Medicina i farmacija

Kako jedete – tako mislite

Osobe čija je prehrana bogata vitaminima B,C, D, E i omega-3 masnim kiselinama imaju bolje rezultate pri testiranju testovima razmišljanja i logičkog razmišljanja

Kako jedete – tako mislite

Prehrana bogata vitaminima i omega-3 masnim kiselinama i s niskim udjelom trans-masnih kiselina daje najbolje rezultate za optimalno zdravlje mozga, sugerira nova studija.

Starije osobe koje su u svoju prehranu redovito uključivale B, C, D, E vitamine i omega-3 masne kiseline imale su bolje rezultate u testovima razmišljanja i logičkog zaključivanja od svojih vršnjaka. “Kombinacija vitamina B, antioksidansa C i E te vitamina D dala je najbolje rezultate u radu mozga starije populacije” – izjavio je autor studije Gene L. Bowman, profesor neurologije na Layton Aging & Alzheimer's Disease Center s Oregon Health & Science University u Portlandu.

Prehrana bogata omega-3 masnim kiselinama iz ribljeg ili lanenog ulja, također je korisna u održavanju optimalnog zdravlja mozga, za razliku od prehrane bogate trans-masnim kiselinama.  
Trans-masne kiseline koje se nalaze često u procesiranoj hrani, fast foodu, kolačićima, čipsu, krekerima itd. pokazala se pogubnom za zdravo funkcioniranje mozga. 
Studija je objavljena u časopisu Neurology.
 
 
Izvor: National Institutes of Health (NIH)
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.