Moja ljepota

Joga lica: Bye, bye borama!

Što kažete na prirodan face lifting? Upravo to obećava facijalna joga – mlađi izgled, zategnuti mišići lica, poboljšani tonus kože, ali i smanjenje glavobolja i napetosti u očima

Joga lica: Bye, bye borama!
 

 

 

Znamo da tjelovježba može pomoći održati zdravo i mladenačko tijelo, a sada se iste koristi vježbanja mogu primijeniti i od vrata na gore. Facijalna joga trend je koji je unatrag nekoliko godina dobio na popularnosti, ponajprije zahvaljujući tvrdnjama da pridonosi pomlađivanju lica i toniranju mišića.

Za tonirane mišiće

Iako se određeni broj dermatologa s tim ne slaže, naglašavajući kako repetitivni pokreti facijalne joge zapravo uzrokuju bore, zagovornici joge za lice donose drugačije argumente. Budući da koža s godinama gubi elastičnost, a masne naslage između kože i mišića – koje licu daju njegov oblik – postaju sve tanje, lice zadobiva opušteni i ispijeni izgled. Zbog toga je važan tonus mišića, pri čemu jačanje mišića lica može spriječiti taj efekt i pridonijeti mlađem izgledu.

Čak i ako se redovito nacrtate u teretani, vjerojatno zanemarujete mišiće lica. Ovi mišići nisu ništa drugačiji od ostalih mišića koji se vježbanjem jačaju i održavaju u dobroj formi - budući da mišići lica ne mogu otići na traku za trčanje ili odraditi seriju dizanja utega, svaki put kada primijenite pritisak vrhovima prstiju ili napravite određene izraze lica, tonirate i jačate mišiće. A već i samo njihovo aktiviranje poboljšava cirkulaciju krvi, što može rezultirati zdravijom kožom i prekrasnim sjajem.

Izbrišite godine

Opuštanje mišića lica, osobito onih gdje držimo napetost – poput čeljusti, obrva i čela – može kontrirati grimasama koje uzrokuju bore, a koje radimo na svakodnevnoj bazi, a da toga nismo ni svjesni. Tako i jednostavno opuštanje tih stegnutih mišića licu može podariti prirodni face lifting, čime se izvođenje facijalne joge pokazalo kao prirodan način da vaše lice izgleda mlađe.

Joga lica: Bye, bye borama!

Koristi facijalne joge potvrdilo je i istraživanje objavljeno u časopisu JAMA Dermatology – žene koje su slijedile 30-minutnu rutinu facijalne joge nekoliko puta na tjedan izgledale su gotovo tri godine mlađima. Na početku studije žene između 40 i 65 godina starosti imale su blagu do umjerenu atrofiju lica – što je drugi naziv za istanjivanje i opuštanje kože uzrokovano starenjem i oštećenjem od sunca. Nakon 20 tjedana vježbanja facijalne joge obrazi žena postali su puniji, što navodi na zaključak kako ovakve vježbe poboljšavaju izgled lica i ojačavaju mišiće odgovorne za mlađi izgled, a da ne spominjemo i poboljšano samopouzdanje žena.

Samo 5 minuta na dan!


Ako biste se na prirodan način željeli rješiti bora mrštilica i smijalica, dajte priliku sljedećim vježbicama!

1. Za čvršće obraze
Otvorite usta i formirajte slovo O. Položite gornju usnicu preko zubi, nasmijte se da podignete mišiće obraza i lagano položite prste na gornji dio obraza. Opustite mišiće obraza da bi se spustili, a zatim ih podignite nazad. Naizmjence ponavljajte spuštanje i podizanje obraza.

Isprobajte i drugu vježbu: napušite oba obraza i pomičite zrak u ustima s jednog obraza na drugi, pet puta. Zatim izdahnite zrak dok ustima oblikujete sitno O. Ponovite vježbu tri-četiri puta.

2. Za toniranu čeljust
Napravite nekoliko krugova glavom da biste zagrijali mišiće vrata. Zatim podignite glavu prema stropu i ispružite usne prema gore kao da pokušavate poljubiti strop. Okrenite glavu desno i ponovite istezanje, a zatim učinite isto na lijevoj strani. Ponovite pet puta.

3. Za ispeglane obrve
Stavite obje ruke na čelo tako da su prsti okrenuti jedni prema drugima na sredini čela, a zatim raširite prste među obrve i kosu. Nježno povlačite prste od sredine čela prema van, primjenjujući lagani pritisak. Opustite se i ponovite deset puta.

4. Za ljepši dekolte
Gledajte ravno naprijed, postavite prste na dno vrata i lagano zategnite kožu prema dolje dok je glava nagnuta unatrag. Vratite glavu prema prsima i dvaput ponovite. Izbacite donju usnicu prema van što je dalje moguće kako biste izvukli kutove usana i položite prste na ključnu kost, s bradom uperenom prema gore. Zadržite u trajanju od četiri duboka udaha.

5. Za vrat bez napetosti
Udahnite duboko kroz nos, a zatim otvorite usta i istegnite jezik van prema bradi. Držite oči otvorene i polako izdišite kroz usta, proizvodeći zvuk HA. Ponovite tri do pet puta.

6. Za zavodljivi pogled
Stavite kažiprst ispod svakog oka, pokazujući prema nosu. Usnicama pokrijte zube i lagano otvorite usta tako da su gornja i donja usnica razmaknute. Pogleda uperena u strop, trepćite kapcima 30 sekundi.
 

Komentiraj članak:

Želimo čuti tvoj glas - članak možeš komentirati ako si prijavljen/a preko Facebooka.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se