvitanović otvorila ovosezonski Fashion Week Zagreb

Marka by Marija Cvitanović modna je priča o ženstvenim haljinama koju je prije nešto više od tri godine pokrenula stilistica i kostimografkinja Marija Cvitanović. Ženska silueta, kao njezina najveća inspiracija, posebno se naglašava kroz besprijekorne krojeve i tkanine. Ove sezone Marija je ostvarila suradnju s Pounjem koje je utemeljeno 1958. godine. Pounje je najznačajniji proizvođača noćnog rublja u državi, ali i regiji, a vintage kolekcija zavodljivih večernjih haljina inspiriranih negližeima i večernjim spavaćicama nešto je što bi svaka žena poželjela u svome ormaru. Kolekcija koju je napravila Marija Cvitanović zajedno s Pounjem pod brendom Marka Pounje potpuno je oduševila publiku – negliže haljine krojene svilom i čipkom svakome su zagolicale maštu, a vintage prizvuk kojeg je ova revija nosila sa sobom savršeno se uklapa u ovosezonski koncept KFWZ-a. Savršene svilene haljine kao stvorene su za tople, možda i vruće ljetne noći koje su pred nama, jednostavno vape za ženskim siluetama koje vole biti ženstvene, seksi i romantične.

Kaufland Fashion Week Zagreb oduševio publiku
 

Matea Jukić i njezin brend Croatica potpuno drugačiji u ovosezonskom KFWZ-u

Ovo je Mateina druga kolekcija kojom je predstavila svoju viziju i rad publici pomoću svog sad već poznatog brenda Croatica. U svojoj ovosezonskoj kolekciji, potpuno drugačijoj od prijašnjih, ali veoma zanimljivoj modnim znalcima, razvija kreativnost bez postavljanja konvencionalnih granica. Dašak klasike i suverenosti spaja s futurizmom kako u kombinaciji materijala tako i u gotovim modelima stoga ne čudi kako se unutar kolekcija nalazi i svila, ali i lateks. Kao i sve Mateine čarolije, ova je kolekcija nastala u kreativnom studiju Croatica, a inspiraciju crpi iz svoje unutrašnje snage, ali i želje za istraživanjem modnih mogućnosti koje ju pokreću da u svom stvaranju ode korak dalje. Kolekcija je kompletno u tamnim bojama - crnoj i tamno plavoj, ali i dalje jako ženstvenoj spaja nespojivo, osim s materijalima, Matea ženstvenost i seksepil kombinira i u cjelokupnom dojmu kolekcije.
 

Kaufland Fashion Week Zagreb oduševio publiku


Najosobnija kolekcija Simone Manojlović do sada inspirirana je nedavnim putovanjima

Kolekcija Simone Manojlović pod nazivom Jemaa A/W 2015/16 protkana je njenim momentalnim raspoloženjem i nedavnim trenucima te putovanjima što je vidljivo u svakom modelu. Inspiraciju pronalazi u autohtonoj estetici Maroka, bajkovitim interijerima, prirodnim materijalima i uskim ulicama. Kolekcija je namijenjena za žene i muškarce, a inspiracija se može staviti pod zajednički nazivnik Orijenta. Elementi siromaštva, bogatstva, tradicije i slobode isprepliću se kolekcijom. Ona je izrazito snažna i koloritno ujednačena, prisutne su prigušene nijanse modre, zelene i crne.

Materijali koji dominiraju su svila, viskoza, taft i pamuk. Minimalistički krojevi komada upotpunjeni su ručnim radom, dok oblik i tekstura svakog modela stvaraju čvrstu harmoniju, a jednostavne linije obavijaju siluetu te stvaraju opušten i elegantan dojam. U kolekciji pronalazimo dugačke haljine, hlače širokog kroja, topove, kaftane i izrazito duge suknje, no ultimativni komad kolekcije je dramatična duga haljina. Ova kolekcija namijenjena je ženama koje su magične, tajnovite, senzualne i moćne, a prati ih jednako tako zanimljiv muškarac izražena stava. Dizajnerica naglašava kako je ljepota u nevidljivosti očekivanog te da je su snaga duha i nepopustljivost potpis je kolekcije.

Kaufland Fashion Week Zagreb oduševio publiku


Nova modna nada oduševila je svojim izričajem – Mirjana Klepić

Kao dobitnica 2. nagrade stručnog žirija na 9. Modnom ormaru te treću nagradu novinarskog žirija, Mirjana se predstavila kolekcijom pod nazivom Cubic confluence u kojoj se propituje odnosa virtualnog i realnog fokusirajući se na sam proces izrade kolekcije. Prilikom izrade odjevnih predmeta dizajnerica se vodila načelima povratne sprege – promjenom smjera djelovanja kauzalno-teleologijskoga modela kao jednim od osnovnog načela kibernetike. Svaku fazu izrade uzimala je kao nultu fazu - kako pri izradi crnih kožnih jakni, razvijanjem kubičnog oblika u nekoliko slojeva i formi, tako i generiranjem tekstilnog uzorka kojeg je printala na hlače vodeći se fotografskim modelom sekcija muskulature.

Uzorak je nastao multiplikacijom fotografija modnih dodataka. Modeli su preslagivali krojne dijelove jakne kao pastiš te tako i sami sudjelovali u oblikovanju odjevnog predmeta, čime je Klepić ukazala na prošireni fetišizam unutar kojega sam subjekt postaje fetišistički objekt i potom se umnožava u sve zamislive uloge. Fleksibilni identiteti uprizoreni su i fluidnim te pomalo dehumaniziranim kretnjama modela na pisti. Ključan komad ove kolekcije je svakako savršena kožna jakna koja mijenja svoj oblik po željama.

Kaufland Fashion Week Zagreb oduševio publiku


Standardno vrhunska Natalija Smogor osvaja romantikom i ženstvenošću

Moderna žena urbanog stila života, praktična te udobna, bila je Natalijina inspiracija za predstavljenu kolekciju. Mješavina stilova gotičkog glamura, rock and rolla i romantike čine cjelinu kolekcije s naglaskom na bezvremensku crnu eleganciju koju prožimaju elementi trendovske kože i viskozne vune. Zanimljiv stilski akcent inspiriran ženstvenošću, snagom i odlučnošću poželjan je komad za savršeni look svake žene koja teži biti ono što nam ova kolekcija donosi. U ovoj se kolekciji osjeća lagani pomak od standarda, no ključna ženstvenost i romantika nikada ne izlaze iz okvira, ali ni mode.
 

Kaufland Fashion Week Zagreb oduševio publiku


Profokus je predstavio doista zanimljiv projekt – ill/est

Iza projekta ill/est stoji šest autorica učilišta za modu i dizajn Profokus: Nika Čuić, Snježana Sirovica, Petra Stojanović, Danijela Valentić Sever, Martina Kovač i Nikolina Ribarić. Projekt je zamišljen kao platforma za kreativnu suradnju različitih dizajnerskih senzibiliteta, a rezultat je skladna, urbana i izrazito nosiva kolekcija koja odiše snagom i stavom. Kolekcija je nadahnuta suvremenom i samosvjesnom ženom, naglašene individualnosti koja je uvijek u pokretu te dinamičnim muškarcem koji ju vješto prati. Modeli su čistih linija i naglašenog volumena, a moderne tkanine prate svjetske trendove te savršeno ističu formu.

Dinamičnost je postignuta kombinacijom raznih vrsta neoprena i kontrastom tekstura umjetnog krzna, kože i pletiva dok prirodni materijali poput vune i pamuka odjeću čine udobnom. Uz neizbježne neboje, dominiraju zagasite i neutralne bordo, plave i bež nijanse, izuzetno zahvalne za kombiniranje. Nenosivi su elementi spretno preneseni u nosive, a kolekcija vješto balansira između suptilnog unisex pristupa modi i nešto ženstvenijih formi te beskompromisno odgovara na izazove današnjice. Kolekcija je u potpunosti ostvarena u radionici učilišta Profokus, a ono što nas je posebno oduševilo jesu i odlični ruksaci kojima su dizajnerice nadopunile kolekciju.
 

Kaufland Fashion Week Zagreb oduševio publiku


Jedno od najboljih izdanja Tonija Rica zatvorilo je jučerašnji KFWZ – i to pjesmom!

"Montura za na misu" asocira na nešto lijepo i profinjeno - odjeća je to po mjeri čovjeka od kud i proizlazi sam naziv kolekcije. Tako sređeni muškarci mamili su uzdahe žena, a svojim bi ih šarmom lako odvodili u "škuribandu". "Poć u šćetu(štetu)" misija je svakog pravog muškarca. Kako Toni preferira mušku klasiku britanskih džentlemena te "mediteransku svježinu", u ovoj 20. muškoj kolekciji bazirao se na "klasiku s pomakom", prožetu retro prizvukom. Pronalaženje inspiracije u dandizmu kao idealu u odijevanju i ponašanju, logička je nadogradnja u izradi ove muške kolekcije tamnog tonaliteta. Tajna je upravo u tome da se velikim trudom postigne efekt najveće moguće jednostavnosti.

Dandizam povezuju s čistom jednostavnošću i totalnom ekstravagancijom, sa savršenom samokontrolom i raskalašenim razvratom, ekstremnim individualizmom i društvenim kultom. Bazirajući se na perfekciji linija koje slijede tijelo, izdvajajući prednosti i anulirajući nedostatke, fokus je postavljen na kroj i kvalitetu materijala kako bi "stvorila" mladenačka kolekcija namijenjenu dandyju novog doba. Materijali korišteni u kolekciji su: kašmir,moher,angora,hladna vuna,svila,pamuk,viskoza... "Danas kada na pistama gledamo sve feminiziranije modele, želja mi je vratiti muževnost na pistu.Tražeći za reviju dečke poput Clark Gablea,Gregory Pecka,Marlon Branda,Paul Newmana,mog dideta Toneta Ricota stavio sam točku na i ovoj modnoj priči.Nadam se da će uz moje dalmatinske dandyje mnoge žene poželjeti poć u "škuribandu",a dečki ovako sređeni dobro odradit "šćetu"!", rekao je Toni. Reviju je osim vrhunske mode pratila i vrhunska glazba autora kao što su Zorica Kondža i drugi.
 

Kaufland Fashion Week Zagreb oduševio publiku

 

 

 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.