Nutricionizam

Evo zašto ne biste trebali piti alkohol nakon vježbanja

Vaše tijelo nema dovoljno vremena da se oporavi ako pijete alkohol nakon odrađenog treninga

Evo zašto ne biste trebali piti alkohol nakon vježbanja

Ako želite biti fit, okanite se boce. Alkohol ima niz negativnih posljedica po zdravlje kada se konzumira nakon posjeta teretani, upozorava portal LiveStrong. Stoga onu čašu vina za opuštanje ostavite za dane kad ne vježbate, pogotovo ako planirate konzumirati više od jednog pića (za žene) ili dva (za muškarce), koliko se dnevno može popiti bez negativnih posljedica po zdravlje.

Dehidracija

Alkohol uzrokuje dehidraciju jer potiče znojenje i mokrenje, čime se vaše tijelo pokušava osloboditi toksina. Tjelovježba također uzrokuje dehidraciju. Ako ste već dehidrirali, a usto počeli piti alkohol, stanje se može pogoršati - očekujte simptome kao što su suha usta, glavobolja, pa čak i vrtoglavica u ozbiljnijim slučajevima. Što ste više dehidrirani, to gori mamurluk.

Otežan oporavak mišića

Nakon odrađenog treninga, mišići trebaju vremena da se oporave. Alkohol ometa taj proces, što znači da ako želite isklesano tijelo, vjerojatno biste trebali preskočiti druženje uz alkohol poslije treninga. Tijelo koristi ljudski hormon rasta tijekom procesa oporavka i rasta mišića. Potrošnja alkohola smanjuje lučenje hormona rasta čime poništava sav vaš trud za vrijeme treninga.

Vino ne može škoditi (onome tko ga zna piti)

Bol u mišićima


Budući da se vaši mišići nisu u stanju oporaviti kako treba zbog djelovanja alkohola, bol koju osjećate poslije treninga trajat će još duže. Bol u mišićima rezultat je mikroskopskih mišićnih ozljeda ili nakupljanja mliječne kiseline, a oporavak će potrajati dulje ako je vaše tijelo natopljeno alkoholom.

Povećani umor


Ako ste imali naporan trening, vaše tijelo će biti teško i umorno. Nekoliko putnih nakon teretane samo će to pogoršati. Alkohol ometa metabolizam tijela, ostavljajući vas s manje energije, a isto tako može poremetiti raspored spavanja. Bol i umor koji će vas pratiti sljedećeg dana tu su jer vaše tijelo nije imalo dovoljno vremena za oporavak.

Pročitaj i ovo:

Krenite u akciju i počnite s tjelovježbom!
7 savjeta profesionalne trenerice za uspješan trening

 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.