Događanja

Kako je bilo na prvom Journal.hr Out Of The Box eventu?

Ravid Kuperberg iz tvrtke Mindscapes bio je gost na prvom Journal.hr poslovnom druženju, koje okuplja

Kako je bilo na prvom Journal.hr Out Of The Box eventu?
 


 

 

Sinoć je u uvijek ugodnoj atmosferi Dubravkinog puta održan prvi u nizu Journal.hr Out Of The Box event. Zamišljen kao poslovno druženje na kojem bi se predstavljali "out of the box" govornici, ideje, na kojem bi se održavale edukacije, ali i povezivali ljudi iz poslovnog svijeta, prvi event u suradnji s agencijom Alert ugostio je jednog od najcjenjenijih svjetskih kreativaca - Ravida Kuperberga iz tvrtke Mindscapes.

U svijetu u kojem je sadržaj kralj, a svaki uređaj i svaka osoba potencijalna je medijska platforma, brendovi imaju beskonačne prilike prenijeti priče na privlačan interaktivan način.

Stvaranje razloga za dijeljenje priče, umjesto običnog pričanja priče. Brisanje granica između online i offline komunikacije, koristeći inovativne digitalne platforme i aktivacije u stvarnom životu postaje imperativ svake brend komunikacije. Upravo u okviru ove nevjerojatne transformacije pripovijedanja možemo shvatiti kako mnoge kreativne ideje dijele zajedničke obrasce razmišljanja. Obrasci koji, ako se svladaju, mogu pomoći voditi um prema revolucionarnim rezultatima pričanja priča koje se dijele.

Kako je bilo na prvom Journal.hr Out Of The Box eventu?

Predavanje: Od storytellinga do storysharinga

A kako u svemu uspjeti - na svojem je predavanju izložio Ravid Kuperberg. Ravid je kreativni trener za strukturirano razmišljanje na području komunikacije brenda, a do sada je imao prilike raditi s brojnim marketinškim agencijama i brendovima širom svijeta. Ravid je bivši marketinški stručnjak s 14 godina iskustva u strateškom planiranju i kreativnom razvoju. Čest je glavni govornik i trener na međunarodnim marketinškim konferencijama i oglašivačkim festivalima uključujući i brojne radionice na prestižnom festivalu oglašavanja Cannes Lions.

- Ako se pitate što u današnje digitalno doba čini dobru kampanju, ideja je da ljudi postanu njenim dijelom na jedan sasvim novi način, koji dosad još nije viđen, koristeći tehnologiju na neočekivan način ili koristeći priču koja još nije ispričana, ali tako da i sama publika bude uključena u njen nastanak. Bitno je dopustiti ljudima da pokažu svoje kreativne mogućnosti kroz kreativnu kampanju klijenta, da daju mašti i kreativnosti na volju i da budu cijenjeni zbog toga - otkrio nam je Ravid Kuperberg.

Kako je bilo na prvom Journal.hr Out Of The Box eventu?

Brendovima koji rade online kampanje, savjetovao je sljedeće - Najbolji savjet je da prestanete gledati na digitalne platforme kao na tehnologiju i shvatite da je cijela bit kampanje u pričanju i približavanju određene priče publici. Nemojte pokušavati biti inovativni i izmisliti nešto što još ne postoji, već probajte pronaći inovativne načine za prenijeti svoju priču. Ne koristite tehnologiju zbog tehnologije, već koristite tehnologiju kako biste ispričali priču, kako biste ju povezali s ljudima i uključili ih u nju. Online kampanja odlična je prilika za povezati se sa svojom publikom i ispričati specifičnu priču.

Nakon inspirativnog predavanja i radionice na temu Transforming Classical Storytelling Into Digital Storysharing: Od storytellinga do storysharinga uslijedio je networking party i ugodno druženje uz premium vina nove zlatne linije vinarije Puklavec Family Wines, nezaobilaznu Cocktu te ukusne zalogaje kuharskog tima Dubravkinog puta.

Kako je bilo na prvom Journal.hr Out Of The Box eventu?

U posebno dizajniranom kutku, uzvanici su imali priliku i kupiti IQOS – inovativan uređaj koji zagrijava, a ne gori duhan te čijim se korištenjem stvara značajno manje štetnih sastojaka u usporedbi s pušenjem cigarete. IQOS ne stvara pepeo ni dim već aerosol koji sadrži nikotin.

Također, uzvanici su mogli isprobati i najnoviji proizvod tvrtke Bellabeat. Leaf Chakra je najnoviji pratitelj osobnog zdravlja iz Bellabeat obitelji pametnog nakita dizajniranog i za praćenje meditacija i disanja. Ovaj nakit kombinira snagu tehnologije s tradicionalnim prirodnim materijalima za prikupljanje energije kako bi ojačala, inspirirala i usmjerila žene na njihovom putu ponovnog povezivanja uma, tijela i duše.


 

Komentiraj članak:

Želimo čuti tvoj glas - članak možeš komentirati ako si prijavljen/a preko Facebooka.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se