Hrana uz koju lakše mršavimo

Donosimo popis namirnica korisnih u postizanju i održavanju idealne tjelesne težine

Ovo je opis
Objavljeno: 05.04.2012.


Preveliki unos kalorija tijekom zime, tromost tijela zbog slabe fizičke aktivnosti koja je dodatno potaknuta proljetnim umorom - može nas poprilično usporiti. Kako biste ubrzali svoj metabolizam – uvedite u svoju prehranu namirnice koje će ga ubrzati i približiti vas toliko željenom cilju gubitka kilograma.

 
Sigurno vam se dogodila da ste čvrsto odlučili skinuti kilograme, ali je napredak na putu prema vitkom i zdravom tijelu izostao, a vi ste umorni i razočarani i spremni na odustajanje zaključili kako na vas niti jedna dijeta ne djeluje. Nemojte još odustati! Donosimo vam neke od najboljih namirnica koje će probuditi vašu jetru i potaknuti je na sagorijevanje više masnoće što će ubrzati mršavljenje, a usput će biti korisne i za cjelokupno zdravlje.
 
 
Zeleno lisnato povrće
Osim što je krcato nutrijentima, antioksidansima i korisnim fitokemikalijama, smanjuje osjećaj gladi i štiti vas od karcinoma, srčanih bolesti, katarakte i demencije. Zato pripremite salatu, smiksajte zeleni kašasti sok, skuhajte blitvu, špinat, brokulu i uživajte u jelu znajući da vam čini dobro.
 
Leguminoze
U tu skupinu ubrajamo grah, leću, grašak itd. One su najbolji izvor vlakana koja će smanjiti razinu šećera u krvi i držati probavu pod kontrolom. Imaju visoki sadržaj kalija koji smanjuje rizik od dehidracije, hipertenzije i moždanog udara. Samo ih ne zaboravite namočiti u vodi s malo limunova soka ili jabučnog octa dan prije pripreme.
 
 

 
Luk i češnjak
Ova ubojita kombinacija je bogata fitokemikalijama koje će pokidati masne zalihe u vašem tijelu, a usput vas riješiti virusa, bakterija i gljivica. Uz to će smanjiti razinu kolesterola i rizik od srčanih bolesti.
 
Kajenski papar i chilli
Ljute papričice učinkovito smanjuju rizik od pretjerane količine inzulina u krvi koji dovodi do pohrane masti, tako što ubrzava metabolizam i smanjuje razinu šećera u krvi. Nemojte se bojati začiniti svoje jelo, a i dan možete započeti čašom tople vode u koju ste iscijedili pola limuna i dodali pola žličice kajenskog papra.
 
Kurkuma
Ovaj začin porijeklom iz Indije bogati je izvor beta-karotena u prirodi. Beta-karoten - kurkumin štiti jetru od slobodnih radikala i smanjuje nakupljanje masti u jetrenim stanicama. Dodajte i ovaj ukusan začin pokojem jelu.
 
 
 
 
Cimet
Istraživanja su pokazala da se šećer iz hrane probavlja do dvadeset puta bolje, ako u nju dodamo ¼ - 1 žličicu cimeta. Možete u svoje pahuljice dodati cimeta ili prije obroka pomiješati pola žličice cimeta i pola žličice meda i zasladiti se.
 
Laneno ulje ili sjemenke lana
Ove korisne sjemenke i ulje privlače na sebe toksine topljive u mastima i pomažu da se oni izbace iz tijela. Uz toksine, polako odlaze i masti, a budući su lanene sjemenke pune sluzi pomažu u drenaži naših crijeva.
 
 
Ovu ukusnu hranu koja topi masnoće nije teško uvrstiti u jelovnik i načiniti s njom ukusna i lagana jela – pada nam na pamet curry od piletine s kurkumom, kukuruzne tortilje punjene grahom i začinjene kajenskim paprom, juha od graška...Naturala vam želi uspjeh na putu do zdravog života cijele godine!
 
 
 
Naturala.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Nokia | Twitter | Facebook





Komentari
Da biste mogli komentirati članke morate biti registrirani korisnik. Registrirajte se ovdje.

Zdravo & fino

Završeni IX. Babičini kolači
Prvo mjesto na 9. Babičinim kolačima osvojilo je Gostovanjsko prase, kolač Nade... više
 
Posjetite Istru i Dane
Prije 14 dana Na predstavljanju manifestacije Dana istarskih šparuga sudjelovali su chef Mate Kijo Jelovac... više
Iskušajte delicije makedonske kuhinje
Prije 20 dana Od 15. do 19. travnja u Restoranu Tiara održava... više

Hrana kao lijek

Domaći gusti sok od
Ekološko voće u tili se čas može pretvoriti u ukusan sok koji... više
 
Može li se živjeti
Prije 206 dana Znamo da se trebamo hraniti zdravo, no umjesto da otkrijemo kako, vrlo... više
Sirup od bazge
Prije 233 dana Receptura za sirup od bazge... više

Nutricionizam

Doctor Nutrition Bar: Najzdravija
Razgovarali smo s istaknutom nutricionistkinjom dr. Lejlom Kažinić Kreho o najnovijim znanstvenim... više
 
Fit doručak by Bojan
Prije 28 dana Sve isprike o tome zašto ne stignete doručkovati – padaju u vodu.... više
Prehrambeni vodič za 2015.
Prije 46 dana Prihvatite se kuhače, budite svoj kulinarski guru! Kuhanje je opet IN -... više
Kupujem livade i oranice u Virju u prdjelima zvan...
20.04.2015. | 14:17 | by Podravac1
Da li netko od vas ovdje pati od tjeskobe, pretjerane bri...
14.03.2014. | 19:21 | by Indigont
Kolumne
Vaši članci
Pošalji svoj tekst i objaviti ćemo ga na portalu u rubrici Vaš kutak
pogledaj sve
Naturala Anketa

Pripremaš li prirodne sokove sam kod kuće?