Ispunjen život

dm kampanja Dobre cijene u svako vrijeme

Inicijativom 'Tu biraš ti!' dm potiče kupce da sami odaberu proizvode koji će u dm-u imati dugoročno dobre cijene

dm kampanja Dobre cijene u svako vrijeme

Na Facebook stranici dm-drogerie markt Hrvatska u ponedjeljak, 31. kolovoza  započela je nagradna igra putem koje korisnici mogu glasovati za proizvode koje će dm uključiti u kampanju “Dobre cijene u svako vrijeme” kako bi svojim kupcima ponudio najpopularnije proizvode po povoljnim cijenama. 

U sklopu nagradne igre “Tu biraš ti!” koja traje do nedjelje, 6. rujna fanovi dm-a na Facebooku mogu unutar 12 kategorija odabrati i lajkati jedan od tri ponuđena proizvoda te unijeti svoje podatke. Proizvodi s najviše lajkova iz svake kategorije bit će uključeni u kampanju “Dobre cijene u svako vrijeme”, a dm svojim kupcima jamči dobru cijenu njihovih omiljenih proizvoda tijekom najmanje četiri mjeseca. dm darovne kartice u iznosu od 100 kuna osvojit će 50 najsretnijih fanova dm-a koji se uključe u nagradnu igru. 

„Tu biraš ti!“ inicijativa je kojom dm još jednom želi potvrditi jedno od glavnih načela svog poslovanja koje stavlja kupca u središte te nudi priliku da kupci sami odluče koje proizvode žele vidjeti s dugoročno povoljnijim cijenama na policama svog dm-a, uz motivirajuće nagrade. "Dobre cijene u svako vrijeme” koncept je koji je dm svojim kupcima ponudio od svibnja 2015., a cilj  je ponuditi im dugoročno povoljnije cijene njihovih omiljenih proizvoda. Tako kupci u dm-u mogu pronaći više od 1.500 proizvoda za obitelj, kućanstvo te za zdraviji i kvalitetniji život sa sniženim cijenama koje vrijede minimalno četiri mjeseca.

Više o nagradnoj igri “Tu biraš ti!” pronađite na Facebook stranici dm-a. 

 

 

Komentiraj članak:

Članak možeš komentirati ako se prijaviš preko Facebooka ili ako si registrirani korisnik prijavljen u sustav. Registriraj se ovdje. Prijavi se ovdje.