Advertisement

Pretraži Zdravlje AZ:


Hemoroidi - prehrana po tegobama

Prehrana

Konzumirajte hranu bogatu vlaknima stoga što je dokazano da se kod populacije koja konzumira takvu hranu hemoroidi rjeđe pojavljuju. Vlakna se u prehrani nalaze primarno u cjelovitim žitaricama i povrću. Dnevno popijte 6-8 čaša vode. Sedam kontroliranih studija dokazalo je poboljšanje simptoma kod uzimanje hrane bogate vlaknima i optimalne hidratacije organizma. Upotrebljavajte hladnoprešana i nerafinirana ulja u prehrani kao što je maslinovo ulje. Izbjegavajte alkohol, duhan, kofein i hranu bogatu šećerom, soli i zasićenim masnoćama. Izbjegavajte aditive u prehrani (mononatrij glutamat). Pijte 6-8 čaša filtrirane vode dnevno.

Dodaci prehrani

OMEGA-3 MASNE KISELINE iz ribljeg ili lanenog ulja (1-2 kapsule ili 1-2 jušne žlice dnevno) – pomažu smanjiti upalu i poboljšati imunitet. Ako uzimate omega-3 masne kiseline uz terapiju antikoagulansima, korisno je konzultirati se sa svojim liječnikom ili ljekarnikom.

PROBIOTICI ili prijateljske bakterije koje sadrže laktobacile – korisne su u održavanju imuniteta i zdrave probave. Koriste se kao napitci ili u obliku kapsula i praha. Probiotici uravnotežuju probavu te djeluju povoljno kod hemoroida i pomažu u smanjenju neugodnih simptoma. 

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se