Zdravlje žene i muškarca

Dr. Jolene Brighten: Ovih 10 dodataka prehrani dovest će tvoje hormone u ravnotežu

Postoji razlog zbog kojeg se osjećate umorno, razdražljivo i borite se s vašim hormonima - dr. Jolene Brighten preporučuje 10 dodataka prehrani uz koje će disbalans hormona biti stvar prošlosti

Dr. Jolene Brighten: Ovih 10 dodataka prehrani dovest će tvoje hormone u ravnotežu

Dr. Jolene Brighten liječnica je naturopatije koja je i sama prošla neugodnu borbu za zdravlje - SIBO, H. pylori, Hashimoto, Addisonova bolest, gubitak kose, bol u zglobovima... Ono što je shvatila tražeći put do vlastitog zdravlja danas primjenjuje u liječenju žena koje se i same bore sa sličnim problemima - postoji razlog zbog kojeg se osjećate umorno, razdražljivo i borite se s vašim hormonima.

Dr. Jolene Brighten: Ovih 10 dodataka prehrani dovest će tvoje hormone u ravnotežu

Dr. Jolene Brighten, Foto: www.drbrighten.com

Iza autoimune bolesti, PMS-a, problema s plodnošću, kroničnom boli i probavnim poremećajima krije se osnovni uzrok kojeg prvo treba pronaći, a onda pristupiti njegovu rješavanju da biste vratili kontrolu nad svojim zdravljem. Sve pojedinosti vaše cjelokupne zdravstvene priče, od prehrane i okidača stresa do vrijednosti laboratorijskih pretraga, sve to pomaže otkriti razlog zbog kojeg se osjećate tako kako se osjećate.

Vratite hormone u ravnotežu


Spolni su hormoni opet poludjeli? Niste same – neravnoteža ženskih spolnih hormona, estrogena i progesterona, poprilično je česta, a ponekad se i ne da tako lako ispraviti. Kada je riječ o vraćanju spolnih hormona u ravnotežu, dr. Brighten preporučuje da se usredotočite na sedam faktora kako bi se postigla optimalna razina hormona – zdrava probava, normalna funkcija jetre, smanjenje stresa, zdravlje nadbubrežnih žlijezda, zdravlje štitnjače, zdrava i uravnotežena prehrana te odgovarajuća tjelovježba.

Primijetit ćete da se nigdje na listi ne spominju estrogen ili progesteron. Naime, kada su vaši spolni hormoni van ravnoteže, uzrok se najvjerojatnije krije negdje drugdje. Naravno, možete krenuti s liječenjem kontracepcijskim pilulama, bioidentičnim hormonima ili biljnim preparatima, ali to neće biti trajno rješenje koje će vaše hormone dovesti u red. Prije svega, potrebno je riješiti osnovni uzrok disbalansa hormona kako biste bili uspješni u vraćanju energije i onog feel good osjećaja.

Dr. Jolene Brighten: Ovih 10 dodataka prehrani dovest će tvoje hormone u ravnotežu

Vraćanje tijela u ravnotežu može potrajati, ali pomoću nekih od sljedećih top 10 dodataka možete ublažiti simptome, u isto vrijeme pomažući vašem tijelu da povrati hormonsku ravnotežu.

Tinktura cimicifuge: 3-4 ml dva puta dnevno tijekom prve polovice menstrualnog ciklusa.

Tinktura konopljike: 2-3 ml uzeti 2-3 puta dnevno tijekom druge polovice menstrualnog ciklusa.

Magnezij: 150-300 mg uvečer. Magnezij sudjeluje u mnogim reakcijama vašeg tijela, a također omogućuje normalno funkcioniranje nadbubrežnih žlijezda i spolnih hormona.

Vitamin B6:
50 mg jednom dnevno kao dio vitamina B-kompleksa. Vitamin B6 uključen je u metabolizam estrogena, zbog čega može pasti na nedovoljnu razinu kada je estrogen veći u odnosu na progesteron.

Dindolilmetan (DIM): 1 kap svaki drugi dan za početak. Pomaže jetri u detoksikaciji i uklanjanju viška hormona.

Svježe mljevene sjemenke lana: 2 žlice dnevno. Lan pomaže u održavanju zdrave crijevne mikroflore i uklanjanju viška hormona iz tijela.

Sikavica:
1-2 ml dva puta dnevno. Omogućuje detoksikaciju jetre i zdravlje jetrenih stanica.

Korijen čička:
Jedite korijen kuhani ili uzmite 1 ml tinkture dva puta dnevno. Pomaže u detoksikaciji jetre i poboljšava zdravlje kože.

Tinktura rodiole
: 2-4 ml dva puta dnevno. Rodiola spada u grupu adaptogena, biljaka koje djeluju antistresno i potiču oporavak organizma, čime pomaže u smanjenju razine kortizola i posredno omogućuje proizvodnju progesterona.

Omega-3 riblje ulje:
1,000-2,000 mg omega-3 masnih kiselina dnevno. Smanjuju upalu, čime omogućavaju nadbubrežnim žlijezdama da ulove predah, i podupiru metabolizam hormona.

 

Pročitaj i ovo:

Pratite ritam hormona u svom tijelu
Prepoznaj na vrijeme hormonalni poremećaj




Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.