Fitness i joga

Hot yoga - idealna tjelovježba za zimske dane

Čak i ako uopće ne volite vježbati, hot yoga bi vas mogla iznenaditi

Hot yoga - idealna tjelovježba za zimske dane

Hot yoga - vježbanje yoge na 37 stupnjeva Celziusa i 50% vlažnosti. Mnogima zvuči prenaporno i samo boraviti u takvoj klimi, a kamoli još i vježbati. Međutim, upravo ta okolina koja potiče intenzivno znojenje čini vježbanje yoge sigurnijim i, čim se na nju naviknete, vrlo ugodnim. Zima je posebno dobro razdoblje za probati hot yogu - zagrije tijelo kao u sauni i pomaže topljenju masnih naslaga i viška kilograma nakupljenih preko praznika. A poslije sata osjećate se puni energije, ali mirniji i fokusiraniji.

Vježbanje yoge utječe na bolje funkcioniranje sljedećih sustava:

- Mišićno-koštani - djelujemo na snagu, fleksibilnost, izdržljivost i ravnotežu, ispravlja se ili sprečava loše držanje, povećava pokretljivost zglobova, a tijelo dobiva specifičan osjećaj lakoće.
- Dišni – uz pomoć yoga asana (pozicija) i pranayame (vježbi disanja) učimo kako produbiti dah te maksimalno iskoristiti naš plućni kapacitet. Svakodnevnim disanjem koristimo otprilike samo 10% pluća, dok se uz pomoć vježbi disanja tijelo uči koristiti svih 100%. Na taj način podiže se i cjelokupna energija tijela.
- Endokrini – potiče na bolji rad žlijezde s unutrašnjim izlučivanjem te vraća hormonalnu ravnotežu.
- Probavni sustav – pojedine asane (yoga pozicije) masiraju unutarnje organe trbušne šupljine i tako potiču probavu, otklanjaju smetnje poput nadutosti crijeva ili zatvora.
- Reproduktivni sistem – pomaže uspostavljanju redovitog menstrualnog ciklusa, kod bolnih mjesečnica, te povećava plodnost kod oba spola.
- Dodatna dobrobit kod hot yoge je i detoksikacija - intenzivnim znojenjem tijelo se čisti od otrova, smanjuje se otečenost tijela i koža postaje čista i sjajna.

Oblikuje tijelo, skida kilograme 

Oblikovanje tijela i skidanje suvišnih kilograma – djelovanjem asana i topline rješavamo se masnih naslaga na kritičnim dijelovima tijela, a isto tako trošimo 500 do 1000 kcal za 90 minuta vježbanja. Prvi rezultati su vidljivi vrlo brzo, već nakon nekoliko treninga. Tijelo je na toplini fleksibilnije i lakše izvodimo yoga pozicije, a mogućnost povrede svedena je na minimum. Hot yoga jedan je od najpopularnijih načina vježbanja u Americi i svijetu općenito, a od 2010. godine možete ju vježbati i u centru Zagreba, u Radićevoj 3, jedinom hot yoga studiju u Hrvatskoj.

Svi satovi su prikladni za sve, od potpunih početnika do naprednih vježbača yoge i sportaša, za žene i muškarce. Osnovno pravilo je vježbati do granice boli, u yogi ne vrijedi pravilo ''no pain, no game'', no može biti teško i zahtjevno. U svakom trenutku možete leći i odmoriti i ako napravite i početni dio asane (yoga pozicije) pravilno imat ćete i sve njene dobrobiti. Čak i ako uopće ne volite vježbati, hot yoga bi vas mogla iznenaditi. Grupe su male, od 5 do 12 polaznika, satovi raznoliki, a nakon sata možete odmoriti u ugodnoj okolini i popiti čaj.

>>Potraži nas na Facebook stranici


 

 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.