Advertisement

Pretraži Zdravlje AZ:


Hipoparatireoza - prehrana po tegobama

drugi nazivi: hipoaktivna paratireoidna žlijezda

Prehrana

Eliminirajte potencijalne alergene iz hrane, uključujući mlijeko i mliječne proizvode, pšenicu, kukuruz, soju, konzervanse i aditive hrani. Liječnici bi vam mogli preporučiti testiranje intolerancije na hranu. Konzumirajte hranu bogatu kalcijem kao što su bademi, cjelovite žitarice, zelenolisno povrće (špinat i kelj) i morske alge.

Izbjegavajte rafiniranu hranu, bijeli kruh, šećer i tjestenine.  Konzumirajte manje crvenog mesa, a više ribe i laganog bijelog pilećeg i purećeg mesa. Smanjite ili eliminirajte unos trans-masnih kiselina koje se mogu pronaći u margarinu, slastičarskim i pekarskim proizvodima te procesiranoj hrani. Upotrebljavajte hladnoprešana i nerafinirana ulja u prehrani kao što je maslinovo ulje. Izbjegavajte alkohol, duhan, kofein i hranu bogatu šećerom, soli i zasićenim masnoćama. Izbjegavajte gazirana pića. Izbjegavajte aditive u prehrani (mononatrij glutamat). Popijte 6-8 čaša filtrirane vode dnevno. Vježbajte umjereno, barem 30 minuta dnevno, 5 dana u tjednu.

Dodaci prehrani

MULTIVITAMINSKI PREPARAT koji sadrži antioksidanse vitamine A, C, E i B kompleks te minerale u tragovima kao što su magnezij, kalcij, cink i selen.

OMEGA-3 MASNE KISELINE iz ribljeg ili lanenog ulja (1-2 kapsule ili 1-2 jušne žlice dnevno) – pomažu smanjiti upalu i poboljšati imunitet te djeluju na zdravlje metabolizma. Ako uzimate omega-3 masne kiseline uz terapiju antikoagulansima, korisno je konzultirati se sa svojim liječnikom ili ljekarnikom.

 

 

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se