Ispunjen život

Julie Montagu – superhrana i superjoga za superljude

Jedan od vodećih svjetskih autoriteta kad je zdrava prehrana u pitanju i popularna učiteljica joge Julie Montagu održala je u Makronovi tri radionice: „Kako ostvariti život u energetskom obilju“, radionicu kuhanja „Superhrana - super vi!“ te „Vinyasa Flow - nahrani duh i tijelo energetskim obiljem“

Julie Montagu – superhrana i superjoga za superljude
Centar za edukaciju u području prirodnih i zdravih stilova življenja Makronova i Planetopija, izdavač knjiga koje promiču holistički pristup u rješavanju problema te koje podržavaju unutarnji rast i razvoj, ovoga vikenda ugostili su zvijezdu zdrave prehrane, popularnu učiteljicu joge, poduzetnicu i autoricu bestselera „Superhrana“ Julie Montagu.
 
Svi zainteresirani u petak, 18.11., mogli su uživati u predavanju „Kako ostvariti život u energetskom obilju“, a u subotu na višesatnoj radionici kuhanja „Superhrana - super vi!“ mogli su naučiti sve o supernamirnicama koje nas okružuju, kako s njima spraviti slasna i ukusna jela i deserte te kako ostvariti flexie foodie pristup prehrani. Za nedjelju, najavljena je radionica „Vinyasa Flow - nahrani duh i tijelo energetskim obiljem“.
 
Marina Kralj Vidačak, direktorica Planetopije, na brunchu za novinare Julie je predstavila javnosti kao jednostavnu i skromnu osobu punu znanja i iskustva. A da je to doista tako, uvjerili smo se kada je Julie krenula pričati o sebi. Unatoč tome što ima plemićku titulu, ona vozi bicikl, njezinih četvero djece u školu idu s autobusom, a suprug i ona sve obavljaju sami bez ikakve pomoći dadilja, asistenata ili kućnih pomoćnica.
 
Pronađite vremena za sebe svaki dan
 
Julie je Amerikanka sa stalnom adresom u Londonu, podučava jogu i zdravu prehranu u vrhunskim londonskim studijima, zvijezda je novog zabavnog programa američke mreže Bravo Ladies of London, utemeljiteljica je i voditeljica Flexie foodie akademije, kreatorica je vlastite linije energetskih međuobroka itd. Pitanje koje se samo po sebi nameće jest „Kako sve to stigne?!“
 
- Morate svaki dan pronaći vremena za sebe, pa barem na deset minuta i onda napravite nešto što vas veseli da se riješite stresa koji je, kao što znate, jako opasan jer uzrokuje brojne bolesti. Napravite si: limunadu, neki zdravi desert, otiđite na sat joge, napravite vježbe disanja i dr. To će vas razveseliti te pomoći da vam svakodnevne obaveze budu zadovoljstvo, a ne teret – savjetuje Julie.
 
Julie Montagu – superhrana i superjoga za superljude
 
Flexie foodie koncept temelji se na ideji da morate biti fleksibilni u onome što jedete. Trebate razmišljati na način: naručit ću u restoranu što god želim i uživat ću u tome, a vaše tijelo će reći: „Super! Napokon se mogu opustiti i provesti i pri tome neću skladištiti mast u organizmu jer mi se ne luči masa kortizola (hormon stresa)“. Recept je jednostavan: nastojite jesti zdravo kad god možete, a kad ne - nemojte se radi toga frustrirati, već uživajte u svakom zalogaju!
 
Joga kao dio svakodnevnog života
 
- Također, važno je da u svoje svakodnevne obroke uvrstite superhranu. Spirulina, chia sjemenke i slične namirnice doslovno imaju etiketu supernamirnice. No, jako su skupe, pa, na žalost, nisu svima dostupne. Nema razloga da se frustrirate oko toga, već napravite što i ja: okrenite se jednostavnijim i dostupnijim namirnicama poput špinata, kelja, krumpira, borovnica i sl. Zdravije je da jedete sezonsko voće i povrće, nego ono koje je skladišteno u hladnjačama te uvezeno – tvrdi Julie.
 
Joga je jako važan dio njezinog života. Prije devet godina suprug joj se jako razbolio (danas je zdrav) pa nije mogao raditi. Morala se brinuti za njega, dva dvogodišnjaka, sedmogodišnjaka i devetogodišnje dijete. Otišla je na sat vinyasa joge i nastavila se obrazovati za instruktora.
 
Snaga i moć vježbi disanja
 
- Otišla sam s tog prvog sata oblivena suzama radosnicama. Osjećala sam se fenomenalno i to su primijetili svi iz moje obitelji. Počela sam sebe ponovo voljeti – u tome i jeste poanta, jer kad se volimo postajemo bolje mame, supruge i prijateljice – kaže Julie.
 
Ističe disanje (pranajama jogu) kao najvažniji dio svojih treninga joge i svakodnevnog života. Kad je god pod stresom, nesretna i sl. udiše onoliko dugo koliko može, pri čemu vodi računa da joj je izdah puno duži od udaha.
 
- Prošloga travnja završila sam u bolnici u Austriji jer sam imala plućnu emboliju. Radila sam 30 minuta vježbe disanja: udisala sam sedam sekundi, a izdisala jedanaest. Nakon toga, ponovo su mi snimili pluća i otkrili da su potpuno čista. Kirurg koji me je trebao operirati bio je u blagom šoku, no rekao mi je: „Vjerujem u moć snage daha“. Nevjerojatno je što sve disanje može – zaključila je Julie.
 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.