Eko proizvodnja

dm vodeći na tržištu drogerijskih proizvoda

Godišnji rezultati potvrdili lidersku poziciju dm-a na tržištu drogerijskih proizvoda

dm vodeći na tržištu drogerijskih proizvoda

U četvrtak, 23. listopada dm je predstavio poslovne rezultate kojima je osamnaestu godinu zaredom potvrdio lidersku poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2013./2014. dm je u Hrvatskoj ostvario ukupan promet u iznosu od 1,97 milijardi kuna što je porast od 0,48 %.

- U protekloj poslovnoj godini investirali smo 39,7 milijuna kuna u otvaranje i modernizaciju naših prodavaonica te otvorili 72 nova radna mjesta. - naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a. Prema rezultatima istraživanja agencije Ipsos Puls kupci su u najvećoj mjeri lojalni dm-u zbog izvrsne kvalitete i cijene dm robne marke. U protekloj poslovnoj godini udio robne marke u ukupnom prometu iznosio je 26 %.

Drugi najčešći razlog lojalnosti kupaca je dobar odnos dm-a prema zaposlenicima što su prepoznali i ispitanici u istraživanju portala Moj posao. Petu godinu zaredom dm je proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Hrvatskoj. Presudni faktori odabira su harmonični odnosi na radnom mjestu, visina plaće i dodatne pogodnosti te sigurnost radnog mjesta. Uz prosječnu plaću u prodavaonicama od 8.528 kuna dm djelatnike potiče na profesionalno usavršavanje. U protekloj poslovnoj godini dm je organizirao 67 seminara, edukacija i radionica za djelatnike.

dm vodeći na tržištu drogerijskih proizvoda


Na predstavljanju poslovnih rezultata članovi Uprave dm-a osvrnuli su se na suradnju s hrvatskim dobavljačima. Od ukupnog broja dobavljača dm-a, četvrtina njih hrvatski su dobavljači s isključivo hrvatskim proizvodima. Devet hrvatskih dobavljača odabrano je na dm-ovom natječaju „...jer najbolje dolazi iz prirode!“ za obiteljsko-poljoprivredna gospodarstva. dm u Hrvatskoj čini 1.295 djelatnika u 154 prodavaonice u 60 gradova. U sljedećoj poslovnoj godini cilj dm-a je poslovati u 160 prodavaonica i investirati dodatnih 50 milijuna kuna.

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.