Predstavljamo

Do odlične forme uz Total Crunch

U udobnosti vlastitog doma uz Total Crunch do definicije svih mišićnih skupina

Total Crunch je inovativni sustav vježbanja koji će vam pomoći u oblikovanju cijelog tijela! Total Crunch koristi kombiniran sistem kretanja koji pokreće sve mišiće istovremeno. Kombinira četiri vrste vježbi: pruža otpor na noge, radite čučnjeve, trbušnjake i vježbe koje oblikuju leđne mišiće. Uz aerobne vježbe za kardiovaskularni sustav, Total Crunch je učinkovit sistem za sagorijevanje kalorija i oblikovanje tijela.
 
Uz Total Crunch rade sve mišićne skupine. Mišići se zatežu, jačaju i oblikuju kroz jednostavan pokret, koristeći samo težinu tijela kao otpor. Total Crunch istovremeno:
 
– Jača i oblikuje noge i stražnjicu
– Ravna trbuh i definira trbušne mišiće
– Oblikuje prsa, leđa i bicepse
– Pomaže u izgaranju kalorija
– Pomaže u gubitku kilograma
– Oblikuje vašu figuru
 
 Do odlične forme uz Total Crunch
Slika 1
 
Total Crunch je popularna sprava koju koriste milijuni ljudi diljem svijeta. Posebnost pred ostalim spravama za vježbanje jest što je lagan, lako sklopiv i uključuje sve mišićne skupine umjesto da se fokusira samo na jednu. Prednosti su brojne: izravnat ćete trbuh, sagorjeti kalorije, dodatno smršavjeti, učvrstiti središnji dio tijela te oblikovati prsa, ruke i leđa! Sve iz udobnosti vašeg doma.
 
 Do odlične forme uz Total Crunch
Slika 2
 
Kako koristiti Total Crunch?
 
Sjednite na sjedalo i čvrsto se uhvatite za rukohvate. Povlačenjem rukohvata prema tijelu, nogama pružate otpor. Ponavljajte postupak. Mijenjanjem položaja ruku na rukohvatu radite različite vježbe i oblikujete različite mišićne skupine (Slika 1). Promjenom položaja nogu (Slika 2) regulirate razinu otpora: niže pedale pružaju manji otpor, više pedale, veći otpor. Za učinkovite rezultate, napravite 12 ponavljanja svake vježbe, zatim promijenite položaj ruku i nogu i ponovite seriju. Koristite Total Crunch 30 minuta dnevno, tri puta tjedno.
 
Prednosti Total Cruncha su:
- Vježbe manjeg otpora potiču gubitak masnoća i oblikovanje mišića
- Vježbe većeg otpora potiču povećanje mišićne mase i u isto vrijeme ubrzavanju metabolizam 
- Izgradnja mišićne mase i kardiovaskularne vježbe potiču da ostanete u formi
- Vaše cijelo tijelo radi, postižete figuru koju želite
 
Kontakt: 
Tel: +385 (0)52 630 045
 
 
 
 
 
 
 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.