Fitness i joga

Četiri aktivnosti uz koje ćete zaboraviti da vježbate

Prigrlite ljeto i vježbajte na otvorenom, uz aktivnosti koje su zabavne koliko i korisne za vaše tijelo

Četiri aktivnosti uz koje ćete zaboraviti da vježbate

Statistike pokazuju kako u Hrvatskoj samo tri do pet posto odraslih ljudi redovito vježba. Naravno, različiti čimbenici mogu pridonijeti tim statistikama, ali ponekad je potrebno malo ohrabrenja i dobro društvo da potakne druge da započnu svoje wellness putovanje. Sljedeće su aktivnosti idealne za početak jer su zabavne, ne zahtijevaju mnogo ulaganja, a mogu ih odraditi svi, pa čak i oni s averzijom prema vježbanju.

Bicikliranje za podizanje raspoloženja

Vožnja bicikla u grupi idealan je način da istražite novo okruženje i razbijete rutinu hodanja poznatim terenom. Vanjski biciklizam može varirati intenzitetom, stoga pazite da svi u vašoj grupi budu upoznati s brzinom i udaljenostima. Biciklizam također donosi niz zdravstvenih prednosti, poput regulacije težine i poboljšanja izdržljivosti, a boravak u prirodi može poboljšati raspoloženje i rad imunološkog sustava - pogotovo kada ste na biciklu.

Zaplešite - za kardio i bolje držanje

Ples može biti jednako koristan kao i zabavan. Osim što može pridonijeti boljem raspoloženju, ples je također oblik kardio treninga koji pridonosi boljoj mobilnosti i držanju. Određeni pokreti usto mogu pomoći u očuvanju zdravlja kostiju i zglobova te tako pridonijeti prevenciji, ali i tretiranju osteoporoze.

Šetnja u ime dugovječnosti

Hodanje je ozbiljno podcijenjeno u svijetu vježbanja - osim što produžuje životni vijek i smanjuje anksioznost, također je odlična polazna točka za ljude koji ne vježbaju, a žele započeti s nekom aktivnošću niskog intenziteta. Lako možete i pratiti dnevni broj koraka pomoću aplikacije za praćenje ili fitness sata, što može pomoći u motivaciji za sve one koji traže dodatno ohrabrenje.

Uskočite u bazen za eliminaciju stresa

Plivanje bi moglo biti ultimativna ljetna tjelovježba. Baš kao i ples i hodanje, to je nešto što mnogi od nas ionako čine, a usto je i zabavno. Osim toga, plivanje visoko rangira na popisu vježbi koje su dovoljno niskog intenziteta da ne opterećuju vaše zglobove, a istovremeno poboljšavaju izdržljivost i kapacitet pluća. To je također odličan način za eliminaciju stresa i poboljšanje koncentracije.
 

Pročitaj i ovo:

Krenite u akciju i počnite s tjelovježbom!
7 savjeta profesionalne trenerice za uspješan trening
Redovito vježbate? Zapravo ste mlađi nego što mislite

 

Komentiraj članak:

Želimo čuti tvoj glas - članak možeš komentirati ako si prijavljen/a preko Facebooka.

Naturala.hr posvećuje veliku pažnju zaštiti osobnih podataka. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala.hr suglasni ste s korištenjem kolačića.

Više informacija o Politici kolačića pročitajte ovdje.

Slažem se