Fitness i joga

Kako dobiti pločice na trbuhu: 7 vježbi za apsolutne početnike

Za istaknute pločice na trbuhu samo trbušnjaci nisu dovoljni - uz pravilnu prehranu i ovih sedam vježbi rezultat neće izostati

Kako dobiti pločice na trbuhu: 7 vježbi za apsolutne početnike

Kada je riječ o tijelu kojim se želite hvaliti kad stigne ljeto, pločice na trbuhu su na vrhu liste. Međutim, koje će vježbe najbrže dovesti do rezultata te stvoriti istaknute i lijepo definirane trbušne mišiće? Donosimo nekoliko savjeta i najbolje vježbe za pločice na kojima će vam svi pozavidjeti.

Izbjegnite pogreške

Najčešća pogreška do koje dolazi proizlazi iz uvjerenja kako je više - bolje. Za sve one koji manično rade stotinjak trbušnjaka i pitaju se gdje su njihove pločice, tajna je u povećanju otpora, a ne u broju ponavljanja. Kao i kod izgradnje svakog mišića, najbolje je odraditi 10 - 12 ponavljanja u setu i pojačavati težinu dodavanjem utega.

>> Smoothie - tvoj saveznik u mršavljenju

Kako bi se pločice istaknule, nemojte zaboraviti na sloj masti koji ih prekriva. Za definirane mišiće u predjelu trbuha, potrebno je smanjiti cjelokupni udio masnih naslaga u tijelu, što znači pripaziti na prehranu i raditi vježbe koji sagorijevaju kalorije.

Trbušni mišići samo su dio muskulature koja podupire kralježnicu i čini jezgru, mišićnu regiju koja spaja gornji i donji dio tijela, ključnu za dinamične pokrete u sportu i prevenciju boli u leđima. Stoga trbušni mišići nisu samo za pokazivanje nego pomažu u održavanju cjelokupnog zdravlja i vitalnosti.

>> 5 trikova ze ekspresno mršavljenje

Trbušnjaci

Kako dobiti pločice na trbuhu: 7 vježbi za apsolutne početnike

Legnite na pod s koljenima savijenim pod kutom od 90 i stopalima na podu.
Podignite glavu od podloge i ruke položite na sljepoočnice - ne iza vrata.
Stegnite trbušne mišiće kako biste podigli ramena s podloge.
Približite prsa koljenima dok je donji dio leđa cijelo vrijeme uz podlogu.
Zadržite trenutak, stegnite trbušne mišiće i polako se vratite u početni položaj.

Obrnuti trbušnjaci

Kako dobiti pločice na trbuhu: 7 vježbi za apsolutne početnike

Legnite s glavom i ramenima na podlozi, a noge podignite u kukovima s koljenima pod kutom od 90 u odnosu na bedra.
Ruke držite sa strane za potporu.
Približite koljena prsima i zadržite. Stegnite trbušne mišiće kako biste podigli kukove s podloge.
Polako vratite u početni položaj.

Podizanje koljena

Kako dobiti pločice na trbuhu: 7 vježbi za apsolutne početnike

Uhvatite se za šipku.
Podižite stopala od poda pazeći da se ne njišete.
Iskoristite mišiće abdomena kako biste koljena približili prsima.
Zadržite se na trenutak u tom položaju.
Polako spuštajte stopala dolje, bez njihanja tijela.

Izdržaj / Plank

Kako dobiti pločice na trbuhu: 7 vježbi za apsolutne početnike

Oslonite se na nožne prste i podlaktice držeći tijelo u ravnoj liniji.
Pogled usmjerite prema podu.
Pokušajte ostati u tom položaju što je duže moguće bez spuštanja kukova.

Bočni izdržaj

Kako dobiti pločice na trbuhu: 7 vježbi za apsolutne početnike

Držite tijelo u ravnoj liniji oslanjajući se na podlakticu, koja je smještena direktno ispod ramena.
Pokušajte ostati u tom položaju što je duže moguće bez spuštanja kukova pa ponovite na drugoj strani tijela.

Podizanje nogu s klupe

Kako dobiti pločice na trbuhu: 7 vježbi za apsolutne početnike

Legnite na klupu kukova položenih na rub, noge neka slobodno vise preko ruba, a rukama se uhvatite za suprotni kraj klupe.
Podižite noge dok nisu vertikalne u odnosu na tijelo.
Upotrijebite trbušne mišiće kako biste podigli kukove od klupe.
Polako vratite u početni položaj.

Jackknife trbušnjaci

Kako dobiti pločice na trbuhu: 7 vježbi za apsolutne početnike

Ležeći na leđima, podignite ruke i noge s podloge.
Stegnite trbušne mišiće pa približavajte ruke i noge dok ih ne dovedete iznad trbuha, držeći noge što je ravnije moguće.
Stisnite mišiće pri kraju pokreta i vratite u početni položaj najsporije što možete.
 

5 trikova za ekspresno mršavljenje

PGC500 Complex - ubrzava metabolizam i čisti tijelo od toksina

PGC500 Complex je proizvoden od čistih ekstrakata, dokazano aktivnih tvari, hidroksicitrične kiseline HCA iz voća Garcinia Cambogia, najboljeg podrijetla na svijetu. HCA formula brzo smanjuje tjelesnu težinu usporavanjem i sprječavanjem sinteze masnoća, čime prisiljava organizam da počne iskorištavati energiju sagorijevanjem vlastitih zaliha masnoće nataloženih oko trbuha, bedara i stražnjice. Ujedno sprečava metabolizam da konzumirani šećer pretvara u masnoće te čisti tijelo od toksina.

HCA zaustavlja prekomjeran apetit i želju za hranom povećavajući razinu serotonina u krvi. Serotonin je neurotransmiter mozga zaslužan za osjećaj sreće i radosti, a njegovim povećanjem stvara se dobro raspoloženje i gubi želja za hranom. HCA svojim djelovanjem aktivira sagorijevanje masnog tkiva na trbuhu, bokovima, stražnjici i bedrima. Tako smanjuje opseg struka do 8 cm, opseg bedara do 6 cm i tjelesnu težinu do 9 kg, a prvi rezultati vidljivi su za 10 dana.
 

5 trikova za ekspresno mršavljenje

>> Naručite sada PGC500 COMPLEX!


PGC500 COMPLEX proizveden je u skladu s najvišim međunarodnim standardima GMP, koji jamče sigurnost, kvalitetu i dugotrajno djelovanje. PGC500 COMPLEX je proizvod najviše kvalitete jer sadrži potpuno prirodne aktivne tvari najboljeg podrijetla, iz netaknute prirode, kao što su Garcinia Cambogia - HCA te ekstrakti kalija i kalcija.


 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.