Promocije

Francuski brend Yves Rocher otkrio novitete za ljepotu svih žena

Act Beautiful novi je potpis kozmetičke kuće Yves Rocher, koji je predstavljen hrvatskoj publici u prepunom foajeu Hrvatskog narodnog kazališta

Francuski brend Yves Rocher otkrio novitete za ljepotu svih žena

 

 

 

Osam trgovina od 2002. godine i preko 30 tisuća zadovoljnih kupaca. To je Yves Rocher u kratkim crtama na hrvatskom tržištu. Kompanija postoji već 50 godina i osnovao ju se gosp. Yver Rosher s misijom da vratiti prirodi ono što nam svakodnevno pruža za ljepotu svih žena.

U prepunom foajeu Hrvatskog narodnog kazališta brojni urednici, novinari i blogeri imali su prilike čuti sve o novitetima ovoga francuskog brenda poznatog po ljubavi prema svemu prirodnom. - Kozmetičku marku ne određuju samo njezini proizvodi, nego i njezine vrijednosti te samo djelovanje - izjavio je gosp. Marouane Alexandre Mouttalib direktor marketinga i komunikacija Yves Rocher.
 
Blagdani su pravo vrijeme za otkrivanje novog potpisa brenda - Act Beautiful. Proizvod ne mora biti skup da bi bio kvalitetan, a težnja Yves Rochera je postati omiljena kozmetička marka svake žene u svijetu, istaknuo je na promociji gosp. Henri-Bernard Bedoin, glavni direktor Yves Rocher za EMEA regiju. 
 
Francuski brend Yves Rocher otkrio novitete za ljepotu svih žena

Elixir Jeunesse Essence - obnavljanje + zaštita od zagađivača 
 
Što je zajedničko stresu na poslu, obrocima s nogu, jurnjavi po djecu ili intenzivnom urbanom životu? Svi su ti događaji izvori stresa za organizam, u obliku vanjskih oksidacijskih napada ili slobodnih radikala koji se oslobađaju. Posljedica toga: svi se tjelesni organi brže troše. A koji je prvi organ izravno izložen vanjskim utjecajima, osobito zagađenju? Koža. Ti ubrzivači starenja imaju stoga poseban utjecaj na znakove starenja.  
 
Biljni je svijet od nastanka svijeta podložan okolišnom stresu (temperatura, UV zračenje, klimatske promjene…) Da bi se obnovile i zaštitile, biljke su razvile svojevrsnu inteligenciju za svoj opstanak i razvoj. Stručnjaci iz odjela Istraživanja tvrtke Yves Rocher uspjeli su proučiti i odgonetnuti taj duh života, dodavši u laganu i fluidnu formulu superkoncentrirani ekstrakt biljke Aphloia theiformis, koji koža lako apsorbira. 
 
Elixir Jeunesse, esencija s dvostrukim djelovanjem, ima iznimnu učinkovitost u svakodnevnoj detoksikaciji te u obnavljanju energije za borbu protiv ubrzivača starenja. Obnavlja kožu dubinski, štiteći je ponajviše od štetnih učinaka zagađenja. 94 % sastojaka prirodnog je podrijetla koji u 80 % slučajeva čine kožu zategnutijom, glatkom, osvježenom i sjajnijom. 100 % prirodna ekstrakcija. Yves Rocher ima vlastitu ekološku proizvodnju smještenu La Gacillyu, te svoja organska polja na kojima uzgaja boljke koje koriste u pripremi svojih proizvoda.
 
Osim Elixir Jeunesse predstavljene su i 4 biljne linije koje svoju osnovu imaju u cvijetu kamilice, arnike, različku i nevenu, kao i tradicionalna limited Christmass edition.
 
Pure Calmille linija na bazi organski uzgojene kamilice ima umirujuće djelovanje ne kožu i sadrži proizvode namijenjene njezi lica i tijela, te posebno micelarno ulje (150 ml) za čišćenje lica, očiju i usana po cijeni od 49,00 kn fantastičnog mirisa čiste kamilice.
 
Pure Calendula linija proizvedena je na bazi organski uzgojenog nevena i ima visoka regenerativna svojstva. U ovoj liniji posebno ističemo regenerativnu kremu (50 ml) za dan i noć po cijeni od 69,00 kn.
 
Linija za njegu ruku na bazi organske arnike daje rukama svilenkasti osjećaj nahranjene kože posebno važne u zimskim mjesecima. Hidratantna krema s dugotrajnim učinkom (75 ml) po cijeni od 30,00 kn te bogati balzam s karite maslacem (50 ml) za 85,00 kn perjanice su ove linije.
 
Pur Bleuet – linija na bazi organskog različka ima jak hidratizirajući učinak, a posebno ističemo dvofazni ekspresni čistač šminke s očiju (100 ml) po cijeni od 29,00 kn.
 
U Yves Rocheru su posebno ponosni na svoju božićnu kolekciju koja je već tradicionalno pripremljena samo za jedan Božić kao limited edition. Ovogodišnje blagdane tako će učiniti veselijima i dvije linije proizvoda – crvena linija na bazi crvenih bobica i verbena te bijela linija na bazi vanilije i bijelog čaja. Obje linije sadrže proizvode za tuširanje i njegu tijela toaletnu vodu (100 ml) po cijeni od 75,00 kn i mirisni losion (200 ml) po cijeni od 29,00 kn. 
 
Svi proizvodi imaju više od 98% prirodnih sastojaka, pH su izbalansirani, ne isušuju kožu, biljke koje služe za njihovu proizvodnju su organskog porijekla, a proizvodi su i dermatološki testirani.
 
Ljepota ne mora imati visoku cijenu, dovoljno je poštivati prirodu i ono što nam ona daje uzimati s puno ljubavi, upravo tako nastaju i Yves Rocher proizvodi.
 

Komentiraj članak:

Želimo čuti tvoj glas - članak možeš komentirati ako si prijavljen/a preko Facebooka.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se